search
menu

هتل امیرکبیر اراک

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل امیرکبیر اراک
اماکن نزدیک به هتل امیرکبیر اراک

درباره هتل امیرکبیر اراک


هتل امیر کبیر اراک از هتل‌های ۵ ستاره در اراک است. این هتل در تابستان سال ۱۳۸۷ در مساحتی ۷۳ هکتاری به شکل عرشه کشتی در دامنه ارتفاعات اراک کار خود را آغاز کرد. احداث امیرکبیر در ارتفاعات این هتل را به دور از شلوغی و هیاهوی خیابان‌های اراک در محیطی آرام قرار داده است. امیر کبیر گرچه در مرکز شهر نیست اما موقعیت آن به گونه‌ای است که میهمانان دسترسی نسبتا آسانی به جاذبه‌ها و سایر نقاط اراک را خواهند داشت. امیرکبیر در نمای خود از معماری مدرنی بهره برده اما تلاش کرده تا در طراحی داخلی خود از معماری سنتی ایرانی نیز بهره ببرد به همین خاطر در هر گوشه هتل می‌توان اثری از هنر و معماری ایرانی، از فرش‌های زیبای ایرانی تا شمعدان‌های طرح قدیمی، را مشاهده کرد.
هتل امیرکبیر اراک کمی دورتر از خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌های اراک قرار دارد و همین هم باعث شده تا منظره پیش روی اتاق‌های هتل، نمایی زیبا از محوطه هتل و کوه‌های پرغرور اراک باشد. این هتل ۵ طبقه دارای رستورانی زیبا است که با انواع غذاهای ایرانی و بین المللی خود آماده پذیرایی از میهمانان است. میهمانانی که با اتومبیل به اراک سفر کرده‌اند به هیچ وجه نگران جای پارک و یا هزینه پارکینگ نخواهند بود زیرا هتل امیرکبیر برای این دسته از میهمانان فضایی را به عنوان پارکینگ در نظر گرفته که ظرفیت ۵۰ خودرو را دارد و به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار گرفته است. تمامی اتاق‌های هتل امیرکبیر مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم اعلام و اطفاء حریق هستند. خدمات روم سرویس و صبحانه از خدماتی است که در اتاق‌های امیرکبیر ارائه می‌شود.
در تمامی اتاق‌های امیرکبیر امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، کمد لباس و مینی بار قرار دارد که اقامت در هتل امیرکبیر را برای میهمانان لذت بخش کرده است. تلویزیون با شبکه پخش فیلم، حمام با لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان و صندوق امانات از دیگر امکانات و خدماتی است که در اتاق‌های هتل ارائه شده است. همچنین میهمانان در داخل اتاق‌ها امکان اتصال و دسترسی به اینترنت را خواهند داشت. اتاق‌های هتل امیرکبیر فاقد امکاناتی مانند چای ساز و تلفن است.
میهمانانی که به فکر تناسب اندام خود هستند و یا به ورزش علاقه دارند حتما اقامت در هتل امیرکبیر اراک را انتخاب خواهند کرد زیرا امکانات ورزشی این هتل بسیار مجهز بوده و میهمانان امکان انجام ورزش‌های مختلف، از شنا در استخری پر آب تا وزنه زدن در سالن ورزشی و بازی در زمین ورزشی را خواهند داشت. تاکسی سرویس، اتاق چمدان، کتابخانه، لاندری، خودپرداز، خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط، خدمات معلولین، خدمات خانه داری، خدمات باربری، خدمات CIP یا تشریفات ویژه، خدمات پزشکی، کافی شاپ، چایخانه سنتی و فروشگاه تنها بخشی از خدمات و امکاناتی است که درهتل امیرکبیر وجود دارد و ارائه می‌شود.
خودپرداز نیز در هتل امیرکبیر وجود دارد تا میهمانان برای دسترسی به خدمات بانکی مجبور به ترک هتل نباشند. به عبارتی می‌توان گفت هتل امیرکبیر مانند شهر کوچکی است که تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز را یکجا جمع کرده است. هتل امیرکبیر از کادری بسیار حرفه‌ای و خوش رو برخوردار است که دست به دست یکدیگر داده و در تلاش‌اند تا میهمانان اقامت خوشی را تجربه کنند. پذیرش هتل امبرکبیر به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و پذیرایی از میهمانان است.

اماکن نزدیک به هتل امیرکبیر اراک


فاصله تا مدرسه سپهدار: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا مجموعه بازار تاریخی: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا خانه حسن پور: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسا مسروپ مقدس: ۱۱.۷کیلومتر
فاصله تا موزه حمام چهارفصل: ۱۱.۸ کیلومتر
فاصله تا دره گردو: ۱۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است