search
menu

هتل داوینکو بانه

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل داوینکو بانه
امکانات رفاهی هتل داوینکو بانه
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل داوینکو بانه
اماکن دیدنی نزدیک به هتل داوینکو بانه

درباره هتل داوینکو بانه


هتل داوینکو بانه (Dawinco Hotel and Resorts) اقامتگاهی است تازه تاسیس واقع در ابتدای جاده سقز بانه که به لطف داشتن موقعیت مکانی مناسب، معماری جذاب، نرخ اقامتی منصفانه، واحدهای اقامتی شیک و خوش منظره، امکانات رفاهی بی شمار و کارکنانی خوش برخورد و مجرب به یکی از برترین گزینه های اقامتی بانه برای خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت تبدیل شده است.

امکانات رفاهی هتل داوینکو بانه


تعدد و تنوع امکانات رفاهی در هتل داوینکو بانه موجب شده که این هتل گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید و به انتخاب نخست بسیاری از گردشگران برای اقامتی طولانی در شهر دیدنی بانه مبدل گردد. وجود امکاناتی از قبیل: نمازخانه، آسانسور، صندوق امانات، اتاق چمدان، کافی شاپ، دستگاه واکس کفش، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۶۰ خودرو و سیستم اعلام حریق موجب گشته که هیچ کم و کاستی در هتل داوینکو بانه وجود نداشته باشد. رستوران هتل که از محیطی پاکیزه و فضایی دل انگیز و وسیع (با ظرفیت ۲۰۰ نفر) تشکیل شده، قادر است کلیه نیازهای خورد و خوراک میهمانان را با طبخ محدوده وسیعی از غذاهای رنگارنگ سنتی ایرانی تامین کند. کافی شاپ هتل نیز که به خوبی با نوشیدنی های گوارای خود، کاستی های رستوران را پوشش داده است، دوشادوش رستوران به خدمت رسانی به میهمانان در تمام طول روز مشغول است.

خدمات هتل


همانند امکانات رفاهی هتل، خدماتی که پرسنل مجرب هتل داوینکو بانه به میهمانان ارائه می دهند، باکیفیت و متنوع است. کلیه خدمات رفاهی اعم از نظافت روزانه، خانه داری، خشکشویی، بیدار باش، پذیرش شبانه روزی، کرایه تاکسی، تهیه بلیط هواپیما، تشریفات ویژه و ترانسفر رفت و برگشت با هزینه به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان چارتر ارائه خواهد شد تا هیچ گردشگری هیچ کمبودی را در طول اقامت در هتل داوینکو بانه احساس نکند. ناگفته نماند که برای معلولین گرامی نیز امکانات و خدمات ویژه ای در این هتل در نظر گرفته شده تا جابجایی آن ها در محوطه هتل به راحتی و بدون هیچ مانعی صورت گیرد. لازم است ذکر گردد که خدمات اینترنت وایفای پرسرعت نیز به کلیه میهمانان از همان بدو ورود ارائه خواهد شد تا هیچ فردی از لذت گشت و گذاری پرسرعت در فضای مجازی در طول اقامت در این مکان بی بهره نماند.

واحدهای اقامتی هتل


از آنجایی که هتل داوینکو بانه، اقامتگاهی تازه تاسیس (۱۳۹۷) به حساب می آید، کلیه واحدهای اقامتی آن در وضعیت ظاهری بسیار مناسبی قرار دارند و به زیبایی چیدمان و رنگ آمیزی و با الهام از معماری غربی طراحی شده اند. گفتنی است که هر واحد اقامتی هتل با تجهیزات اقامتی مدرن و شیکی از قبیل: تلویزیون، یخچال، آباژور، مبلمان، دراور، کمد لباس و رخت آویز دکور و تزئین گشته است. چشم انداز بسیار تماشایی واحدهای اقامتی این هتل که دلیل اصلی اقامت بسیاری از خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت محسوب می شود، چنان زیباست که دل کندن از این هتل را بسیار دشوار می سازد. پنجره های واحدهای اقامتی هتل که بخشی از طبیعت شگفت انگیز بانه را در فضای دلباز اتاق های هتل قاب گرفته اند، چون تابلویی هنری، به زیباییِ دکور فضای تک تک اتاق های هتل افزوده و اقامت در این هتل را برای طولانی مدت نیز امکان پذیر ساخته اند.

موقعیت مکانی هتل داوینکو بانه


هتل داوینکو بانه در طبیعت تماشایی کردستان و در نزدیکی برخی از جاذبه های گردشگری بانه نظیر بازار بانه، ورزشگاه تختی بانه و آرامگاه سلیمان بگ بانه واقع شده است. بنابراین به لطف موقعیت مکانی عالی این هتل، علاوه بر بهره مندی از طبیعت زیبای اطراف هتل، میهمانان قادرند به برخی از جاذبه های گردشگری این شهر دیدنی نیز در اندک زمانی دسترسی داشته باشند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل داوینکو بانه


فاصله هتل تا میدان جهاد (بازار بانه): ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا ورزشگاه تختی بانه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک پانزده خرداد: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه سلیمان بگ بانه: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا کوهستان آربابا: ‌۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است