search
menu

هتل سیراف بوشهر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سیراف بوشهر
امکانات عمومی هتل سیراف بوشهر
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیراف بوشهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سیراف بوشهر


هتل سیراف بوشهر یکی از هتل های شهر بوشهر است که از سال ۱۳۷۰ آغاز به فعالیت نموده است و در جهت بهبود ارائه خدمات به مسافران در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی کامل قرار گرفته است، به طوری که این هتل محل بسیار مناسبی برای اقامت در شهر بوشهر شناخته می شود و مسافران به هنگام خرید بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل می نمایند. این هتل در خیابان امام خمینی شهر بوشهر واقع شده و دسترسی آسانی به ساحل زیبای خلیج فارس دارد که همین امر جزو مزیت های هتل سیراف به شمار می رود. این هتل با پرسنل مجرب و آموزش دیده خود آماده پذیرایی از میهمانان سراسر کشور هستند. هتل سیراف به عنوان هتلی اقتصادی و مقرون به صرفه در شهر بوشهر به شمار می رود و تا فرودگاه بین المللی بوشهر ۴ دقیقه فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. بنابراین با انتخاب این هتل در هنگام سفرتان به خطه جنوبی کشور اقامتی بی نظیر در انتظار شماست.
از جمله جاهای دیدنی در شهر بوشهر می توان به مسجد شیخ سعدون، آب انبار قوام، موزه دریا و دریانوردی خلیج فارس و کاروانسرای مشیرالملک دشتستان اشاره کرد که تا این هتل فاصله اندکی دارند، همچنین از نقاط دیدنی شهر بوشهر نزدیک به هتل سیراف می توان عمارت دهدشتی را نام برد که به دلیل موقعیت مکانی عالی می توانید به راحتی به اسکله جفره بروید و لحظات خوشی را تجربه نمایید.

امکانات عمومی هتل سیراف بوشهر


این هتل دارای ۳ طبقه و ۳۹ باب اتاق است و ظرفیت ۱۳۷ مسافر را دارد. امکانات عمومی ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان در لابی، رستوران، روم سرویس، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه و پذیرش ۲۴ ساعته. اقامت برای کودکان تا ۲ سال رایگان، از ۲ تا ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها و برای بالای ۶ سال هزینه به طور کامل دریافت می گردد. برای دسترسی به طبقات این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید، همچنین برای افراد معلول یا افرادی که مشکلات جسمانی دارند، در هتل سیراف بوشهر امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است.
در لابی هتل Siraf می توانید به آسانسور، خدمات تهیه بلیط و تور و اتاق چمدان دسترسی داشته باشید. همچنین در صورت نیاز به لباسشویی و خشکشویی می توانید با پرداخت هزینه جداگانه از این امکانات هتل سیراف بهره مند شوید. در قسمت ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش قرار داده شده است. باید توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای ۳۹ اتاق بوده و انواع اتاق عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته و اتاق پنج تخته. از جمله مهم‌ ترین امکانات ارائه شده در اتاق های این هتل می توان به تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی بار باهزینه، مبلمان، اسپلیت، رخت آویز و کمدلباس، سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد. علاوه بر امکانات ذکر شده می توان به اینترنت نامحدود و رایگان در داخل اتاق ها نیز اشاره کرد. همچنین همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی بوده و این حمام ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. توجه داشته باشید که با اقامت در هریک از اتاق های این هتل وعده صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان ارائه می شود اما برای وعده های ناهار و شام باید هزینه جداگانه بپردازید. همچنین لازم به ذکر است که هیچ یک از اتاق ها در این هتل شامل ظرفیت اضافی نیستند.

رستوران هتل


در هتل سیراف برای سرو غذا و نوشیدنی می توانید به کافی‌شاپ و رستوران موجود در طبقه همکف بروید و انواع غذاهای ایرانی و محلی جنوبی نوش جان کنید. مطمئن باشید از طعم غذاهای جنوبی سیر نخواهید شد. رستوان این هتل با ظرفیت ۱۵۰ نفر آماده ارائه خدمات هستند، همچنین رستوران دیگری به نام رستوران قوام در نزدیکی این هتل قرار دارد که غذاهای خوشمزه ای دارد و در میان بوشهری ها و مسافران شهرت دارد.

فاصله هتل سیراف بوشهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ بوشهر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل بوشهر اسکله جفره: ۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار قوام: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای ارامنه گریگوری بوشهر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا عمارت دهدشتی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه دریا و دریانوردی خلیج فارس: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا عمارت گلشن: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا عمارت ملک: ۱۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است