search
menu

هتل مروارید صدرا بهشهر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مروارید صدرا بهشهر
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل مروارید صدرا بهشهر تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل مروارید صدرا بهشهر


هتل مروارید صدرا هتلی ۵ هکتاری در بهشهر است که در کنار دریای خزر واقع شده و جزو هتل های ساحلی محسوب می شود. مروارید هتلی ۳ ستاره با خدمات و امکانات مختلفی است که در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد. این هتل سه ستاره نسبت به سایر هتل های میان رده شمالی مجموعه بزرگتری داشته و خدمات امکاناتش به استانداردهای بین المللی هتلداری نزدیکتر است.
هتل مروارید در جاده فرودگاه بهشهر احداث شده و از نظر موقعیت مکانی با بسیاری از جاذبه ها و جاهای دیدنی فاصله نسبتاً زیادی دارد ولی معمولاً اصلی‌ ترین هدف گردشگرانی که خرید بلیط هواپیما به شمال سفر می‌ کنند نزدیکی به دریا و جنگل های شمالی کشور است. اگر شما نیز هدفتان اقامتی چند روزه در سواحل دریای خزر و دوری از مشکلات شهرنشینی است و به دنبال هتلی مناسب برای اقامت هستید بد نیست اقامت در هتل مروارید صدرا بهشهر را تجربه کنید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل مروارید صدرا بهشهر صد واحد اقامتی مختلف شامل انواع اتاق های دو تخته و سه تخته، ویلاهای ساحلی ۳ نفره و چهار نفره، سوئیت رویال یکخوابه چهار نفره و سوئیت پنت هاوس دو خوابه چهار نفره است. همانطور که از نام اتاق خواب می توان حدس زد برخی از آن ها رو به ساحل و برخی دیگر رو به دشت های اطراف منطقه قرار دارند.
دیگر تفاوت اتاق ها در برخی امکانات آن هاست به طور مثال آب رایگان، آشپزخانه و بالکن تنها در برخی واحدهای هتل وجود دارند. به جز این تفاوت ها سایر امکانات و خدمات ارائه شده به اتاق ها با یکدیگر برابر است. همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای امکاناتی مانند آباژور، میز تحریر، چای ساز، رخت آویز، مبلمان، دراور و یخچال هستند. خدمات صبحانه در اتاق در صورت درخواست ارائه خواهد شد. برای آسایش مهمانان مینی بار در هر اتاق قرار داده شده؛ البته استفاده از مینی بار رایگان نبوده و شامل هزینه خواهد بود. مهمانان در اتاق ها امکان اتصال به اینترنت هتل را خواهند داشت.
سیستم گرمایش و سرمایش اتاق ها عبارتند از اسپیلت، فن کوئل و شوفاژ. سرویس های بهداشتی اتاق ها فرنگی و ایرانی و سرویس حمام دارای دوش ثابت و مجهز به لوازم بهداشتی است. لوازم بهداشتی اتاق ها شامل صابون، شامپو، خمیردندان، مسواک، شانه، حوله و سشوار است. نوع قفل درب اتاق ها کلید است. اتاق ها فاقد امکانات و خدماتی مانند روم سرویس و صندوق امانات هستند.

رستوران هتل


غذاخوری و رستوران هتل مروارید صدرا فضایی آرام و نسبتا بزرگ با ظرفیت پذیرایی از ۲۲۰ مهمان را دارد. صبحانه هتل معمولاً به صورت بوفه سرو می شود و در سایر وعده های غذایی مهمانان می توانند سفارش انواع غذاهای خوش طعم و مزه ایرانی را داده و نوش جان کنند. کافی شاپ مدرن هتل از سوی دیگر با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و خوراکی های سبک پذیرای مهمانان هتل است.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


این هتل ساحلی برای سرگرمی مهمانانش اتاق بازی و سالن بیلیارد ایجاد کرده تا مهارتهای بازیگری خود را به رخ بکشند. برای ورزشکاران و افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند سالن ورزشی نسبتاً مجهزی با دستگاه ها و وسیله های مختلف وجود دارد. هتل مروارید مهمانان خردسال خود را از یاد نبرده و برای آنان نیز پارک کودک با وسیله های بازی مختلف ایجاد کرده است.

امکانات و خدمات هتل


مهمانانی که در این هتل اقامت دارند از از امکانات و خدماتی مانند دستگاه فتوکپی و فکس، خدمات خشکشویی، خدمات خانه داری و تاکسی سرویس استفاده خواهند کرد. هتل مروارید آژانس مسافرتی داشته و با ارائه خدمات تور و خدمات تهیه بلیط، مهمانان را در امور مرتبط با گردشگری راهنمایی و کمک خواهند کرد. روزنامه، دسترسی به اینترنت و پذیرش ۲۴ ساعته دیگر امکانات این هتل خوش منظره هستند.

فاصله هتل مروارید صدرا بهشهر تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا عمارت افغان نژاد: ۱۸.۵ کیلومتر
فاصله تا سایت موزه گوهر تپه: ۲۸.۶ کیلومتر
فاصله تا غار هوتو: ۲۹.۹ کیلومتر
فاصله تا چشمه عمارت: ۳۳.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ صفی آباد: ۳۴.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ و عمارت چهلستون بهشهر: ۳۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است