search
menu

هتل دنیز بندر انزلی

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دنیز انزلی
اماکن نزدیک به هتل دنیز انزلی

درباره هتل دنیز انزلی


هتل دنیز، هتلی ۴ ستاره در بندر انزلی است که اولین بار در سال ۱۳۹۳ افتتاح گردیده و از هتل های نو و تازه ساخت به حساب می آید. موقعیت هتل دنیز انزلی (Deniz Hotel) در منطقه آزاد انزلی در یکی از بهترین نقاط گردشگری قرار دارد. اگر بخواهیم از مزیت های اقامت در هتل دنیز انزلی نام ببریم، باید به موقعیت عالی آن و قرار گرفتنش در نزدیکی جاهای دیدنی بندرانزلی مثل : دریا، منطقه آزاد انزلی، بازار کاسپین، بازار پردیس، تالاب بین المللی انزلی و بازار آسیای میانه اشاره کنیم. هتل دنیز انزلی با تمامی امکانات رفاهی که فراهم کرده و با به کار گرفتن نیروی انسانی مجرب و کار آزموده سعی در ارائه بهترین خدمات به مهمانانش دارد. این هتل در ۴ طبقه ساخته شده و دارای ۱۴ اتاق با ۵۶ تخت مهمان است. دید اکثر اتاق های هتل به سمت دریا، ساحل و خیابان است و این یکی از جذاب ترین ویژگی های اتاق های مهمان در هتل دنیز انزلی به حساب می آید. خدمات رایگان از قبیل پارکینگ رایگان و اینترنت وای فای رایگان برای مهمانان در نظر گرفته شده اند که هر دو مورد از واجبات و ضروریات یک اقامت آسوده در سفر هستند.
اکثر مسافران برای سفر به بندر انزلی استفاده از خودروی شخصی شان را به خرید بلیط هواپیما ترجیح می دهند و به همین علت پیدا کردن جا پارک مناسب و امن از دغدغه های اصلی شان به حساب می آید. اینترنت نیز جزو لاینفق زندگی امروزی انسان ها است و زندگی بدون آن مختل هم نشود، سخت و دشوار می گردد.
تمامی اتاق های مهمان هتل دنیز انزلی در وضعیت استاندارد و مناسبی قرار دارند و امکانات رفاهی از قبیل تلویزیون، تخت، یخچال، مبلمان، چای ساز، رخت آویز، تلفن، کمد لباس، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفاء حریق،پاور سوئیچ، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی، حوله، لوازم بهداشتی و ... در همه اتاق ها موجود هستند. خدماتی از قبیل روم سرویس، خدمات خانه داری و صبحانه در اتاق به تمام واحدها تعلق داشته و ارائه می گردند. مهمانان می توانند از بابت نظافت و تمیزی اتاق های هتل دنیز انزلی اطمینان خاطر داشته باشند.
در رستوران هتل دنیز انزلی در سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام غذاها و خوراکی ها متنوع برای مهمانان تدارک دیده می شوند. مهمانان می توانند برای صرف غذا به رستوران هتل مراجعه کنند. رستوران هتل با ظرفیت ۷۰ نفر در طبقه اول قرار دارد. علاوه بر این، کافی شاپ و چای خانه سنتی هتل نیز برای صرف خوراکی و نوشیدنی و همچنین استراحت، مکان های مناسبی هستند.
برای رفاه و سرگرمی مهمانان امکاناتی نظیر فضای سبز، سالن بیلیارد، ماساژ، جکوزی و شبکه پخش فیلم در هتل دنیز انزلی فراهم شده اند. مهمانان می توانند در اوقات فراغتشان با استفاده از این امکانات خود را سرگرم کنند. در کنار این ها، نزدیک بودن هتل دنیز انزلی به دریا و ساحل برای مهمانان امیتاز مثبت محسوب می شود. زیرا که می توانند با پای پیاده خود را در عرض چند دقیقه به دریا برسانند.
لابی هتل دنیز انزلی بزرگ است و ظرفیت ۲۰۰ نفر را دارد. امکانات قابل توجهی در لابی از قبیل تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، روزنامه، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، زنگ هشدار، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده اند. همچنین، پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی مستقر بوده و در شبانه روز آماده خدمت رسانی به مهمانان است. مهمانان می توانند برای هرگونه سوال، تقاضا و یا دریافت خدماتی از قبیل لاندری، خشکشویی، فکس، فتوکپی، پرینت، ترانسفر برگشت، خدمات CIP (ویژه)، خدمات تور، باربری، تهیه بلیط و … به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش و کارکنان هتل دنیز انزلی بسیار صبور و خوش برخورد هستند و با حوصله مهمانان را راهنمایی و هدایت می کنند. تمام تلاش کادر زحمتکش هتل دنیز انزلی بر آن است تا اقامتی راحت و فراموش نشدنی برای مهمانان فراهم کنند.

اماکن نزدیک به هتل دنیز انزلی


فاصله هتل دنیز انزلی تا پایانه مسافربری: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل دنیز انزلی تا کلیسای پروتستان غازیان: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله هتل دنیز انزلی تا پل میان پشته: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله هتل دنیز انزلی تا پل بزرگ غازیان: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله هتل دنیز انزلی تا کاخ موزه نظامی میان پشته: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله هتل دنیز انزلی تا عمارت شهرداری: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله هتل دنیز انزلی تا ساختمان موزیک: ۵٫۸ کیلومتر
فاصله هتل دنیز انزلی تا دهکده ساحلی: ۸٫۵ کیلومتر
فاصله هتل دنیز انزلی تا بازار پردیس: ۸٫۸ کیلومتر
فاصله هتل دنیز انزلی تا بازار کاسپین: ۹٫۱ کیلومتر
فاصله هتل دنیز انزلی تا بازار آسیای میانه: ۱۳٫۶ کیلومتر
فاصله هتل دنیز انزلی تا تالاب بین المللی انزلی: ۴۲٫۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است