search
menu

اقامتگاه بوم گردی باجیلار اردبیل

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی باجیلار اردبیل
معرفی و تاریخچه اقامتگاه بوم گردی باجیلار
تجربه اقامت در اقامتگاه باجیلار
اتاق های اقامتگاه بوم گردی باجیلار
امکانات و خدمات کلی اقامتگاه
سرگرمی و تفریحات در اقامتگاه بوم گردی
روستای سردابه
فاصله اقامتگاه بوم گردی باجیلار تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

درباره اقامتگاه بوم گردی باجیلار اردبیل


۳ خواهر اردبیلی در روستای سردابه، اولین اقامتگاه بوم گردی این منطقه را راه اندازه کردند؛ دختران جوانی که با ذوق و علاقه خود گردشگران را با طبیعت بکر، زندگی عشایری و روستایی سردابه آشنا می کنند. نام این اقامتگاه را به خاطر سه خواهر، اقامتگاه بوم گردی باجیلار گذاشته اند. این اقامتگاه درست وسط تپه های سرسبز و مزارع کشاورزی واقع شده و تجربه ای فراموش نشدنی را برای مهمانان سردابه رقم می زند.

معرفی و تاریخچه اقامتگاه بوم گردی باجیلار


خواهران یوسف زاده کار راه اندازی این اقامتگاه را در سال ۹۶ و با بودجه بسیار کم و امکانات محدود شروع کردند ولی طولی نکشید که مهمان نوازی آن ها بر سر زبان ها افتاد و علاوه بر میزبانی از مسافران داخلی، میزبان گردشگران خارجی نیز شدند. اقامتگاه بوم گردی سردابه در فاصله ۲۵ کیلومتری شهر اردبیل قرار دارد و فعلا ۲ اتاق ۴۵ متری را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

تجربه اقامت در اقامتگاه باجیلار


خانواده خون گرم یوسف زاده در میزبانی از گردشگران سنگ تمام می گذارند؛ مادر خانواده طبخ غذاهای محلی را به عهده گرفته، برادرها مهمانان را به گشت در روستا و مناطق اطراف می برند. یکی از خواهران معرفی روستا و غذاهای محلی را به عهده گرفته و ۲ خواهر دیگر مهمانان را در مسیر آب درمانی همراهی می کنند.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی باجیلار


اتاق های اقامتگاه بوم گردی باجیلار حاصل ذوق هنری این ۳ خواهر هستند، هارمونی رنگ هایی که در چیدمان و دکوراسیون اتاق ها استفاده شده اند آرامش خاصی را به مهمانان منتقل می کنند. کرسی، لحاف های دست دوز، گلدان های سفالی، تاقچه های قدیمی، پشتی ها، گلیم و جاجیم های سنتی نیز حال و هوای گذشته را برای مهمان زنده می کنند. در این اتاق ها سرویس خواب به صورت کف خواب است و آینه تمام قدی بر روی دیوار اتاق ها نصب شده است.

امکانات و خدمات کلی اقامتگاه


این اقامتگاه بوم گردی در مقایسه با بیش تر اقامتگاه ها امکانات و خدمات بیش تری دارد؛ مثلا در پشت خانه محوطه ای برای بازی و تفریح کودکان اختصاص یافته و در حیاط خانه و نزدیک به باغچه سرسبزش صندلی های چوبی گذاشته شده است تا مهمانان در کمال آرامش چای عصرانه یا حتی صبحانه خود را میل کنند. صبحانه این اقامتگاه رایگان و شامل نان تنوری، لبنیات محلی و تخم مرغ محلی است. پارکینگ غیرمسقف، حمام اختصاصی، بخاری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی سیار و آشپزخانه عمومی از دیگر امکانات این اقامتگاه هستند.

سرگرمی و تفریحات در اقامتگاه بوم گردی


این جا می توان روستاییان را در هنگام کار بر سر مزارعشان تماشا کرد. خرید سوغاتی از محصولات دست ساز و صنایع طبیعی این روستا شما را با فرهنگ مردم محلی آشنا می کند. اگر علاقه به اسب سواری دارید می توانید از صاحب خانه بخواهید اسب هایشان را برای شما آماده کنند ولی بهترین تفریح در اقامتگاه Ssardabeh E\ecolodge همسفر شدن با برادران یوسف زاده است تا شما را با بکرترین طبیعت روستا، آبشار و چشمه های آن آشنا کنند.

روستای سردابه


همانطور که می دانید استان اردبیل و توابعش در فصل های گرم تابستان از آب و هوای معتدلی برخوردارند. تا جایی که معمولا میانگین دما در مناطق کوهستانی آن به ۲۰ درجه نیز نمی رسد، آن هم زمانی که پایتخت و بیش تر شهرای ایران گرفتار گرمای ۴۰ درجه هستند. این منطقه از قدیم به خاطر چشمه های آب گرمش که خاصیت درمانی دارند، معروف شده بود و هنوز هم میزبان خریداران بلیط هواپیما اردبیل از سراسر کشور و حتی دنیاست.

فاصله اقامتگاه بوم گردی باجیلار تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله تا مجتمع درمانی سردابه: ۶۵۰ متر
فاصله تا آبگرم یدی بلوک: ۱ کیلومتر
فاصله تا آب گرم قیه سویی سردابه: ۱ کیلومتر
فاصله تا آبشار سردابه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا آبگیر باجالی گول: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است