search
menu

هتل آپارتمان سمنگان چالوس

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان سمنگان چالوس
اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل آپارتمان سمنگان چالوس تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل آپارتمان سمنگان چالوس


هتل آپارتمان سمنگان از هتل های رده پایین چالوس است که با ارائه امکانات و خدماتی قابل قبول توانسته رضایت مهمانان خود را جلب کند. سمنگان در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد اما چند سال بعد از فعالیتش در سال ۱۳۹۸ با هدف بهبود امکانات و خدماتش و نیز انجام برخی مرمت ها تحت بازسازی قرار گرفت. اگر هدفتان از خرید بلیط هواپیما و سفر به مناطق شمالی، دسترسی آسان به دریا است و اهمیت چندانی به امکانات هتل نمی دهید، سمنگان گزینه اقامتی خوبی برایتان خواهد بود! این هتل آپارتمان نه تنها به دریا نزدیک است بلکه به جاهای دیدنی چالوس مانند کاخ چای خوران و شهرک توریستی نمک آبرود هم دسترسی راحتی دارد. مراکز خرید نیز در فاصله ای نسبتا کم از هتل قرار دارند و به راحتی با صرف چند دقیقه به آن ها دسترسی خواهید داشت.

اتاق های هتل و امکانات آن ها


سمنگان در کل ۲۰ اتاق در طبقات مختلف خود دارد که شامل آپارتمان یک خوابه ۲ و ۳ نفره (در طبقات دوم، سوم و پنجم)، آپارتمان دوخوابه ۴ نفره (در طبقه چهارم) و آپارتمان دو خوابه ۴ نفره وی آی پی است. دید پنجره اتاق ها رو به دریا، ساحل و جنگل بوده و مهمانان در واحدها به امکانات مختلفی مانند کمد لباس، دراور، تلفن و غیره دسترسی خواهند داشت. در تمامی واحدها آشپزخانه ای مجهز به وسیله های پخت و پز (اجاق گاز و غیره) و ظروف پذیرایی تعبیه شده است تا مهمانان غذای مورد علاقه خود را به روش خودشان تهیه کنند. در روز ورود مهمانان آب رایگان در یخچال قرار داده می شود. به جز این،‌ مینی بار نیز در تمامی واحدهای اقامتی هتل برای استفاده مهمانان وجود دارد که البته استفاده از آن شامل هزینه خواهد بود. تمامی اتاق ها مبله و دارای امکاناتی مانند تلویزیون ال سی دی، دمپایی، لوازم بهداشتی (صابون و شامپو)،‌ سشوار و حمام هستند. برخی واحدها دارای بالکن و سرویس فرنگی اند. اتاق ها فاقد امکاناتی مانند صندوق امانات، چای ساز و سیستم تهویه مطبوع اند.

رستوران هتل


رستوران Samangan Hotel در طبقه همکف آن واقع شده و ظرفیت پذیرایی از ۲۰ مهمان همزمان را دارد. غذاهای این رستوران از مواد اولیه محلی تهیه می شود و مهمانان می توانند انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را در این رستوران سفارش داده و دیگر زحمت پیدا کرد رستورانی با کیفیت در خیابان های شمال را به خود ندهند. با اینکه واحدهای اقامتی همگی دارای آشپزخانه اند اما بد نیست طعم دستپخت شمالی ها را در این رستوران نیز بچشید. برای علاقه مندان به فست فودها نیز کافی شاپی مدرن با انواع اسنک ها و نوشیدنی ها وجود دارد.

امکانات و خدمات کلی هتل


لابی، صندوق امانات، دستگاه فکس و پرینتر و نمازخانه از جمله امکانات موجود در این هتل است. برای مهمانانی که ترجیح داده اند به جای خرید بلیط ارزان هواپیما با خودروی شخصی سفر کنند، پارکینگ روبازی در محوطه هتل ایجاد شده که ظرفیت پارک ۳۰ خودرو را دارد. لابی در طبقه همکف هتل واقع شده و مهمانان در لابی به تلویزیون،‌ تلفن، صندوق امانات و اینترنت هتل دسترسی خواهند داشت. خدمات خانه داری و تاکسی سرویس نیز دیگر خدمات ارائه شده این هتل آپارتمان ۶ طبقه هستند. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مهمانان بوده و تمامی تلاش خود را برای تحویل بدون معطلی و سریع اتاق ها انجام می دهند.

فاصله هتل آپارتمان سمنگان چالوس تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا جنگل عباس آباد: ۴۷.۷ کیلومتر
فاصله تا آبشار سوتراش: ۴۰.۶ کیلومتر
فاصله تا دریاچه ارواح: ۶۱.۴ کیلومتر
فاصله تا سینما جهان نما: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا آبشار باغگل: ۱۴۱ کیلومتر
فاصله تا آبشار کفترلو: ۱۹۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است