search
menu

هتل دلفین انزلی

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دلفین انزلی
اماکن نزدیک به هتل دلفین بندر انزلی

درباره هتل دلفین انزلی


هتل دلفین یکی از هتل های ۴ ستاره بندر انزلی است که ساختمان تقریبا نوساختی دارد و در ساحل قو این شهر واقع شده است. هتلی که بیش تر برای گذراندن ماه عسل زوج های جوان معروف شده و خدمات بخصوصی برای این افراد در نظر گرفته است. از جذابیت های این شهر بندری زیبا می توان به منطقه ساحلی قو آن اشاره کرد؛ جایی که رستوران ها و هتل های متنوعی را در خود جای داده و می توانید بر اساس سلیقه‌تان گزینه های انتخابی فراوانی داشته باشید، منطقه ای که به غیر از امکاناتش از زیبایی ساحل شنی و دریای بی‌کرانش برخوردار است. هتل دلفین بندر انزلی در سال ۱۳۹۰ به مجموعه های اقامتی ساحل قو اضافه شد، امکانات و تسهیلات رفاهی این هتل ۴ طبقه مطابق با استانداردهای جهانی بوده و همواره خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای مهمانان خود خلق کرده است.
مزایای متفاوتی هتل دلفین را از سایر هتل های بندر انزلی متمایز ساخته‌اند که از جمله آن ها می توان به نوساخت بودن هتل اشاره کرد و اینکه هتل دلفین در محوطه گلکاری شده زیبایی واقع شده و با اقامت در هر یک از اتاق های آن می توان از چشم اندازهای معرکه دریا بهره مند شد. واحدهای اقامتی هتل دلفین بندر انزلی به صورت سوئیت و در ظرفیت های متفاوتی به مهمانان عرضه می شود؛ این سوئیت ها در دسته های سوئیت رویال، سوئیت ۲ تخته عروس و داماد، سوئیت یک خوابه ۴ تخته رویال و سوئیت ۲ خوابه ۴ تخته VIP دسته‌بندی شده اند.
سوئیت های شیکی که هتل دلفین برای مهمانان خود آماده کرده‌اند از نظر دکوراسیون نیز رضایتتان را جلب خواهد کرد. از این گذشته، وجود امکاناتی همچون تلویزیون، تلفن، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اسپلیت، سرویس فرنگی و سنتی، چای ساز، بالکن، مینی بار، میز ناهارخوری، اینترنت رایگان برای خرید بلیط هواپیما و ...، کمد لباس و لوازم استحمام در هر یک از سوئیت‌هایش، اقامتی همراه با آرامش را برای شما فراهم کرده و حس خانه را برایتان تداعی خواهد کرد.
امکانات و تسهیلات رفاهی این هتل در حد مطلوبی هستند، به طوری که این هتل قادر است با امکاناتی مثل سالن بیلیارد، سالن ماساژ، نمازخانه، پارکینگ، رستوران ساحلی، چایخانه سنتی سفره خانه، فست فود و کافی شاپ، راحتی و رفاه مهمانانش را تامین کند.
شیرینی اقامت در هتل دلفین بندر انزلی با صرف غذا در رستوران ساحلی‌اش دو چندان می شود. این رستوران که در ساحل دریای خزر واقع شده از فضایی باصفا و دلنشین برخوردار است که نه تنها آماده پذیرایی از مهمانان هتل بلکه برگزاری مجالس و مناسبت های شهروندان است. مناسبت های سالگرد، تولد و دور همی ها با رزرو قبلی در این مکان برگزار می شوند. ضمنا کافی شاپ شیک هتل دلفین نیز سهم کوچکی در جلب رضایت مهمانان ندارد، این کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی ها و دسرها عصرهای دلنشینی را برای مهمانان رقم می زند.
اگر درباره موقعیت مکانی و شرایط دسترسی هتل به جاذبه ها و مراکز خرید کنجکاو باشید، باید گفت که فاصله هتل دلفین بندر انزلی تا کاخ شاه، بازار انزلی، پل بزرگ غازیان و مرکز خرید و جاهای دیدنی بندر انزلی چندان زیاد نیست و این اماکن با تاکسی و اتوبوس به راحتی و در کمتر از ۱۰ دقیقه در دسترس شما خواهند بود.

اماکن نزدیک به هتل دلفین بندر انزلی


فاصله هتل دلفین بندر انزلی تا ساحل: ۱۰۰ متر
فاصله هتل دلفین بندر انزلی تا پل بزرگ غازیان: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل دلفین بندر انزلی تا پارک جنگلی انزلی:‌ ۴ کیلومتر
فاصله هتل دلفین بندر انزلی تا موزه نظامی انزلی: ۴ کیلومتر
فاصله هتل دلفین بندر انزلی تا خانه حافظیه: ۵ کیلومتر
فاصله هتل دلفین بندر انزلی تا شنبه بازار: ۵ کیلومتر "
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است