search
menu

هتل سبلان اردبیل

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سبلان اردبیل
اتاق‌های هتل سبلان اردبیل
رستوران و کافی شاپ هتل سبلان اردبیل
بخش‌ها و امکانات عمومی هتل سبلان اردبیل
چند نکته کلی درباره هتل سبلان اردبیل
اماکن نزدیک به هتل سبلان اردبیل

درباره هتل سبلان اردبیل


هتل سبلان اردبیل از هتل‌های ۳ ستاره شهر اردبیل است که با رقم زدن لحظات شیرین و به یاد ماندنی، لذت خرید بلیط هواپیما و سفر به اردبیل را برای مهمانانش چند برابر می‌کند. آنچه که بیش از هر چیز درباره هتل سبلان اردبیل مورد توجه مهمانان و گردشگران قرار می‌گیرد، موقعیت مکانی بسیار خوب این اقامتگاه است که با قرار گرفتن در مرکز شهر اردبیل، فرصت دسترسی آسان به تمام نقاط این شهر را پدید می‌آورد. البته غیر از این مورد، Savlan Hotel ویژگی‌های مثبت دیگری نیز دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

اتاق‌های هتل سبلان اردبیل


۲۸ اتاق شیک و با صفا در یک ساختمان ۴ طبقه و دنج، واحدهای اقامتی هتل سبلان اردبیل را تشکیل داده‌اند. این هتل که در سال ۱۳۷۲ افتتاح و در سال ۱۳۸۵ بازسازی شد، مجموعا ۶۵ تخت در اتاق‌های خود قرار داده است. در داخل اتاق‌های هتل سبلان می‌توان از امکاناتی مثل تلویزیون، یخچال، پاورسوئیچ، آباژور، دراور و کمد لباس استفاده کرد. همچنین حمام این اتاق‌ها با وسایل بهداشتی مناسبی که در اختیار شما قرار خواهند داد، شرایط اقامتتان را کاملا متحول می‌کنند. لازم به ذکر است که تمامی اتاق‌های هتل سبلان اردبیل دارای مبلمان بسیار شیک و زیبایی هستند. ضمنا، سیستم تهویه‌ مطبوع و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی این اتاق‌ها نیز در بهترین حالت و کیفیت قرار دارند.

رستوران و کافی شاپ هتل سبلان اردبیل


با ظرفیت ۲۵ مهمان، رستوران هتل سبلان اردبیل محیطی بسیار زیبا و شگفت انگیز به وجود آورده است. این رستوران که غذاهای ایرانی بسیار لذیذ و با کیفیت برای مهمانان هتل سرو می‌کند، در کنار کافی شاپ هتل به محلی ایده آل برای گذراندن لحظات شما تبدیل خواهد شد.

بخش‌ها و امکانات عمومی هتل سبلان اردبیل


در هتل ۳ ستاره سبلان اردبیل مجموعه گسترده‌ای از امکانات مختلف وجود دارد که استفاده از آنها برای شما بسیار کارساز خواهند بود. برای مثال، برخورداری از آسانسور هتل باعث راحتی شما برای دسترسی به طبقات فوقانی خواهد شد. البته باید به این نکته توجه داشته که آسانسور هتل در طبقه دوم آن قرار گرفته است. اتاق چمدان هتل سبلان در کنار صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق تلفن نیز از دیگر بخش‌ها و امکانات برجسته این اقامتگاه به شمار می‌روند. ناگفته نماند که شما با اقامت در این هتل می‌توانید از کافی نت آن نیز نهایت استفاده را ببرید. ضمنا، نکته حائز اهمیت دیگری که وجود دارد به پارکینگ هتل سبلان مربوط می‌شود. پارکینگی با ظرفیت ۳۰ خودرو که به صورت رایگان در اختیار مهمانان این اقامتگاه قرار می‌گیرد تا آنها هنگام سفر به اردبیل با خودروی شخصی خودشان، دغدغه پیدا کردن پارکینگ نداشته باشند.

چند نکته کلی درباره هتل سبلان اردبیل


هتل سبلان اردبیل غیر از امکانات ذکرشده در بالا مجموعه گسترده‌ای از سرویس‌ها اعم از خدمات باربری، فکس، تاکسی سرویس، تبدیل ارز، خدمات باربری و نظافت روزانه را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. لابی این هتل محیط بسیار مناسبی برای گذران اوقات فراغت و استفاده از اینترنت بی سیم رایگان است. در اوقات شرعی اردبیل شما می‌توانید از نمازخانه هتل سبلان برای ادای فریضه دینی و عبادات خودتان استفاده نمایید. به طور کلی، مهمانانی که تجربه اقامت در هتل سبلان اردبیل را داشته‌اند، امکانات و خدمات این اقامتگاه را بسیار فراتر از یک هتل ۳ ستاره توصیف می‌کنند.

اماکن نزدیک به هتل سبلان اردبیل


فاصله هتل سبلان اردبیل تا آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی: ۳۰۰ متر
فاصله هتل سبلان اردبیل تا بازار صفویه: ۳۰۰ متر
فاصله تا رودخانه بالیقلو: ۷۵۰ متر
فاصله تا مرکز خرید الماس شهر: ۸۰۰ متر
فاصله تا عمارت تاریخی خادم باشی: ۸۵۰ متر
فاصله تا موزه مردم شناسی اردبیل: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری اولدوز: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است