search
menu

مجتمع تفریحی توریستی مرضیه بابلسر

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع تفریحی توریستی مرضیه بابلسر
امکانات عمومی مجتمع
امکانات تفریحی مجتمع
اتاق‌های مجتمع
رستوران مجتمع
فاصله مجتمع تفریحی توریستی مرضیه بابلسر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره مجتمع تفریحی توریستی مرضیه بابلسر


ازآنجایی که شهرهای شمال ایران پاتوق پرطرفدار و محبوب گردشگران ایرانی هستند، تعداد هتل‌ها، ویلاها و انواع اقامتگاه‌ها در این منطقه از کشور فراوان است و باب هر سلیقه‌ای هتل وجود دارد. بابلسر، یکی از زیباترین شهرهای ساحلی استان مازندران که بین دریای مازندران و رشته‌کوه البرز واقع شده، مقصد بسیاری از گردشگران است و سالانه افراد زیادی برای تعطیلات و لذت بردن از مناظر جذاب طبیعی بلیط هواپیما ساری می‌خرند و به شهرهای اطراف سفر می‌کنند. مجتمع تفریحی توریستی مرضیه بابلسر که امروزه با نام «متل بهشت افرا» نیز شناخته می‌شود، یک متل ویلایی درجه یک در بابلسر است که از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و آخرین بار در سال ۱۳۹۷ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است.
مجتمع تفریحی و توریستی (Marzieh Recreational & Tourism Complex) در فاصله ۱۳ کیلومتری از روستای افراتخت و در یک منطقه سرسبز و جلگه‌ای آرام قرار دارد. امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در این مجتمع و موقعیت مکانی عالی آن از امتیازات مثبت و مزایای اقامت در این هتل به حساب می‌آیند. مهمانانی که در یکی از ویلاهای این مجموعه اقامت می‌کنند، می‌توانند به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری چون پارک جنگلی بهنمیر، موزه علوم تفریحی بابلسر و کشتی تفریحی بابلسر دسترسی سریع و آسان داشته باشند. پرسنل مجموعه بسیار کاردان، مجرب و زحمت‌کش هستند و با تمام وجود تلاش می‌کنند تا مهمانان اقامتی دل‌نشین و خاطره‌انگیز تجربه نمایند.

امکانات عمومی مجتمع


در این مجتمع تفریحی و توریستی امکانات و خدمات فراهم شده برای مهمانان عالی و باکیفیت هستند. یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت ۱۰۰ خودرو به‌طور رایگان در اختیار مهمانانی قرار داده می‌شود که به جای خرید بلیت هواپیما با خودروی شخصی‌شان سفر کرده‌اند. این مجموعه یک لابی با ظرفیت ۳۰ نفر دارد که در آن از مهمانان استقبال کرده و آن‌ها را پذیرش می‌کند. در این لابی امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، نمازخانه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی جهت راحتی هرچه بیشتر مهمانان فراهم شده‌اند. پذیرش ۲۴ ساعته مجتمع نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت هرگونه خدمات اعم از روم سرویس، فتوکپی، پرینت، فکس، خدمات نگه‌داری از کودک و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبوری و خوش‌رویی مهمانان را راهنمایی می‌کنند.

امکانات تفریحی مجتمع


فضای سبز مجموعه بزرگ و وسیع است و علاوه بر زیبایی بخشیدن به مجتمع باعث طراوت و شادابی فضا نیز می‌شود. برای کودکان زمین بازی و اتاق بازی در فضاهای روباز و سرپوشیده طراحی شده‌اند که مجهز به وسایل و اسباب‌بازی هستند و امکان بازی در محیطی سالم و ایمن را بر ای کودکان فراهم می‌کنند. برای بزرگ‌سالان امکانات تفریحی متنوع در این مجموعه در نظر گرفته شده‌اند. مهمانان می‌توانند علاوه بر دسترسی سریع و آسان به ساحل اختصاصی مجتمع و برخورداری از امکانات ساحلی و لذت بردن از ورزش‌های آبی، در استخر سرپوشیده مجتمع و جکوزی استفاده کنند. شنا کردن در روزهای گرم آفتابی جزو بهترین تفریحات و فعالیت‌ها است. یک سالن بیلیارد نیز برای دوستداران این ورزش محبوب طراحی شده که علاقه‌مندان می‌توانند در آن بازی کنند. برای اهل مطالعه که حتی در سفر از اوقاتشان استفاده مفید کرده و به مطالعه می‌پردازند، یک کتابخانه در نظر گرفته شده است. یک سالن کنفرانس نیز با ظرفیت ۲۰۰ نفر در محوطه هتل قرار دارد که با داشتن تجهیزات صوتی و تصویری، نورپردازی، ویدیو پروژکتور و سرو میان وعده از همایش‌ها و اجلاس متعدد میزبانی می‌کند. مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری و فراغت سری هم به فروشگاه مجتمع بزنند و از وسایل و سوغاتی‌های آن بازدید و خرید کنند. برای استراحت و صرف نوشیدنی و خوراکی‌های خوشمزه نیز می‌توانند به چایخانه سنتی یا کافی‌شاپ مجتمع مراجعه کنند. در مجتمع تفریحی توریستی مرضیه بابلسر امکان ندارد مهمانان برای لحظه‌ای حوصله‌شان سر برود.

اتاق‌های مجتمع


در این مجتمع انواع سوئیت های ویلایی با امکانات گوناگون وجود دارند که مهمانان می‌توانند با توجه به نیازها و شرایطشان از میان آن‌ها سوئیت دلخواهشان را انتخاب و رزرو کنند. ویلاهای این مجتمع شامل ویلاهای یک خوابه دو نفره، ویلا‌های دو خوابه سه نفره، ویلاهای دو خوابه چهارنفره و ویلاهای چهار نفره VIP هستند.
در تمام ویلاها امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، تخت خواب، تلویزیون ال سی دی با شبکه‌های استانی دیجیتال و شبکه پخش فیلم، یخچال، صبحانه، چای‌ساز، آب رایگان، مینی بار (با هزینه)، رخت‌آویز، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش (اسپیلت و شوفاژ)، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (شامپو، صابون، شانه، مسواک، خمیردندان) و دمپایی (روفرشی، حمام، دستشویی) وجود دارند. نظافت و تمیزی ویلاها بسیار رضایت‌بخش هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به همه ویلاها ارائه می‌گردد. مهمانان در این ویلاها اقامت بسیار شیرین، دل‌چسب و به‌یادماندنی تجربه می‌کنند. زمان تحویل ویلاها در این مجتمع ساعت ۱۴ و زمان تخلیه ویلاها ساعت ۱۲ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است.

رستوران مجتمع


رستوران فیروزه با ظرفیت ۶۰۰ نفر در محوطه مجتمع واقع شده و انواع غذاهای متنوع و خوشمزه دریایی، ایرانی، سنتی و فست فود را به‌صورت بوفه‌ای، انتخاب و باز به مهمانان سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند در سه وعده غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام به این رستوران بزرگ مراجعه و از غذاهای بی‌نظیر و باکیفیت امتحان کنند.

فاصله مجتمع تفریحی توریستی مرضیه بابلسر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جنگلی و ساحلی کهنه محله میرود: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی کاج و اوکالیپتوس: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله تا مجتمع ساحلی یاسر: ۶٫۷ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تفریحی قایقرانی اسکندر: ۷٫۳ کیلومتر
فاصله تا اسکله ساحلی بابلسر: ۱۳٫۸ کیلومتر
فاصله تا بوستان ساحلی چپکرود: ۱۴٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است