search
menu

هتل شار بانه

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شار بانه
امکانات رفاهی هتل شار بانه
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل شار بانه
اماکن دیدنی نزدیک به هتل شار بانه

درباره هتل شار بانه


هتل شار بانه (Hotel Shar Baneh) اقامتگاهی است دو ستاره و مقرون بصرفه واقع در شهر دیدنی بانه کردستان که از ۳۰ واحد اقامتی و امکاناتی قابل قبول تشکیل گردیده و با پرسنل مجرب و کارآزموده خود آماده است تا به شایستگی از گردشگرانی که بلیط هواپیما کردستان را برای گذراندن لحظاتی خوش و خاطره انگیز در این شهر پرگردشگر خریداری می کنند، میزبانی کند.

امکانات رفاهی هتل شار بانه


از آنجایی که هتل شار بانه در رده هتل های دو ستاره و اقتصادی جای گرفته است، نباید انتظار داشت که امکانات هتل های ممتاز و مجلل در این مکان وجود داشته باشد. با این حال، هتل شار بانه عاری از امکانات رفاهی نیست و قادر است امکاناتی برای اقامتی آسوده را در اختیار گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت قرار دهد. امکاناتی نظیر پارکینگ رایگان با ظرفیت ده خودرو، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سیستم تهویه مطبوع در این هتل گنجانده شده تا میهمانان هیچ کمبودی را در طول اقامت در این هتل احساس نکنند.
گفتنی است برای خورد و خوراک میهمانان، رستورانی مناسب با ظرفیت ۱۰۰ نفر در نظر گرفته شده تا گردشگران نیازی به یافتن رستورانی باکیفیت در نزدیکی هتل نداشته باشند. رستوران شار که در طبقه اول هتل قرار گرفته، نه تنها از محیطی پاکیزه و دلنشین برخوردار است، بلکه محدوده وسیعی از غذاهای لذیذ و رنگارنگ ایرانی را در منوی خود جای داده است. لازم است ذکر گردد که هتل شار بانه فاقد آسانسور است، اما بدلیل دو طبقه بودن هتل، این مسئله برای بسیاری از گردشگران قابل چشم پوشی است.

خدمات هتل


افزون بر امکانات رفاهی یاد شده، هتل شار بانه از پرسنلی تشکیل شده که قادرند خدماتی رضایت بخش را به میهمانان عرضه دارند. خدمات از قبیل: پذیرش شبانه روزی، باربری، تهیه بلیط هواپیما، بیدار باش، خانه داری و خدمات اینترنتی در این هتل برای میهمانان صورت خواهد پذیرفت.

واحدهای اقامتی هتل


وجود ۳۰ باب واحد اقامتی با طرح هایی نظیر اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار نفره و سوئیت یک خوابه موجب شده که دست میهمانان در انتخاب اتاقی مناسب باز باشد و قادر باشند مکانی را متناسب با تعداد نفرات و بودجه مسافرتی خود برگزینند. خوب است بدانید که هر واحد اقامتی هتل از طراحی و دکوراسیونی جذاب بهره مند بوده و به زیبایی با کلیه اسباب و وسایل رفاهی و راحتی تزئین گشته است. کلیه تجهیزات اقامتی اعم از یخچال، تلویزیون، کمدلباس، رخت آویز، مبلمان، دراور و... در تمامی واحدهای اقامتی هتل شار بانه گنجانده شده است تا هیچ کمبودی در مدت اقامت در این مکان احساس نگردد. همچنین کلیه اتاق ها به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب و تهویه مطبوع مجهز گشته اند تا رفاه کامل میهمانان در طول اقامت در این هتل تضمین گردد.

موقعیت مکانی هتل شار بانه


از لحاظ موقعیت مکانی، هتل شار بانه در جای مناسبی قرار گرفته و با برخی اماکن دیدنی کردستان و جاذبه های گردشگری بانه فاصله اندکی دارد. گردشگرانی که برای بازدید از جاهای دیدنی بانه، بلیط هواپیما چارتر ارزان را خریداری و در این هتل اقامت می کنند، قادرند در اندک زمانی به شماری از محبوب ترین جاذبه های توریستی بانه نظیر بازار بانه، کوهستان آربابا، پارک پانزده خرداد، دریاچه سد بانه و پارک کوهستانی دوکانان و پیرمراد دسترسی داشته باشند و خاطراتی شیرین و خوش را برای خود و خانواده خود در این اقامتگاه رقم بزنند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل شار بانه


فاصله هتل تا ورزشگاه تختی بانه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار بانه (میدان جهاد): ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک پانزده خرداد: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه سلیمان بگ بانه: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا کوهستان آربابا: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است