search
menu

هتل میزبان (چهار ستاره) بابلسر

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل میزبان (چهار ستاره) بابلسر
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل میزبان چهار ستاره بابلسر تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل میزبان (چهار ستاره) بابلسر


هتل میزبان (چهار ستاره) بابلسر یکی از برترین هتل های شهر ساحلی بابلسر به حساب می آید و توانسته در طول ۶ سال فعالیش جوایز متنوعی برای خدمات و مشتری مداری خوبش صاحب شود. این هتل که در سال ۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده، توانسته در کنار مرکز خرید و ساختمان جدید هتل ۵ ستاره میزبان، اقامتگاهی درخور شان و شایسته خریداران بلیط هواپیما را آماده کند و مهمانان را با لبخندی از رضایت راهی خانه هایشان کند. هتل میزبان ۴ ستاره دارای رستوران های متنوع، محوطه باصفا، چشم اندازهای زیبا و امکانات متنوعی است و می تواند تعطیلات خوبی را برای مهمانانش رقم بزند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل میزبان چهار ستاره بابلسر با طیف گسترده ای از امکانات و خدمات، اقامتی آسوده را برای مهمانان فراهم کرده است. این هتل ۶ رستوران و کافه مختلف دارد و امکانات ورزشی و سلامتی مثل استخر، سونا، حمام سنتی، سالن ورزشی و تراسی بزرگ را در اختیار مهمانان می گذارد. از تراس عمومی هتل چشم انداز زیبایی از شالیزار پیداست و می توان آنجا ساعت ها به تماشای منظره سرسبز و غروب خورشید نشست و یا حتی برای هم نشینی و میل نوشیدنی به آنجا رفت. هتل میزبان بابلسر فضای بزرگی را برای پارک خودرو مهمانان اختصاص داده که قسمتی از آن به صورت مسقف و بقیه به صورت غیرمسقف و رایگان ارائه می شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل میزبان ۴ ستاره که ساختمان قدیمی تری نسبت به هتل میزبان ۵ ستاره دارد، واحدهای اقامتی خود را در ۳ طبقه به مهمانان ارائه می کند. این واحدها در قالب اتاق و سوئيت هستند و مجموع آن ها به ۵۶ باب می رسد. برخی از سوئيت ها و اتاق ها دارای تراس هستند که نمایی به شالیزار، خیابان یا فضای سبز هتل دارند. در این ساختمان هم واحدهای لوکسی مثل سوئیت های پرزیدنتال ارائه می شوند و دست مهمانان در انتخاب اتاق باز است. چای ساز، یخچال، کمد، اینترنت رایگان، تلویزیون، سشوار، مبلمان، میز آرایش، سرویس فرنگی و مینی بار غیررایگان از جمله امکاناتی هستند که در این اتاق ها گنجانده شده اند. ضمنا تمامی واحدها به صورت کف پوش موکت هستند و رسیدگی به امور نظافتی در آن ها به طور مرتب انجام می شود.

امکانات رستوران


با اقامت در هتل میزبان بابلسر می توانید انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی را به صورت بوفه یا انتخابی میل کنید، آن هم در رستوران های متنوعی که هر کدام طراحی و فضای مختلفی دارند و چشم اندازهایی از دماوند و شالیزار از آن ها پیداست. اگر می خواهید هنگام میل غذا گوش به موسیقی زنده بسپارید، به رستوران یاس بروید. رستوران سلف سرویس هم برای صرف صبحانه های سالم و مقوی و انواع غذاهای محلی و فرنگی گزینه ایده آلی است. اگر هوس فست فود کرده اید به رستوران ایتالیای اتکا بروید یا اگر فضای سنتی را به دیگر رستوران ها ترجیح می دهید، رستوران محلی میزبان، انواع غذاهای محلی را همراه با موسیقی اصیل مازندرانی برای شما آماده کرده است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


از مزیت های اقامت در هتل میزبان بابلسر این است که دسترسی بسیار راحتی به مرکز خرید خواهید داشت، ضمن اینکه برای رفت و آمد به نقاط مختلف شهر و جاذبه های دیدنی بابلسر به صورت شبانه روزی می توانید از خدمات تاکسی سرویس استفاده کنید و چنانچه قبل از موعد تحویل اتاق به هتل رسیدید، می توانید چمدان های خود را به اتاق چمدان تحویل دهید. این هتل خدمات اینترنتی، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، لاندری و روم سرویس نیز ارائه می دهد.

فاصله هتل میزبان چهار ستاره بابلسر تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار روز: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا پل فلزی: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا کشتی بابلسر: ۱ کیلومتر
فاصله تا اسکله قایقرانی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش بابلسر: ۲ کیلومتر
فاصله تا پیتزا پارک: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است