search
menu

هتل بهشهر بهشهر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بهشهر بهشهر
امکانات عمومی هتل بهشهر بهشهر
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل بهشهر بهشهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل بهشهر بهشهر


هتل دو ستاره بهشهر در شهر بهشهر مازندران واقع شده است. در این هتل پرسنل مجرب و کارآزموده آماده سرویس دهی به میهمانان گرامی از سراسر کشور هستند، مطمئن باشید با رزرو این هتل از امکانات و خدمات رفاهی کاملی برخوردار خواهید شد و در طول اقامتتان لحظات آرام و به یادماندنی را تجربه خواهید کرد. هتل بهشهر یکی از برترین هتل‌ های شهر به شمار می رود که تقریبا می توان گفت نسبت به سایر هتل های این منطقه دارای امکانات رفاهی کاملی است. با توجه به این که هتل بهشهر در مرکز شهر واقع شده است، بر همین اساس دسترسی آسانی به مراکز خرید خواهید داشت. این هتل بی نظیر با ۴۰ سال سابقه در زمینه هتلداری در میان گردشگران محبوبیت دارد، طوری که در هنگام خرید بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل می نمایند و خودشان را برای اقامتی به یاد ماندنی و سرشار از خاطرات خوب آماده می کنند.

امکانات عمومی هتل بهشهر بهشهر


این هتل فعالیت خود را از سال ۱۳۵۵ با بنایی دو طبقه آغاز کرده است، در ابتدا، این هتل با نام هتل اشرف بهشهر فعالیت خود را آغاز کرده است اما بعد از انقلاب به هتل بهشهر تغییر نام داده و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد، لازم به ذکر است برای جلب رضایت مهمانان و ایجاد محیطی عالی در سال ۱۳۸۸ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. اتاق ها در هر دو طبقه وجود دارند، بنابراین بهتر است بدانید این هتل فاقد آسانسور بوده و برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می کنند باید در هنگام رزرو دقت داشته باشند و از اتاق ها طبقه اول انتخاب کنند. همچنین شایان ذکر است این هتل زیبا از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار شهید هاشمی نژاد قرار دارد و از این مسیر دسترسی به مناطق مختلف شهر بسیار آسان است و گردشگران با خیال راحت می توانند به گشت و گذار بپردازند. هتل بهشهر علاوه بر ارائه سرویس و خدمات کامل و مناسب هزینه اقامت خوبی نسبت به سطح خدمات ارائه شده و سایر هتل های شهر دارد.
در لابی هتل نمازخانه و اینترنت وای فای رایگان ارائه می شود. همچنین در راهرو ها نیز سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد. پارکینگ سرپوشیده و اختصاصی این هتل در اختیار مسافرانی قرار داده می شود که با ماشین شخصی سفر می کنند. خدماتی نظیر خشکشویی نیز در این هتل دایر است. رستوران موجود در این هتل نیز با ارائه غذاهای ایرانی و محلی شامل هزینه جداگانه است. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل زیبا دارای ۲۰ باب اتاق و سوئيت است که به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند. انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق دو تخته دوبل یا توئين و اتاق سه تخته. همه اتاق ها شامل ظرفیت اضافی هستند که به صورت کف خواب بوده و باید از مسئول مربوطه تشک بخواهید. داخل اتاق ها سیستم تهویه مطبوع هوا وجود دارد، همچنین امکانات دیگری مانند تلویزیون، تلفن، یخچال، کمدلباس، رخت آویز، مبلمان در داخل اتاق ها قرار داده شده اند. حمام های داخل اتاق ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سرویس بهداشتی ایرانی هستند. اقامت برای کودکان تا ۳ سال رایگان، برای کودکان ۳ تا ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها و برای افراد بالای ۷ سال هزینه به طور کامل دریافت می گردد. توجه داشته باشید که ساعت ۲ ظهر زمان تحویل اتاق و ساعت ۱۲ ظهر زمان تخلیه اتاق است. همان طور که اشاره شد تعداد اتاق های این هتل مشخص است و بدین جهت ظرفیت پذیرش نیز محدود است.
در حالت کلی، اگر به دنبال مکانی برای دوری از هیاهو و شلوغی هستید و احتیاج به محیطی آرام دارید، پیشنهاد ما رزرو هتل بهشهر است، خودتان نیز با اقامت در Behshahr Hotel به این نتیجه خواهید رسید که گزینه‌ ای ایده آل است.

فاصله هتل بهشهر بهشهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ چشمه عمارت: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ چهل ستون: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ صفی آباد: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ عباس آباد: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا تالاب میانکاله: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا آتشکده کوسان: ۱۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است