search
menu

هتل رضا بهبهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رضا بهبهان
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل رضا بهبهان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل رضا بهبهان


هتل رضا هتلی سه ستاره است که در سال ۱۳۹۶ با چهار طبقه در بهبهان افتتاح شد و با ایجاد خدمات و امکانات مناسب در تلاش برای راحتی و جلب رضایت مهمانان بوده است. بهبهان یکی از شهرهای تاریخی و با قدمت طولانی خوزستان است که توجه هر علاقه مند به تاریخ را به خود جلب می کند. این شهر جزو یکی از مناطق با اهمیت در شکل گیری تمدن بوده و امروزه با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی، می تواند مقصدی خاص برای خرید بلیط ارزان هواپیما و سفر باشد. عبابافی، مسگری و قلیان سازی از جمله صنایع دستی و مشاغل قدیمی این منطقه به شمار می روند که با گذشت زمان حضور برخی از آن ها کمرنگ شده است. بهبهان جاذبه های تاریخی فراوانی هم دارد که برخی از آن ها عبارتند از دیوار و خندق اطراف شهر، آتشکده چهار طاق و گور مکشوفه کتین هوتران. همین سه جاذبه نشان دهنده قدمت طولانی و اتفاقات تاریخی ای است که در این منطقه رخ داده. حتی اگر اهل سفره من باشید برای یکبار هم که شده باید به بهبهان سفر کرده و چند روزی را در این شهر باشید. اما کجا اقامت کنید؟ اگر به دنبال هتلی با امکانات و هزینه مناسب باشید هتل رضا بهبهان گزینه اقامتی خوبی برایتان خواهد بود.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل رضا بهبهان ۵۷ اتاق و سوئیت با ۱۴۰ تخت دارد. اتاق های دو تخته آن دارای دو تخت سینگل، اتاق های سه تخته آن دارای ۱ تخت سینگل و ۱ تخت دابل و سوییت های سه نفره آن دارای ۱ تخت سینگل و ۱ تخت دابل هستند. همه اتاق ها به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش و امکان شارژ وسایل الکترونیکی مجهزند. برای سرگرمی داخل اتاق ها تلویزیون ال ای دی با شبکه های استانی قرار داده شده و همچنین مهمانان امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. دیگر امکانات مشترک بین تمامی اتاق های هتل شامل خدمات روم سرویس و صبحانه، یخچال، دراور، آباژور، میز تحریر، چای ساز، آب رایگان، کمد لباس و حمام با لوازم بهداشتی است. مینی بار نیز در تمامی اتاق ها وجود دارد اما توجه داشته باشید که استفاده از آن شامل هزینه است. برای اینکه خاطرتان از امنیت وسیله های ارزشمند و گرانبهای تان آسوده باشد صندوق اماناتی در اتاق ها قرار داده شده است. تفاوت اتاق ها به جز فضای اتاق در برخی امکانات است به طور مثال برخی واحد ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی و برخی دیگر ایرانی هستند. لوازم بهداشتی در تمامی واحدها قرار داده شده اما تنها برخی از آن ها دارای سشوارند.

رستوران هتل


هتل رضا بهبهان رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ نفر دارد که انواع غذاهای ایرانی را با استفاده از مواد اولیه محلی تهیه و آن را در اختیار دارد مهمانان هتل قرار می دهد. اگر می خواهید با دست پخت خوزستانی ها بیشتر آشنا شده و طعم غذاهای این خط را بچشید جایی بهتر از رستوران هتل پیدا نخواهید کرد که به آن اعتماد داشته باشید.

امکانات و خدمات هتل


هتل رضا به عنوان هتلی ستاره امکانات و خدمات چندانی ندارد و شاید بتوان گفت امکاناتش در حد هتل های ۱ یا ۲ ستاره است. با این حال شاید برای اقامت چند روزه چندان بد هم نباشد. هتل لابی نسبتاً کوچکی در طبقه همکف دارد. برای تهیه سوغات یادگاری نیاز نیست مسیر طولانی را تا بازار طی کنیم در مجموعه هتل مرکز خریدی وجود دارد که می تواند نیازهایتان را تا حدودی برطرف کند. پارکینگ هتل به صورت سرپوشیده و در طبقه منفی یک با ظرفیت ۵۰ خودرو قرار گرفته است. دیگر امکانات هتل عبارتند از دستگاه پرینتر، اتاق چمدان، فضای سبز، خدمات خانه داری، آسانسور و پذیرش ۲۴ ساعته. هتل رضا فاقد برخی امکانات مانند استخر و دسترسی به اینترنت است.

فاصله هتل رضا بهبهان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان یادمان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه حسینی ها: ۳ کیلومتر
فاصله تا پارک جهودیا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک نرگس زار: ۵ کیلومتر
فاصله تا حمام بکان: ۱۲.۲ کیلومتر
فاصله تا نارین قلعه: ۱۷.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است