search
menu

هتل آپارتمان حسین اردبیل

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان حسین اردبیل
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان حسین اردبیل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل آپارتمان حسین اردبیل تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان حسین اردبیل


هتل آپارتمان حسین اردبیل از هتل های نوساز و ۳ ستاره اردبیل است که با نرخ اقامتی مناسبی از مهمانان میزبانی می کند. محل قرارگیری هتل نیز به گونه ای است که دسترسی به نقاط مختلف شهر از جمله جاذبه های دیدنی اردبیل و مراکز خرید بسیار راحت و بدون دغدغه است و ایستگاه وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند. با اقامت در هتل آپارتمان حسین اردبیل هم می توان شب های ساکت و آرامی را سپری کرد و هم پیاده به دیدن معروف ترین جاذبه آن یعنی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی رفت و هدایا و سوغاتی هایی را از پیاده راه عالی قاپو خریداری کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان حسین اردبیل


امکاناتی که این هتل برای مهمانان ارائه می کند در حد همان هتل های ۳ ستاره است و به غیر از نرخ اقامتی مناسبش، از تمیزی و نظافت مطلوبی برخوردار است. این هتل برای کسانی که سفر جاده ای و سفر با خودروی شخصی را به خرید بلیط هواپیما اردبیل ترجیح داده اند، فضایی را برای پارک خودرو آماده است. این پارکینگ به صورت رایگان در اختیار آن ها قرار می گیرد ولی اگر موفق به پیدا کردن جای پارک خالی نبودید، پارکینگ عمومی شیخ صفی در نزدیکی این هتل واقع شده است. اگر داشتن اینترنت در اتاق برایتان ملاک باشد، باید گفت که در این هتل چنین امکانی فراهم نشده و اینترنت تنها در لابی هتل قابل دسترسی است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان حسین اردبیل در ۴ طبقه ساخته شده و در مجموع دارای ۱۲ واحد اقامتی است که در طبقات دوم، سوم و چهارم واقع شده اند. این واحدها فضای دلباز و بزرگی دارند و می توانید در آشپزخانه مجهز و نسبتا بزرگشان غذاهای مورد علاقه خود را طبخ و میل کنید. این آپارتمان ها دارای فضای نشیمن جداگانه هستند که برای تماشای تلویزیون و هم نشینی خانواده و دوستان طراحی شده اند. کف اتاق ها سرامیک و قالی پهن شده و در آشپزخانه واحدها یخچال، کتری یا چای ساز و ظروف پخت و پز قرار داده شده است. ضمن این که این واحدها دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند و دید برخی از آن ها به خیابان است.

رستوران هتل

این هتل در هم جواری با رستوران قازماخ که یکی از رستوران های معروف شهر است، قرار گرفته و همواره عطر خوش غذاهایش در هتل می پیچد. معمولا هر گردشگری در سفر به اردبیل، طعم پیچاق قیمه که از غذاهای محلی اردبیل است، امتحان می کند. پیچاق قیمه های این رستوران فوق العاده لذیذ هستند و حتی امکان سفارش آنلاین نیز از رستوران قازماخ اردبیل وجود دارد و هتل نیز با ارائه خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته امکان سفارش غذا را برای مهمانان مهیا کرده است. ضمنا با اقامت در هتل آپارتمان حسین اردبیل صبحانه به صورت رایگان به مهمانان ارائه می شود.

امکانات و خدمات دیگر هتل


به غیر از موقعیت مکانی و تمیزی واحدهای هتل آپارتمان حسین، رفتار حرفه ای و خوش رویی پرسنل هتل است که این اقامت را برای مهمانان شیرین تر و خوش خاطره تر می سازد. با اینکه جاذبه های دیدنی اردبیل در فاصله کمی از هتل واقع شده اند ولی برای دسترسی راحت تر به دیگر نقاط شهری، خدمات تاکسی سرویس نیز به مهمانان ارائه می شود. از این گذشته هتل برای اقامت کسانی که به خاطر اهداف کاری به اردبیل سفر کرده اند، گزینه مناسب و ارزانی است. چون این هتل دارای سالن جلسه مجهزی است و تیم هتل در پذیرایی و برگزاری جلسه همکاری خوبی دارند.

فاصله هتل آپارتمان حسین اردبیل تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

:
فاصله تا مسجد عالی قاپو: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی اردبیل: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید الماس شهر: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا دریاچه شورابیل:‌ ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است