search
menu

اقامتگاه بوم گردی خشت و ماه اردکان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی خشت و ماه اردکان
اماکن نزدیک به اقامتگاه بوم گردی خشت و ماه اردکان

درباره اقامتگاه بوم گردی خشت و ماه اردکان


اقامتگاه بوم گردی خشت و ماه اردکان در بافت تاریخی شهر زیبای اردکان استان یزد واقع شده است. این اقامتگاه با معماری قدیمی و سنتی دوران صفویه حس زندگی در زمان های قدیم را به مهمانانش القا می کند. جالب است بدانید که قدمت اقامتگاه بوم گردی خشت و ماه اردکان به ۳۰۰ سال پیش می‌ رسد و آخرین بار سال ۱۳۹۶ بازسازی شده و در حال حاضر با ۷ واحد اقامتی پذیرای میهمانان گرامی است.
اقامتگاه بوم گردی خشت وماه اردکان دارای ۷ باب اتاق می باشد که در مجموع ظرفیت پذیرش حداکثر ۳۵ گردشگر را دارد. امکانات اتاق های اقامتگاه بوم گردی خشت وماه اردکان شامل ۳ اتاق دارای سرویس بهداشتی اختصاصی و حمام اختصاصی، ۴ اتاق فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی می باشند به دلیل حفظ معماری سنتی و القاء حسی نوستالژیک، مهمانان این اتاق ها باید از سرویس بهداشتی و حمام داخل محوطه به صورت مشترک استفاده نمایند.
از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی خشت و ماه اردکان برای رفاه مسافران در نظر گرفته می توان به راهنمای تور مجرب، پرسنل مسلط به زبان، اینترنت و وای فای( برای مهمانان خارجی)، سرویس خواب شامل پتو و تشک، سیستم گرمایشی پکیج دیواری و سرمایشی پنکه اشاره نمود. لازم به ذکر است که اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در اقامتگاه بوم گردی خشت و ماه اردکان رایگان است و برای کودکان ۵ تا ۷ سال نیم بها می باشد.
به دلیل آب و هوای متفاوت استان یزد در فصول مختلف سال بهترین زمان سفر به این منطقه از اسفند ماه تا اردیبهشت ماه و از مهر ماه تا آخر آبان ماه می باشد. زیارتگاه هریشت اردکان، مسجد جامع اردکان، پارک ملی سیاهکو، خانه تقدیری اردکان، کاروانسرا و برج ارجنان، کوچه ضیایی، موزه مردم شناسی، غار اشکفت یزدان، مسجد حاج محمد سعیدا، خانه تاریخی سنایی اردکان، آتشکده پیر سبز چک چک از جمله اماکن دیدنی و گردشگری این منطقه می باشد.
شایان ذکر است اتاق های اقامتگاه بوم گردی خشت و ماه اردکان فاقد تخت، یخچال و تلویزیون هستند. یخچال به صورت عمومی در ساختمان اقامتگاه وجود دارد که در صورت هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه، امکان استفاده از آن برای گردشگران فراهم شده است. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که اقامتگاه بوم گردی خشت و ماه در بخش های مختلف از جمله طبقه اول و محوطه دارای پله می باشد. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه بومگردی طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.

اماکن نزدیک به اقامتگاه بوم گردی خشت و ماه اردکان


فاصله تا بازار چهارسوق اردکان: ۱ کیلومتر (۳ دقیقه)
فاصله تا مسجد جامع اردکان: ۴۵۰ متر (۵ دقیقه)
فاصله تا موزه مردم شناسی اردکان: ۵۵۰ متر (۷ دقیقه)
فاصله تا پایانه مسافربری اردکان: ۵ کیلومتر (۸ دقیقه)
فاصله تا ایستگاه راه آهن اردکان: ۱۴ کیلومتر (۱۴ دقیقه)
فاصله تا چاپارخانه میبد: ۱۲ کیلومتر (۲۰ دقیقه)
فاصله تا کاروانسرای و برج ارجنان اردکان: ۲۳ کیلومتر (۲۳ دقیقه)
فاصله تا زیارتگاه هریشت اردکان: ۱۶ کیلومتر (۲۳ دقیقه)
فاصله تا خانه تقدیری اردکان: ۱ کیلومتر (۱۴ دقیقه)
فاصله تا آتشکده پیرسبز چک چک اردکان: ۴۱ کیلومتر (۳۴ دقیقه)
فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد: ۶۰ کیلومتر (۵۴ دقیقه)




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است