search
menu

هتل نیشکر اهواز

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نیشکر اهواز
اماکن نزدیک به هتل نیشکر اهواز

درباره هتل نیشکر اهواز


هتل نیشکر اهواز یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ۴ ستاره اهواز است که نخستین بار در سال ۱۳۷۵ بنا گردیده و آخرین بار در سال ۱۳۹۰ جهت ارتقاء سطح کیفیت و بالا بردن امکانات رفاهی مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. این هتل در ۲ طبقه ساخته شده و دارای ۵۵ واحد اقامتی و ۱۱۰ تخت می‌باشد. هتل نیشکر اهواز به لحاظ موقعیتی به دانشگاه آزاد اسلامی اهواز نزدیک است و دسترسی آسان دارد. بدین سبب اقامت در هتل نیشکر اهواز بیشتر برای دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها و یا اساتیدی که برای شرکت در سمینارها به اهواز سفر کرده‌اند، مناسب می‌باشد. محض اطلاع افراد کهنسال و ناتوان لازم به ذکر است که هتل نیشکر اهواز فاقد آسانسور می‌باشد. هتل ۴ ستاره نیشکر اهواز با داشتن امکانات مجهز و پرسنل کارآزموده در تمامی زمان‌ها آماده میزبانی از مهمانان از سراسر ایران و دنیا است. از جمله خدمات رایگان هتل نیشکر اهواز می‌توان به پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت ۵۰ خودرو و همینطور دسترسی به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. اقامت در هتل نیشکر اهواز می‌تواند خاطره خوبی از سفر به اهواز برای مسافران رقم بزند.
زمان تحویل اتاق‌ها در هتل نیشکر اهواز ساعت ۱۲ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. در صورت عدم استفاده کودکان زیر ۶ سال از سرویس، هزینه اقامت رایگان می‌باشد، اما برای کودکان بالای ۶ سال هزینه نفر محاسبه می‌گردد. تمامی واحد‌های اقامتی در هتل نیشکر اهواز دارای امکاناتی چون مبلمان، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. خدمات روم سرویس، خانه داری و صبحانه در اتاق به تمامی واحدها تعلق داشته و ارائه می‌گردد. اتاق‌ها به لحاظ راحتی و نظافت در سطح خوبی قرار دارند.
در طبقه همکف هتل نیشکر اهواز یک رستوران با ظرفیت ۱۲۰ نفر در سه وعده غذای اصلی برای مهمانان تدارکات دیده و از آن‌ها پذیرایی می‌کند. ساعات فعالیت رستوران هتل در وعده صبحانه از ساعت ۶:۰۰ الی۹:۳۰ ، در وعده ناهار از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۳۰ و در وعده شام از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰ می‌باشد. مهمانان می‌توانند از غذاهای خوشمزه این رستوران امتحان کنند. یک کافی شاپ و یک چایخانه سنتی نیز جهت استراحت مهمانان و صرف نوشیدنی و خوراکی‌های خوشمزه در مجموعه هتل نیشکر اهواز فعالیت می‌کنند.
هتل نیشکر اهواز برای تفریح و رفاه مهمانان امکاناتی فراهم کرده تا مهمانان بتوانند در حین اقامت اوقات فراغتشان را با انجام فعالیت‌های سالم و سرگرم کننده پر کنند. امکاناتی چون استخر، سونا، جکوزی، زمین ورزشی و سالن ورزشی از طرف مجموعه هتل نیشکر اهواز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. همچنین، سمینارها، مراسم‌ها و همایش‌های متعددی در سالن چند منظوره هتل نیشکر اهواز برگزار می‌گردند و کسانی که قصد برگزاری چنین مراسماتی دارند، می‌توانند با مدیریت هتل هماهنگی بعمل آورند.
در بخش ورودی هتل که لابی قرار دارد، جهت رعایت حال مهمانان امکاناتی نظیر اینترنت، مبل، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلفن، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات و سرویس بهداشتی ایرانی فر اهم گردیده است. همچنین، مهمانان می‌توانند از فضای سبز هتل برای قدم زدن و استراحت استفاده کنند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی واقع شده و شبانه روز در حال خدمت رسانی به مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت خدماتی چون لاندری، خشکشویی، خانه داری، روم سرویس، فتوکپی و فکس به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل و کادر مجرب هتل نیشکر اهواز تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی برای مهمانانشان فراهم کنند.

اماکن نزدیک به هتل نیشکر اهواز


فاصله تا بولینگ بوستان: ۴ کیلومتر (۹ دقیقه)
فاصله تا موزه علم و طبیعت: ۴.۹ کیلومتر (۱۱ دقیقه)
فاصله تا باغ تالار فردوس- رستوران باغ پرندگان: ۶.۷ کیلومتر (۱۲ دقیقه)
فاصله تا پارک ساحلی قوری: ۶.۷ کیلومتر (۱۲ دقیقه)
فاصله تا پارک بانوان: ۷.۱ کیلومتر (۱۴ دقیقه)
فاصله تا پل غدیر (پل کابلی): ۷.۵ کیلومتر (۱۴ دقیقه)
فاصله تا مرکز خرید کارون: ۸.۷ کیلومتر (۲۰ دقیقه)
فاصله تا خانه ماپار: ۸.۷ کیلومتر (۲۰ دقیقه)
فاصله تا پل سفید: ۹.۲ کیلومتر (۲۲ دقیقه)
فاصله تا پارک جزیره: ۱۱.۴ کیلومتر (۱۷دقیقه)


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است