search
menu

مهمانپذیر حیات اردبیل

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر حیات اردبیل
امکانات عمومی مهمانپذیر حیات اردبیل
اتاق ها و امکانات اتاق های مهمانپذیر
رستوران مهمانپذیر
فاصله مهمانپذیر حیات اردبیل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره مهمانپذیر حیات اردبیل


مهمانپذیر یک ستاره حیات اردبیل در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است. این مهمانپذیر در خیابان پیر عبدالملک اردبیل واقع شده و سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است. یکی از مزایای این مهمانپذیر دسترسی آسان به اماکن گردشگری مانند حمام تاریخی پیر زرگر، بقعه تاریخی شیخ صفی الدین اردبیل، بازار پیر عبدالملک و بازار مرکزی است. مهمانپذیر حیات دارای دو طبقه و ۲۴ باب اتاق است و در حالت کلی ظرفیت ۵۸ نفر مسافر را دارد. این هتل همراه با پرسنل مجرب و آموزش دیده خود آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. با توجه به اینکه مهمانپذیر حیات در یکی از محلات قدیمی و تاریخی شهر اردبیل به نام اوچدکان قرار دارد، بدین جهت فاصله این مهمانپذیر تا دریاچه نئور، دریاچه شورابیل، جنگل فندقلو، تفرجگاه بولاغلار و پل هفت چشمه اندک است، به عنوان مثال تنها با ۵ دقیقه رانندگی به بازار سرپوشیده و تاریخی اردبیل خواهید رسید.

امکانات عمومی مهمانپذیر حیات اردبیل


مهمانپذیر حیات اردبیل نوساز بوده و دارای امکانات بسیار خوبی است که می توان برای اقامتی به یادماندنی از این مهمانپذیر یاد کرد. لابی این مهمانپذیر محل مناسبی برای استراحت بوده و اینترنت وای فای رایکان در اختیار میهمانان قرار داده می شود. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها برای افراد سیگاری اتاق مخصوصی در لابی هتل وجود دارد. پذیرش این مهمانپذیر به صورت ۲۴ ساعته فعالت دارد؛ بنابراین در هرساعتی از شبانه روز که خواستید با تهیه بلیط هواپیما عازم این خطه زیبا شوید، با خیال راحت و بدون نگرانی به هتل رفت و آمد کنید. پرسنل مهمانپذیر حیات مجرب بوده و برای فراهم نمودن اقامتی خوب در تلاش هستند. مهمانپذیر حیات اردبیل در میان هتل های دیگر شهر مقرون به صرفه بوده و به دلیل نوساز بودن مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. لازم به ذکر است مهمانپذیر حیات اردبیل در بخش ورودی دارای چندین پله است، بدین جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، بهتر است قبل از رزرو به این نکته توجه داشته باشند. لازم به ذکر است که بردن حیوانات خانگی به داخل این مهمانپذیر ممنوع است.

اتاق ها و امکانات اتاق های مهمانپذیر


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته. همه اتاق ها با سلیقه و ساده چیده شده اند و در کمال آرامش اقامتی به یادماندنی را تجربه خواهید کرد. از جمله امکانات داخل اتاق ها در این مهمانپذیر می توان به یخچال، تلویزیون، میز نهار خوری، رخت آویز، کولرآبی و شوفاژ و آشپزخانه مرکزی اشاره کرد. در داخل همه اتاق های این مهمانپذیر حمام اختصاصی وجود دارد و این حمام ها شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله و دمپایی هستند. اقامت برای کودکان زیر ۷ سال رایگان بوده ولی برای بالای ۸ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می گردد. اگر در هنگام اقامت به سرویس اضافی نیاز داشته باشید، به صورت کف خواب ارائه می شود. همچنین توجه داشته باشید که امکان پخت و پز در داخل اتاق ها وجود ندارد.

رستوران مهمانپذیر


این مهمانپذیر یک رستوران دارد و در صورت اقامت، صبحانه به صورت رایگان ارائه می شود اما برای وعده های دیگر باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید، البته توجه داشته باشید که در نزدیکی این هتل چندین رستوران دیگر دایر هستند که می توانید وعده های ناهار و شام را به این رستوران ها بروید.

فاصله مهمانپذیر حیات اردبیل تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار اردبیل: ۴۰۰ متر
فاصله تا حمام تاریخی پیر زرگر: ۶۵۰ متر
فاصله تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیل: ۸۰۰ متر
فاصله تا مسجد عالی قاپو: ۱ کیلومتر
فاصله تا پل هفت چشمه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی اردبیل: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا دریاچه شورابیل: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا جنگل فندقلو: ۳۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است