search
menu

هتل کارون اهواز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کارون اهواز
اماکن نزدیک درباره هتل کارون اهواز

درباره هتل کارون اهواز


هتل کارون یک هتل دو ستاره اقتصادی، در شهر اهواز واقع در کشور ایران است. بد نیست بدانید که هتل کارون نزدیک مرکز شهر اهواز قرار گرفته است. همچنین هتل کارون اهواز با قرار گرفتن در مرکز شهر، به مراکز خرید هم نزدیک هستید و شما می‌ توانید بدون نگرانی و راحت خرید کنید و به آسانی به اتاق خود در هتل کارون اهواز برگردید.
هتل کارون اهواز امکانات متناسب با یک هتل ۲ ستاره را دارد. محیطی تمیز و کیفیت و طعم غذا های رستوران هتل کارون اهواز برای مسافران همیشه قابل قبول بوده است. از جمله مهم‌ترین امکانات هتل کارون اهواز برای رفاه حال و آسایش بیشتر مسافران و مهمانان عزیز می توان به رستوران، اینترنت و کافی شاپ، نمازخانه، آسانسور، خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدارباش، صرافی، تلویزیون LCD در لابی، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، روم سرویس، لباسشویی، پله اضطراری، خود پرداز، امکان شارژ وسایل الکتریکی، اعلام حریق، تاکسی سرویس و خدمات خانه‌داری اشاره کرد.
اتاق‌ های هتل کارون اهواز دوتخته دبل (ظرفیت نفر اضافه ندارد.) دوتخته توئین، سه تخته و چهار تخته می باشند. بهتر است بدانید که تمام اتاق های هتل کارون اهواز مجهز به تلویزیون، اسپیلت‌، کمد لباس، بخاری، اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق، یخچال، حمام و لوازم بهداشتی رایگان هستند. کارکنان خونگرم، آموزش دیده و مجرب هتل کارون اهواز در تلاش هستند تا اقامتی دلپذیر و شاد همراه با آسایش را برای مهمانان گرانقدر مهیا سازند.
قیمت مناسب هتل کارون اهواز و ارائه خدمات بهتر باعث شده است اکثر مسافران از اقامت خود در هتل کارون اهواز راضی باشند و هتل کارون اهواز را به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایند. قوانین ورود و خروج در هتل کارون اهواز به این شرح است که: مسافران گرامی در ساعت ۱۴ اتاق های خود را می توانند تحویل بگیرند و ساعت ۱۲ اتاق خود در هتل کارون اهواز را تخلیه نمایند.
لازم به ذکر است که اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم ‌های تنها در صورتی که اهل اهواز نباشند بلامانع می‌باشد. بهتر است عزیزان توجه نمایند که همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می ‌باشد. بد نیست بدانید که هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان و ۵ تا ۷ سال نیم‌بها محاسبه می‌گردد.

اماکن نزدیک درباره هتل کارون اهواز


فاصله تا بازار نادری اهواز: ۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا پل سفید اهواز: ۱۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا کلیسای سورپ مسروپ اهواز: ۱۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا آبشار اهواز: ۱۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه‌آهن اهواز: ۱۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری اهواز: ۱۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا موزه هنرهای معاصر اهواز: ۱۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه اهواز: ۱۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی اهواز: ۱۹ دقیقه با ماشین
فاصله تا بندر امام خمینی (ره) اهواز: ۱ ساعت و ۲۸ دقیقه با ماشین


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است