search
menu

هتل شورابیل اردبیل

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شورابیل اردبیل
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل شورابیل اردبیل تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل شورابیل اردبیل


هتل شورابیل اردبیل یکی از هتل های میان رده و با سابقه شهر اردبیل است و همانطور که از نامش پیداست در جوار نگین گردشگری اردبیل واقع شده است. قریب به ۲ دهه از افتتاح این هتل می گذرد و تا حدودی یار قدیمی دریاچه شورابیل بوده است. این دریاچه و اطرافش در ماه های تابستانی هوای خنک و دلپذیری دارد و به طبع مزیتی برای Shorabil Hotel به حساب می آید. با رزرو این هتل در ماه های گرم می توانید با نسیم شورابیل بیدار شوید یا به خواب بروید و صبحتان را با پیاده روی و دوچرخه سواری در معابر شورابیل شروع کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


این هتل در سال ۸۰ افتتاح شده ولی به منظور بالا بردن سطح کیفیت خدمات و امکاناتش و جلب رضایت مهمانانش، در سال ۹۸ تحت بازسازی قرار گرفت. کسانی که به همراه خانواده به اردبیل سفر می کنند، حتما یک یا چند باری از شورابیل بازدید می کنند، پس چه بهتر که مهمان شورابیل باشند و هر روزشان را با تفریحات جذاب همراه کنند. به خصوص کشتی آنداک که هر کسی با هر سن و سالی عاشق آن می شود. اگر بلیط هواپیما اردبیل خریده باشید که نیازی به پارکینگ نخواهید داشت ولی در صورت سفر با خودروی شخصی نگران جای پارک نباشید، این هتل فضای متوسطی را به پارک خودروها اختصاص داده است. گرچه اتوبوس های خطی در نزدیکی شورابیل ایستگاه دارند و هزینه رفت و آمد با آن ها ارزان تر است ولی دغدغه رفت و آمد و دسترسی به نقاط مختلف شهر با ارائه سرویس تاکسی هتل رفع شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در ۳ طبقه هتل شورابیل اردبیل ۲۹ باب اتاق و سوئیت ارائه می شود که در ظرفیت های مختلفی قابل رزرو هستند، یعنی از اتاق های تک نفره بگیرید تا اتاق های ۲ تخته دبل، ۲ تخته تویین، ۳ تخته، ۴ تخته و سوئیت های ۴ نفره رویال که هیچ کدام ظرفیت اضافه ندارند. در واقع این به خاطر کوچک و نقلی بودن اتاق های هتل است. البته با وجود نورگیری خوب اتاق ها، کوچک بودن آن ها چندان دلگیر نمی شود. اکثر اتاق های این هتل بالکن کوچکی دارند و همه آن ها دارای کمد، فرش، مبلمان، رخت آویز، پنکه، سیستم گرمایشی،‌ مینی یخچال و تلویزیون هستند و کف برخی از اتاق ها موکت شده است. اگر سوئیت های هتل شورابیل را رزرو کردید، می توانید در آشپزخانه کوچک و نقلی آن هر غذایی که میل داشتید بپزید. ضمنا دکوراسیون اتاق ها با هم فرق دارند، چه از نظر کیفیت اثاثیه و چه نظر سبک دکور، پس هنگام رزرو به این نکته توجه کنید.

امکانات و خدمات دیگر هتل


چه جایی می تواند بهتر از ساحل دریاچه شورابیل و فضای سرسبز اطرافش برای اقامت در اردبیل باشد؟ از دسترسی به رستوران های متنوع و تفریح های اطراف شورابیل بگذریم، با طبیعت آرامش بخشی احاطه خواهید شد. پذیرش هتل شورابیل نیز با خوش رویی این اقامت را برای مهمانان آسوده تر می کنند. این هتل دارای لابی، صندوق امانات، اتاق جلسه، فتوکپی و فکس است و اینترنتش چه در اتاق و چه در لابی قابل دسترسی است ولی باید به خاطر داشت که استفاده از اینترنت در این هتل رایگان نیست. مهمانان هتل باید برای صرف صبحانه به سالن غذاخوری هتل که در طبقه همکف واقع شده، بروند. ضمنا ساعت سرو صبحانه از ۷:۳۰ تا ۱۰ صبح است.

فاصله هتل شورابیل اردبیل تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دریاچه شورابیل: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه حیات وحش اردبیل: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا کشتی تفریحی آنداک: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا نمایشگاه بین المللی اردبیل: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است