search
menu

هتل سارای اردبیل

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سارای اردبیل
موقعیت هتل سارای اردبیل
دلایل انتخاب هتل سارای اردبیل
اتاق های هتل سارای اردبیل
بخش های مختلف هتل سارای اردبیل
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل سارای اردبیل

درباره هتل سارای اردبیل


هتل سارای اردبیل از جمله هتل های جدید در شهر زیبای اردبیل است. اردبیل به دلیل آب و هوای خوش، جاذبه های دیدنی و طبیعتی سرسبز، از مقاصد محبوب سفر به ویژه در نیمه اول سال است. محبوبیت اردبیل بین گردشگران نیاز به هتل را در این شهر افزایش داده و به هین دلیل در سرتاسر اردبیل هتل های مختلف با امکانات مختلف احداث شده که روز به روز تعدادشان رو به افزایش است. هتل سارای اردبیل از جمله هتل هایی است که مدتی است پا به عرصه هتلداری گذاشته و با ایجاد امکانات مختلف تلاش کرده تا اقامتی آسوده و خاطره انگیز برای مهمانان خود فراهم کندکه از شهرهای مختلف بلیط هواپیما خریده و به اردبیل سفر می کنند. این هتل سه ستاره ۹ طبقه دارد و پیشنهاد می شود برای استفاده از چشم اندازی بهتر در طبقات بالایی هتل اقامت داشته باشید.

موقعیت هتل سارای اردبیل


هتل سارای اردبیل برای مهمانانی که می خواهند به جاذبه ای مانند دریاچه شورابیل نزدیک باشند، بهترین گزینه اقامتی است. این هتل در میدان پلیس اردبیل و درست روبروی دریاچه شورابیل قرار دارد. شاید بدانید که دریاچه شورابیل جزو بزرگ ترین دریاچه های داخل شهری ایران است که سالانه میزبان تعداد زیادی از مسافران دور و نزدیک است. قبل ترها شاید این دریاچه به جز زیبایی طبیعی خود امکانات چندانی نداشت ولی به مرور زمان و با اضافه شدن امکاناتی مانند قایق سواری و جت اسکی به جذابیت آن اضافه شده است. دیگر وسیله تفریحی جذاب در دریاچه شورابیل زیپ لاین آن است که گفته می شود طولانی ترین زیپ لاین ایران است.

دلایل انتخاب هتل سارای اردبیل


نزدیکی به دریاچه شورابیل
امکاناتی در حد هتل چهار ستاره
خدماتی قابل قبول و مناسب

اتاق های هتل سارای اردبیل


اتاق های hotel saray ardabil به چهار نوع دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته تقسیم می شوند پس نگرانی ای بابت ظرفیت اتاق ها نخواهید داشت. تمامی اتاق های هتل سارای اردبیل از طراحی شیک و مدرنی برخوردارند و داخل اتاق ها کاملا مبله است. از نکات خوب اتاق های هتل سارای پنجره های نسبتا بزرگ آن است که نور مورد نیاز اتاق ها را تامین می کند. تمامی اتاق های هتل سارای دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. مهمانان داخل اتاق ها به آب گرم دسترسی خواهند داشت. مواد شوینده و سشوار نیز برای راحتی بیشتر در تمامی اتاق ها قرار داده شده است. سارای برای پر کردن اوقات فراغت مهمانان خود در اتاق ها تلویزیون صفحه تخت قرار داده است. همچنین مهانانی که سارای را برای اقامت انتخاب کرده اند، امکان دسترسی و اتصال به اینترنت را داخل اتاق ها خواهند داشت. گرچه سارای هتلی مناسب است اما طبق گفته مهمانان خدمات نظافت اتاق ندارد و این قطعا در نظر مسافرانی که به نظافت اتاق اهمیت می دهند امتیازی منفی محسوب می شود. به جز نظافت، سایر خدمات و امکانات هتل مناسب است.

بخش های مختلف هتل سارای اردبیل


هتل سارای برای خورد و خوراک مهمانان خود اهمیت فراوانی قائل است به همین دلیل گزینه های مختلف غذایی پیش روی مهمانان قرار داده است. رستوران سنتی هتل غذاهای ایرانی را سرو می کند که حتی عطرشان هوش از سر می برد و در سوی دیگر، قسمت فست فود هتل با انواع فست فودهای خوش مزه آماده پذیرایی از مهمانان است. هتل سارای اردبیل کافی شاپی هم دارد که انواع دسرها و نوشیدنی ها را ارائه می دهد و فضای مدرن آن محیط مناسبی برای میل کردن یک فنجان قهوه عصرانه است. فضای رستوران سنتی هتل سارای نیز همانند فضای فست فود و کافی شاپ با میز و صندلی چیدمان و با حوضی زیبا تزیین شده است.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل سارای اردبیل


فاصله تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی: ۱۷ دقیقه
فاصله تا بازار مرکزی: ۱۲ دقیقه
فاصله تا دریاچه شورابیل: ۵ دقیقه
فاصله تا فرودگاه اردبیل: ۲۶ دقیقه
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است