search
menu

هتل مقدم بیرجند

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مقدم بیرجند
امکانات و خدمات عمومی هتل مقدم بیرجند
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مقدم بیرجند تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل مقدم بیرجند


هتل مقدم در شهر بیرجند در استان خراسان جنوبی واقع شده است که یک ستاره است و با سابقه‌ای طولانی به خدمات‌رسانی به مسافرین می‌پردازد. این هتل خوب از دهه ۵۰ شمسی شروع به کار کرد و در دهه ۹۰ بازسازی در آن صورت گرفت. این هتل در ۳ طبقه ساخته شده است و در کنار آن پارک آزادی قرار دارد که باعث هوای مطبوع و نمای سرسبز در اطراف هتل شده است. موقعیت قرارگیری این اقامتگاه بسیار خوب است و به مرکز شهر و مکان‌های مهم دسترسی خوبی دارد. اگر بلیط هواپیما بیرجند را رزرو کرده‌اید، هتل مقدم (Moghadam Hotel ) انتخابی مناسب است؛ زیرا می‌توانید به‌راحتی از فرودگاه تا هتل را در مدت ۸ دقیقه با ماشین طی کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل مقدم بیرجند


هتل مقدم یک هتل باصرفه و با امکانات و خدماتی خوب درخور اقامتی راحت و آسوده است. امکانات و خدماتی که این هتل ارائه می‌کند این موارد را شامل می‌شود: لابی مجهز به تلویزیون و مبلمان، اینترنت در لابی، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان، خدمات خانه‌داری، نمازخانه، صندوق امانات، خدمات بیدارباش، تاکسی‌سرویس، دستگاه واکس کفش، فضای سبز و پارک، فتوکپی، فکس، روم سرویس، کپسول آتش‌نشانی و پذیرش ۲۴ ساعته. اگر بلیط هواپیما دارید، هتل ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت دارد. هتل گشت نیم روزی در شهر را هم ارائه می‌دهد که برای کسانی که علاقه‌مند به دیدن مکان‌های دیدنی شهر هستند بسیار مناسب است.

اتاق‌های هتل


هتل مقدم بیرجند دارای ۲۵ اتاق است. اتاق‌های این هتل برای اقامتی راحت و آسوده طراحی شده‌اند. این هتل انواع اتاق یک تخته، اتاق دو تخته توئین، اتاق دوتخته دبل، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته دارد.

امکانات اتاق‌های هتل


در این اقامتگاه باکیفیت مناسب، تجهیزاتی در اتاق‌ها تعبیه شده‌اند تا مسافران در طول مدت اقامت خود با کمبودی روبرو نشوند، این امکانات شامل تلویزیون، یخچال، اینترنت در اتاق، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، حمام با دوش، حوله، سیستم گرمایش و سرمایش، دمپایی، لیوان، میزتحریر، رخت‌آویز، آباژور و تلفن هستند. در برخی واحدها دراور و سرویس بهداشتی فرنگی هم وجود دارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در لابی هتل مقدم بیرجند یک میز بیلیارد وجود دارد که برای بازی و سرگرم شدن خیلی عالی است و حتی برای کسانی که اولین بار این بازی را تجربه می‌کنند، می‌تواند خاطره‌ای به‌یادماندنی باشد. در پارک کنار هتل می‌توانید در فضایی سرسبز و دیدنی با خانواده و دوستان خود ساعاتی را به تفریح و استراحت بپردازید.

رستوران هتل


یک رستوران با مساحت بالا و منویی متنوع در هتل وجود دارد و علاوه بر آن در کافی‌شاپ هتل با چیدمانی زیبا و هنرمندانه می‌توانید اوقات خوشی را در کنار همراهان خود سپری کنید و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، چای و فست فودها را میل کنید.

فاصله هتل مقدم بیرجند تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا بازار بیرجند: ۸۵۰ متر
فاصله هتل تا ارگ کلاه فرنگی بیرجند: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل تا ارگ کلاه‌فرنگی بیرجند: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه بیرجند: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا بند دره: ۸٫۶ کیلومتر
فاصله هتل تا بند امیر شاه: ۸٫۹ کیلومتر
فاصله هتل تا آبشار گیوک: ۲۰٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است