search
menu

هتل گیلان چابهار

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گیلان چابهار
امکانات عمومی هتل گیلان چابهار
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گیلان چابهار تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل گیلان چابهار


هتل گیلان در شهر بندری چابهار در استان سیستان و بلوچستان واقع‌شده است. این هتل زیبا یکی از هتل‌های سه ستاره در منطقه جنوبی کشور به شمار می‌رود. با توجه به این‌که هتل گیلان در بلوار سردار سلیمانی و در ۵ کیلومتری مرکز شهر چابهار قرار دارد، به جرات می‌توان گفت که در میان هتل‌های این شهر جزو بهترین‌ها محسوب شده و به دلیل نوساز بودن موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد. چابهار به دلیل قرارگیری در کنار اقیانوس هند از سال‌های دور به عنوان بندر مهم کشور شناخته‌شده است و این شهر با نام چهار بهار نیز خوانده می‌شود، همچنین به دلیل دارا بودن آب و هوای مطبوع و دلپذیر سالانه از مسافران زیادی استقبال می‌کند که در این صورت انتخاب محل اقامت از اصلی‌ترین ارکان محسوب می‌شود.
هتل گیلان از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده و کارکنان در هرچه بهتر شدن ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند. مطمئناً در هنگام خرید بلیط هواپیما با رزرو این هتل مطمئناً یکی از بی‌نظیرترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. به یاد داشته باشید که در هنگام سفر به این منطقه از جاهای دیدنی چابهار مانند ساحل صخره‌ای، کوه‌های مریخی و قلعه پرتغالی‌ها بازدید کنید. همچنین فرودگاه چابهار نیز با فاصله‌ای حدوداً نیم‌ساعته از هتل Gilan از طریق ترانسفر فرودگاهی قابل‌دسترس است. علاوه بر موارد ذکرشده، روستای تیس، روستای درک و ساحل و اسکله بریس با فاصله بسیار کم جزو جاذبه‌هایی محسوب می‌شوند که بازدید از آن‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. با تماشای کوه‌های مینیاتوری و تالاب صورتی لیپار یکی از خاطره‌انگیز لحظات را تجربه خواهید کرد.

امکانات عمومی هتل گیلان چابهار


هتل گیلان دارای ساختمانی ۶ طبقه‌ است و برای دسترسی به تمامی طبقات می‌توانید سوار آسانسور شوید. از امکانات و خدمات ارائه‌شده در هتل گیلان می‌توان به خدمات خانه‌داری، رستوران ایرانی، ترانسفر گشت و گذار، روم سرویس اشاره کرد. پرسنل در این مجموعه حرفه‌ای بوده و با برخوردی خوش‌ تلاش می‌کنند تا اقامتی بی‌نظیر برای مسافران رقم بزنند. همچنین در لابی هتل گیلان می‌توانید از تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لباسشویی، دستگاه واکس کفش، اعلام حریق و اتاق چمدان بهره‌مند شوید. پارکینگ روباز در این مجموعه نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی به این منطقه از کشورمان سفر می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


هتل گیلان در شهر چابهار دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است و از این هتل تا ساحل نیلگون خلیج‌فارس چند دقیقه فاصله وجود دارد. برای سرگرمی و تفریح در پارک‌های آبی کیش و مراکز تجاری و خرید نیز حدوداً ۱۰ دقیقه فاصله وجود دارد که بازدید از آن‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل زیبا دارای ۹۶ باب اتاق و سوئيت است و اقامتی به‌یادماندنی و سرشار از آرامش را برای میهمانان رقم می‌زنند. اتاق‌های موجود در این هتل به صورت اتاق‌های یک‌تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های ۴ تخته هستند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به تختخواب‌های استاندارد، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی اسپلیت، تلویزیون، حمام اختصاصی همراه با سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی و کمد لباس.

رستوران هتل


با توجه به اینکه هتل گیلان در شهر چابهار رستوران ندارد، اما با اقامت در این هتل می‌توانید به کافی‌شاپ کالچر سر بزنید که حدوداً ۲ کیلومتر فاصله داشته و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع کیک و دسر سرو می‌کنند. همچنین چندین رستوران نیز در نزدیکی هتل وجود دارند.

فاصله هتل گیلان چابهار تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خلیج چابهار: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل تیس: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل راکی: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا جنگل حرا تیس: ۱۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است