search
menu

هتل دیپلمات بندرلنگه

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ی هتل دیپلمات بندر لنگه
فاصله هتل دیپلمات بندر لنگه تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر

درباره ی هتل دیپلمات بندر لنگه


هتل دیپلمات بندر لنگه قبل انقلاب در سال ۱۳۵۶ مورد بهره برداری قرار گرفت. هتل دیپلمات بندر لنگه در سال ۱۳۹۲ جهت ارتقا سطح خدمات و ایجاد رفاه و آسایش گردشگران و مهمانان این شهر مورد مرمت و باز سازی قرار گرفت. بهتر است اطلاع داشته باشید که هتل دیپلمات بندر لنگه ۲۶ اتاق و در مجموع ۸۰ تخت دارد.
جالب است بدانید که برخی از اتاق های هتل دیپمات نمای و چشم انداز رو به خلیج فارس دارند. از نظر تنوع اتاق ها در هتل دیپلمات بندر لنگه به اتاق یک تخته رو به دریا، اتاق یک تخته رو به خیابان، اتاق دو تخته دبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه تخته، چهار تخته، چنج تخته و اتاق شش تخته تقسیم بندی شده اند. لازم به ذکر است که فقط اتاق های ۴، ۵ و ۶ تخته قابلیت نفر اضافه را دارند و برای سایر اتاق ها در هتل دیپلمان بندر لنگه این امکان وجود ندارد.
امکانات موجود در اتاق های هتل دیپلمات بندر لنگه شامل: یخچال، مبلمان، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش می شوند. همچنین بهتر است بدانید که آب رایگان هم جزو خدمات هتل دیپلمات بندر لنگه است. بد نیست بدانید که فاصله هتل دیپلمات بندر لنگه تا مرکز خرید پردیسان سه دقیقه پیاده و تا مرکز شهر پنج دقیقه با ماشین است. پذیرش ۲۴ ساعته یکی از نکات مثبت هتل دیپلمات بندر لنگه محسوب می شود.
مهمانان گرامی می تواند با استفاده از تاکسی سرویس هتل به دیدن هر کدام از جاذبه های شهر که علاقه داشتند و فرودگاه برای مسافران دارای بلیط هواپیما بروند. برخی از امکانات هتل دیپلمات بندر لنگه می توان به پارکینگ، کتابخانه، خدمات تور، نطافت روزانه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و فضای سبز اشاره کرد. کودکان عزیز می توانند در پارک کودک هتل دیپلمات براحتی بازی کنند. همچنین مهمانان می توانید در لابی که ظر فیت ۳۰ نفر را دارد به تماشای تلویزیون بنشینند.
کافی شاپ هتل دیپلمات بندر لنگه با انواع نوشیدنی ها و دسر ها خوشمزه آماده پذیرایی از مهمانان هتل است. لازم به ذکر است که هتل دیپلمات بندر لنگه خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفته است. هتل سه ستاره دیپلمات بندر لنگه از۱۳۵۶ میزبان گردشگران و مسافران زیادی بوده است. مهمانان گرامی با اقامت در این هتل زیبا با چشم انداز رو به دریا همراه کارکنان مهمان نواز لحظاتی آرام و به یادماندنی را تجربه خواهد نمود.

فاصله هتل دیپلمات بندر لنگه تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


فاصله تا مسجد ملک بن عباس:۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا پارک ژاندارمری: ۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا پارک کوثر: ۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا خیابان شهید بهشتی: ۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا بیمارستان شهداء: ۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه بین‌المللی: ۱۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا مسجد شیخی: ۱۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه‌آهن بندر عباس: ۲ ساعت و ۳۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری: ۱۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا برکه دریا دولت: ۱۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا حمام گله‌داری بندر عباس: ۲ ساعت و ۳۱ دقیقه با ماشین
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است