search
menu

هتل پرواز بوشهر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پرواز بوشهر
امکانات عمومی هتل پرواز بوشهر
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پرواز بوشهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل پرواز بوشهر


هتل پرواز بوشهر در نزدیکی ساحل خلیج فارس واقع شده است. این هتل ساحلی دارای محیطی آرام و دلنشین است و تمامی سوئیت هایی این هتل چشم انداز زیبایی رو به دریا دارند، همچنین با امکانات رفاهی مطلوب و مناسب خود برایتان اقامتی بی نظیر به ارمغان می آورند. علاوه بر اینها می توان به نزدیکی هتل پرواز بوشهر به جاذبه های گردشگری شهر مانند پارک ساحلی آب شیرین کن، پارک جنگلی چاه کوتاه، موزه دریا و دریانوردی خلیج فارس اشاره کرد که جزو امتیازات این هتل محسوب می شوند. هتل پرواز به دلیل ارائه امکانات رفاهی مطلوب همواره مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد، طوری که با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر شده و هتل پرواز را برای اقامتشان برمی گزینند، بدین جهت این هتل در طی سال مملو از مسافر است. همچنین لازم به ذکر است برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگی با ظرفیت ۵۰ دستگاه خودرو در اختیارشان قرار داده می شود. لازم به ذکر است با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به فرودگاه بوشهر خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل پرواز بوشهر


اینترنت وای فای رایگان در لابی هتل قابل دسترس است، همچنین کادری مجرب و آموزش دیده در Parvaz Hotel Bushehr برای ارائه خدمات و میزبانی از میهمانان به صورت شبانه روزی در تلاش هستند. هتل ساحلی پرواز در سال ۱۳۹۰ برای ارتقای سطح کیفی خدمات رفاهی مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای ۳۱ باب اتاق و سوئیت است که همگی دارای امکانات رفاهی مطلوب و مناسبی هستند و به دلیل موقعیت مکانی منحصر به فرد خود دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری شهر دارند. از جمله امکانات مشهور این هتل می توان به کافی شاپ، خدمات تور، رستوران و تاکسی سرویس اشاره کرد. در صورت نیاز به لباسشویی و خشکشویی نیز می توانید با پرداخت هزینه های مربوطه بهره مند شوید. برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید.
در قسمت لابی نیز خود پرداز بانکی وجود دارد. محوطه سرسبز هتل محلی برای قدم زدن و تماشای خلیج فارس است که مطمئنا لحظات نابی را تجربه خواهید کرد، در اطراف همه سوئيت ها به فضای سبز دسترسی خواهید داشت. اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان و برای کودکان ۳ تا ۷ ساله نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها است، در نهایت برای افراد بالای ۷ سال هزینه اقامت به صورت کامل دریافت می گردد. توجه داشته باشید که براساس قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در هتل پرواز بدین صورت است: اتاق دوتخته توئین، اتاق دوتخته دوبل، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، اتاق پنج تخته و سوئیت پنج نفره وی آی پی. توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق ها و سوئيت ها در این هتل دارای ظرفیت اضافی نیستند، بنابراین براساس تعداد نفراتتان اتاق مورد نظر را رزرو نمایید. اتاق ها و سوئيت ها در این هتل به طور مرتب نظافت می شوند و در داخل اتاق های این هتل می توانید به تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، مینی بار با هزینه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، گاوصندوق و تلفن دسترسی داشته باشید، همچنین در داخل اتاق ها حمام های اختصاصی تعبیه شده اند. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


در رستوران این هتل غذاهای متنوع و خوشمزه جنوبی و ایرانی سرو می شوند و این رستوران دارای ظرفیت ۱۶۰ نفر است. علاوه بر رستوران در این هتل می توانید از کافی شاپ نیز بهره مند شوید و انواع نوشیدنی خوشمزه سفارش دهید. توجه داشته باشید در صورت اقامت در این هتل صبحانه به صورت رایگان و سلف سرویس در اختیارتان قرار داده می شود ولی برای ناهار و شام باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.

فاصله هتل پرواز بوشهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ملی دریایی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار قوام: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا عمارت گلشن: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا عمارت ملک: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای ارامنه گریگوری: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه دریانوردی خلیج فارس: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است