search
menu

هتل پارسیان آزادی بم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آزادی بم
اماکن نزدیک به هتل آزادی بم

درباره هتل آزادی بم


یکی از هتل‌های ۴ ستاره خوب و مناسب شهر بم، هتل آزادی بم است. این هتل در سال ۱۳۷۸ به بهره برداری رسیده و آخرین بار نیز در سال ۱۳۸۲ جهت بالا بردن سطح کیفیت خدمات و امکانات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. هتل آزادی بم در دو طبقه ساخته شده و دارای ۸۳ واحد اقامتی می‌باشد. موقعیت مکانی هتل آزادی بم بسیار خوب بوده و از ارگ بم ۷ کیلومتر و از دانشگاه بم ۳.۵ کیلومتر فاصله دارد. قابل توجه مسافران سالمند و ناتوان که هتل آزادی بم دو طبقه بوده و فاقد آسانسور است.خدمات رایگانی که هتل آزادی بم برای مهمانان در نظر گرفته شامل اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت ۶۰ خودرو می‌باشد. البته، هتل هیچ تضمینی در قبال ارائه حتمی فضای پارکینگ به مهمانان ندارد. مهمانان در صورت لزوم می‌توانند از قبل با مدیریت یا پرسنل هتل هماهنگی به عمل بیاورند.
زمان تحویل اتاق‌ها در هتل آزادی بم ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۷ سال رایگان بوده و برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای ۱۲ سال به اندازه نفر محاسبه می‌گردد. در تمامی اتاق‌های اقامتی هتل آزادی بم امکانات مجهز و کامل شامل مبل، تلویزیون، سیستم تهویه، کمد لباس، رخت آویز، دراور، یخچال، اینترنت، تلفن، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی، دمپایی و لوازم بهداشتی وجود دارند و خدمات روم سرویس، خانه داری و صبحانه در اتاق به تمامی اتاق‌ها تعلق داشته و ارائه می‌گردد. دید اتاق‌ها معمولا از نمای حیاط و خیابان تشکیل شده است. آسایش، نظافت و تمیزی اتاق‌ها در سطح خوبی قرار دارد و از طرف مسافران پسندیده می‌شوند.
در هتل آزادی بم جهت تفریح و سرگرمی مهمانان امکاناتی چون زمین فوتبال و فضای سبز با باغچه و نیمکت‌های چوبی در نظر گرفته شده تا مهمانان بتوانند اوقات فراغت خود را به طرز سالم و نشاط بخش سپری کرده و لذت ببرند. همچنین، در سالن تشریفات هتل مراسمات متعدد نیز برگزار می‌شوند. کسانی که قصد اجرای مراسمهای مختلف داشته باشند، می‌توانند با واحد مربوطه در هتل هماهنگ شوند.
در طبقه همکف هتل آزادی بم رستوران گل سرخ هتل آزادی با ظرفیت ۳۵۰ نفر وجود دارد که در سه وعده اصلی انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را برای مهمانان آماده و سرو می‌کند. معمولا وعده صبحانه از ساعت ۷:۰۰ الی ۹:۳۰ ، وعده ناهار از ساعت ۱۲:۳۰ تا۱۵:۳۰ و وعده شام از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰ سرو می‌شوند. غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه و متنوع هستند. همچنین، در طبقه همکف یک کافی شاپ با ظرفیت ۵۰ نفر وجود دارد که انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوش طعم برای مهمانان هتل تهیه کرده و تدارک می‌بیند. ساعات کاری این کافی شاپ از ۸:۰۰ الی ۲۲:۳۰ می‌باشد.
در لابی هتل آزادی بم جهت رعایت حال مهمانان امکاناتی نظیر مبل، تلویزیون، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، دستگاه واکس کفش، تلفن (اپراتور)، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، فروشگاه صنایع دستی، نمازخانه، روزنامه، صندوق امانات و تاکسی سرویس شبانه روزی در نظر گرفته شده‌اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و در تمام ساعات روز آماده خدمت رسانی به مهمانان است. پذیرش هتل آزادی بم خدماتی چون خشکشویی، لاندری، اتو، خدمات اینترنتی، فکس، فتوکپی، پرینت، خانه داری، روم سرویس، صبحانه در اتاق، تبدیل ارز، راهنمای تور و خدمات بیدارباش به مهمانان ارائه می‌دهد و در صورت داشتن هرگونه نیاز و سوال آن‌ها را با صبر و حوصله راهنمایی و هدایت می‌نماید. پرسنل هتل آزادی بم کاردان و کارآزموده هستند و به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند. از این رو، هر زمان از مهمانان ایرانی و خارجی با آغوش باز استقبال می‌کنند. اقامت در هتل آزادی بم تجربه خوبی از سفر به بم خواهد شد.

اماکن نزدیک به هتل آزادی بم


فاصله هتل آزادی بم تا دانشگاه بم: ۳.۵ کیلومتر (۶ دقیقه)
فاصله هتل آزادی بم تا ارگ بم: ۷.۲ کیلومتر (۱۵ دقیقه)
فاصله هتل آزادی بم تا بوستان ارگ: ۶.۶ کیلومتر (۱۵ دقیقه)
فاصله هتل آزادی بم تا پارک تفریحی اسپیکان: ۶.۴ کیلومتر (۱۳ دقیقه)
فاصله هتل آزادی بم تا دانشگاه آزاد اسلامی بم: ۷.۱ کیلومتر (۱۰ دقیقه)
فاصله هتل آزادی بم تا امام زاده زید بن زین‌العابدین: ۷ کیلومتر (۱۳ کیلومتر)
فاصله هتل آزادی بم تا فرودگاه بم: ۱۸.۷ کیلومتر (۲۱ دقیقه)


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است