search
menu

هتل کاریز اردکان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
هتل کاریز اردکان
اماکن نزدیک به هتل کاریز اردکان

هتل کاریز اردکان


هتل کاریز اردکان با درجه یک ستاره در شهر اردكان، از مجموعه‌ های افتتاح شده در سال ۱۳۸۵ می باشد که در سال ۱۳۹۳ برای رفاه حال مسافران و ارائه خدمات بهتر مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل کاریز اردکان با حیاطی سرسبز و مملو از درختان سر به فلک کشیده می باشد که تخت های بزرگ و سنتی را در اطراف خود جای داده و موجب طراوت و شادابی فضای هتل شده است.
هتل کاریز اردکان دارای دو طبقه، شامل ۱۰ باب اتاق است و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به آسانسور، اتاق جلسات، اینترنت با سرعت بالا ( با پرداخت هزینه)، پارکینگ در هتل، تهویه مطبوع، خدمات خشکشویی، رستوران در هتل، سالن جشن و مراسم و عروسی، صندوق امانات در لابی و صبحانه رایگان اشاره کرد. همه‌ اتاق‌ های هتل کاریز اردکان دارای امکاناتی نظیر: اتو، تلویزیون LCD، بالکن، حمام، دوش، سرویس فرنگی، شوفاژ، مینی بار، یخچال- کولر آبی، اینترنت WIFI با پرداخت هزینه تخت هستند.
رستوران هتل کاریز اردکان انواع غذاها سنتی و لذیذ را طبخ و برای مسافران عزیز سرو می‌کند. منوی صبحانه هتل کاریز اردکان شامل: چای، پنیر، تخم مرغ آب پز، عسل ،مربا، کره، نیمرو،نان ایرانی، حلوا شکری ،خیار و گوجه می شود و با این منو هر چقدر هم که در غذا خوردن تنوع طلب باشید حتما از سرو صبحانه راضی خواهید بود. اماکن گردشگری و جاذبه های تاریخی نزدیک به هتل کاریز اردکان: آتشکده پیر سبز و زیارتگاه چک چک، مسجد جامع اردکان، موزه زیلو پلاس، تنگ تیزآب را نام برد. قوانین و مقررات هتل کاریز اردکان: ساعت تحویل اتاق: ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ می باشد. لازم به ذکر است که هزینه برای اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای ۵ سال نفر اضافه محاسبه می شود.
بد نیست بدانید که پارکینگ هتل کاریز اردکان روباز می باشد. هزینه اینترنت در این هتل بصورت جداگانه محاسبه می گردد. پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. هتل کاریز دارای دو طبقه و فاقد آسانسور می باشد. لازم به ذکر است که قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

اماکن نزدیک به هتل کاریز اردکان


فاصله هتل کاریز اردکان تا منار جنبان خرانق: (۳۵۵۹ کیلومتر و ۹۶۰ متر)
فاصله تا موزه مردم شناسی اردکان: (۳۷۵۱ کیلومتر و ۹۴۶ متر)
فاصله هتل کاریز اردکان تا مسجد جامع اردکان (۳۷۵۲ کیلومتر و ۱ متر)
فاصله تا زیارتگاه چک چک: (۳۷۹۷ کیلومتر و ۲۹۸ متر)
فاصله هتل کاریز اردکان تا آتشکده پیر سبز چکچک: (۳۷۹۷ کیلومتر و ۲۹۸ متر)
فاصله هتل کاریز اردکان تا تنگ تیزاب: (۳۹۱۲ کیلومتر و ۵۵۹ متر)

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است