search
menu

اقامتگاه بوم گردی اوماسلان اردبیل

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی اوماسلان اردبیل
اتاق ها و امکانات اتاق های اقامتگاه بوم گردی اوماسلان اردبیل
امکانات اقامتگاه بوم گردی اوماسلان اردبیل
مسیر دسترسی به اقامتگاه بوم گردی اوماسلان اردبیل
فاصله اقامتگاه بوم گردی اوماسلان تا جاذبه های گردشگری و دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی اوماسلان اردبیل


اقامتگاه بوم گردی اوماسلان در روستای اوماسلان شهرستان گرمی استان اردبیل واقع شده است. این اقامتگاه در ۴۵ کیلومتری گرمی و ۱۰۰ کیلومتری اردبیل در نقطه مرزی ایران و آذربایجان قرار گرفته است و به دلیل این ویژگی امکان بازدید از جاذبه های مشترک هر دو کشور را برای گردشگران فراهم می کند. این اقامتگاه یک خانه روستایی قدیمی است. با اقامت در این محل می توانید زندگی ساده روستایی را از نزدیک لمس کرده و ازطبیعت بکر و آب و هوای زیبای بهاری آن لذت برده و حس طراوات و شادابی بکنید. همچنین می توانید از طعم غذا های لذیذ و ارگانیک این منطقه لذت برده و سفری به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید. پوشش گیاهی سر سبز و گونه های زیست محیطی متنوع را می توان از ویژگی های روستای اوماسلان برشمرد. اقامتگاه بوم گردی اوماسلان در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر و زیر بنای ۱۰۰ متر مربع بنا شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های اقامتگاه بوم گردی اوماسلان اردبیل


این خانه روستایی دارای دو طبقه و ۳ اتاق اقامتی است که حداکثر ظرفیت ۱۳ گردشگر را دارد. اتاق‌ ها در طبقه بالا قرار گرفته‌ اند و به دلیل وجود پلکان بین طبقات، اقامتگاه بوم گردی اوماسلان اردبیل، برای افراد کم‌ توان یا ناتوان مناسب نیست. اگر مشکل ارتوپدی دارید و باید حتما روی صندلی بنشینید، باید همراه خود صندلی تاشوی سفری داشته باشید زیرا اتاق‌های اقامتگاه مبل، میز و صندلی ندارند. وسلیه ای برای سرگرمی در هراتاق این اقامتگاه وجود ندارد، اگر حوصله تان سر رفت می توانید در یکی از اتاق های خانه روستایی اوماسلان، در کنار سایر مسافران تلویزیون تماشا کنید. تمامی اتاق ها به صورت کف خواب بوده و سرویس خواب سنتی مانند پتو، بالش و تشک برای اقامت شبانه برای مسافران فراهم شده است. به دلیل حفظ معماری سنتی این اقامتگاه سرویس بهداشتی و حمام به صورت مشترک در حیاط تعبیه شده است. اگر بعد از گردش خواستید در اتاق استراحت کرده و چای بنوشید، یادتان نرود حتما همراه خود کتری یا چای ساز داشته باشید زیرا چای ساز و کتری برقی در اتاق ها وجود ندارد.

امکانات اقامتگاه بوم گردی اوماسلان اردبیل


این اقامتگاه تنها اقامتگاه روستای اوماسلان است و تمام طول مسیر اقامتگاه آسفالت است. اگر بخواهیم در مورد امکانات و خدمات رفاهی این اقامتگاه برایتان بگوییم باید به وجود سیستم گرمایشی از جمله بخاری نفتی و والور، آشپزخانه و تلویزیون اشاره کنیم. به دلیل موقعیت مکانی اقامتگاه بوم گردی اوماسلان اردبیل و قرار گرفتن در منطقه سردسیر نیاز به کولر احساس نمی شود. توجه داشته باشید که آشپزخانه به صورت مشترک در اختیار گردشگران قرار می گیرد و دارای یخچال و اجاق گاز است ولی متاسفانه لوازم آشپزی در این اقامتگاه در اختیار مسافران قرار نمی گیرد. در اقامتگاه بوم گردی اوماسلان اردبیل رستوران به معنای فضای بزرگی که به شما منو بدهند و غذای مورد نظرتان را انتخاب کنید، وجود ندارد. در این اقامتگاه صبحانه را مهمان صاحب‌ خانه هستید و برای ناهار یا شام، می‌ توانید آش، آبگوشت و غذاهای محلی روستایی را سفارش دهید تا برایتان حاضر کنند. هم چنین این اقامتگاه دارای پارکینگ اختصاصی برای مسافران است. توجه داشته باشید که اقامت برای کودکان کمتر از ۲ سال رایگان و برای ۲ تا ۱۲ سال نیم بها است. ساعت تحویل اتاق ساعت ۱۴ و تخلیه آن ۱۲ ظهر است.

مسیر دسترسی به اقامتگاه بوم گردی اوماسلان اردبیل


برای رفتن به روستای اوماسلان، در اردبیل به میدان وحدت بروید و از بزرگراه بنی هاشم خارج شوید، ۲۸ کیلومتر جلوتر یک دو راهی است که باید به سمت راست آن بروید، بعد از این ‌که ۴۶ کیلومتر رانندگی کردید، مجددا به یک دوراهی می ‌رسید که باید به سمت راست بپیچید و وارد جاده قدیم اردبیل-مغان شوید. در این جاده ۳۰ کیلومتر جلو بروید، سپس در منطقه گرمی، از سمت راست وارد جاده گرمی-موران شوید. ۲.۵ کیلومتر جلوتر به راست بپیچید، کمی جلوتر دوراهی را به راست بروید و راهتان را در جاده گرمی-اظماره- قوزلو ادامه دهید. در این جاده بدون پیچیدن به فرعی‌ های راست یا چپ ۲۲ کیلومتر پیش بروید، روستای اوماسلان را در سمت چپ خود می ‌بینید. وارد روستا که شدید، ازهرکس بپرسید اقامتگاه بومگردی اوماسلان را نشانتان می ‌دهد. اگر با خودروی شخصی به این اقامتگاه می روید، می توانید خودروی خود را در کوچه اقامتگاه پارک کنید. اگر قصد سفر با هوایپما را داشتید، می توانید به نزدیک ترین شهر بلیط هواپیما تهیه کنید و از آن جا با ماشین، خود را به این روستای زیبا برسانید.

فاصله اقامتگاه بوم گردی اوماسلان تا جاذبه های گردشگری و دیدنی نزدیک


فاصله تا روستای داش دیبی: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا روستای سلاله: ۱۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع گرمی: ۲۲.۹ کیلومتر
فاصله تا دریاچه گیلارلو: ۳۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است