search
menu

کافه‌ های اهواز

[ پنهان کردن ]
کافه روستیک
کافی‌ شاپ آژا
کافه کارلا
کافی‌ شاپ گرین
کافه پاویون
کافی ‌شاپ گوویندا
کافه کارما
کافه پیچک
کافه برج
کافی‌ شاپ کوچه
کافه دیگو
کافی‌ شاپ سون
کافی‌ شاپ فردین
کافه محام
کافی‌ شاپ پلاک
اگر اهل کافه گردی باشید و خوردن یک فنجان قهوه داغ در کنار دوستان یا حتی به‌تنهایی لحظات لذت‌بخش زندگی شما را تشکیل می‌دهد، اگر دوست دارید زمانی که به شهر اهواز سفر می‌کنید و از جاذبه‌های دیدنی و آثار تاریخی این شهر بازدید می‌کنید، برای رفع خستگی هم شده به یکی از کافه‌های خوب این شهر سر بزنید و با خوردن یک فنجان قهوه یا نوشیدنی‌های گرم و سرد دیگر، اوقات خوشی را در سفر سپری کنید، این مقاله را از دست ندهید.
در سطرهای بعدی این نوشتار قرار است در شهر اهواز بچرخیم و به تک تک کافه‌های این شهر سر بزنیم و از حال هوا و امکانات آن‌ها بگوییم تا شاید بوی قهوه تازه این کافه‌ها شما را ترغیب کند که در زمان سفر به این شهر سری به یکی از این کافه‌ها بزنید. اگر هم اهل اهواز هستید، بتوانید در قرار بعدی با دوستانتان کافه‌ای جدید، با حال و هوای متفاوتی را انتخاب کنید.
کافه‌ های اهواز

کافه روستیک


اگر به دکوراسیون چوبی علاقه دارید و دوست دارید در شهر اهواز به یک کافه دنج و آرام سر بزنید، کافه روستیک مناسب شما است. در این کافه می‌توانید انواعی از نوشیدنی‌های سرد و گرم را انتخاب کنید تا باریستای کافه روستیک آن را برای شما درست کند. این کافه برای قرارهای دوستانه و برگزاری جشن تولد مناسب است.
کافه روستیک در خیابان زیتون کارمندی، خیابان کمیل بین زهره و زاویه قرار دارد.

کافی‌ شاپ آژا


اگر به دنبال کافه‌ای می‌گردید که در کنار سرو نوشیدنی‌های گرم و سرد برای شما کیک‌ها و شیرینی‌های خوشمزه فراهم کند، به کافی قنادی آژا در محله کیان آباد شهر اهواز بروید.
باریستای این کافه می‌تواند برای شما نوشیدنی‌های گرم (بر پایه اسپرسو) سرو کند. در منوی این کافه‌قنادی انواع آب‌میوه‌ها، چای، دمنوش، شیک و صبحانه نیز وجود دارد.
اگر در محله کیان آباد شهر اهواز هتل گرفته‌اید و دوست دارید در یک کافه دنج قهوه و کیک میل کنید، حتماً به کافه آژا سر بزنید. این کافه قهوه برون‌بر نیز سرو می‌کنند.
آژا در محله کیان آباد، نبش خیابان دوم شرقی قرار دارد.

کافه کارلا


اگر به دنبال کافه‌ای جذاب برای برگزاری جشن‌ها و تولدهای خود هستید، کافه کارلا مناسب شما است. در این کافه انواعی از نوشیدنی‌های سرد و گرم، همچنین غذاهای مختلفی نظیر پیتزا و ساندویچ سرو می‌شود. ساعت کار کافه کارلا از ۶ عصر شروع و تا ۱ بامداد ادامه دارد.
این کافه در محله کیان‌پارس شهر اهواز، انتهای خیابان ۱۲ شرقی قرار دارد.
کافه‌ های اهواز

کافی‌ شاپ گرین


یکی از کافه‌های خوب شهر اهواز کافی‌شاپ گرین هست. اگر با خرید آنلاین بلیط هواپیما به شهر اهواز سفر کردید و به دنبال کافه‌ای خلوت و دنجی می‌گردید که با دوستان یا همسر خود مدت‌زمانی را به گپ و گفت بنشینید و از منوی این کافه، نوشیدنی موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید، حتماً به کافه گرین سر بزنید.
در منوی این کافه انواعی از شیک و اسموتی موجود است. برای نوشیدن قهوه در فضای این کافه اهوازی، باید به محله زیتون کارمندی، خیابان کمیل، نبش زاویه بروید.

کافه پاویون


یکی از کافه‌های زیبا و جذاب اهواز که می‌تواند لحظات لذت‌بخشی را برای شما قهوه دوستان فراهم کند، کافه پاویون نام دارد. اگر در شهر اهواز زندگی می‌کنید و دوست دارید بعد از ساعات کاری به یک کافه جذاب بروید کافه پاویون مناسب شما است. این کافه از ساعت ۶ عصر تا ۱۱ شب پذیرایی قهوه دوستان خواهد بود. اگر هم جشن یا تولدی داشته باشید، می‌توانید با مسئولین این کافه هماهنگ کنید تا دوستان خود را در این کافه سورپرایز کنید. در منوی کافه پاپیون انواع نوشیدنی سرد و گرم، کیک، بستنی، شیک و اسموتی وجود دارد.
کافه پاویوون در امانیه، میدان راه آهن، خیابان خجسته قرار دارد.

کافی ‌شاپ گوویندا


اگر دوست دارید در شهر اهواز به کافه‌ای با منوی غذایی متفاوت بروید، کافی‌شاپ گوویندا مناسب شما است. این کافی‌شاپ برای گیاه‌خواران درست شده است تا بتواند از منوی گیاهی و سالم آن غذای مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند. اگر گیاه‌خوار نیستید، می‌توانید برای امتحان کردن غذاهای متفاوت کافه گوویندا به آدرس آن مراجعه کنید.
کافه‌رستوران گیاهی گوویندا در کیان‌پارس، جنب سینما هلال‌احمر قرار دارد.
کافه‌ های اهواز

کافه کارما


یکی از کافه‌های معروف شهر اهواز که توانسته نظر مثبت مشتریان را جلب کند، کافه کارما نام دارد. اگر به همراه دوستان خود بلیط هواپیما اهواز را خریداری و به این مقصد دیدنی سفر کرده‌اید یا خانوادگی به این سفر رفته‌اید و دوست دارید به کافه‌ای با معماری متفاوت و غذاهای باکیفیت و موسیقی جذاب بروید، کافه کارما مناسب شما است. در منوی این کافه می‌توانید انواعی از غذاهای فست‌فودی، انواعی از کیک و بستنی و نوشیدنی‌های سرد و گرم را انتخاب کنید. اگر هم اهوازی هستید و دوست دارید در یک کافه و در نزدیکی محل اقامتتان تولد بگیرید، کافه کارما این امکان را برای شما فراهم کرده است. در ادامه آدرس این کافه را مشاهده می‌کنید:
بلوار پاسداران زیتون، بین زاهد و زمرد، جنبه سه‌راه فرودگاه

کافه پیچک


اگر به گل و گیاه علاقه خاصی دارید و دلتان می‌خواهد در کافه‌ای پر از گل و گلدان قهوه بنوشید، با دوستان خود معاشرت کنید یا کتاب مورد علاقه خود را بخوانید، کافه پیچک مناسب شما است. در این کافه می‌توانید فضای سبز و دل‌نشینی را تجربه کنید که شاید در کمتر کافه‌ای در شهر اهواز این امکان فراهم‌ شده باشد.
از انواع نوشیدنی‌های گرم ‌و سرد تا انواع دسر و میان وعده‌های لذیذ را می‌توانید در این کافه سفارش دهید. ساعت کار کافه پیچک از ۱۱ صبح شروع می‌شود و تا ۱۲ شب ادامه دارد.
اگر در نزدیکی خیابان کیان‌پارس هتل رزرو کرده‌اید و دوست دارید مدتی از زمان سفر خود را به‌تنهایی یا با دوستان خود، در یک کافه با فضای متفاوتی تجربه کنید، به خیابان وهابی، نبش خیابان پانزدهم کیان آباد بروید تا کافی‌شاپ پیچک را پیدا کنید.

کافه برج


اگر از معماری سنتی که در آن از پنجره‌های چوبی و جذاب بکار گرفته‌شده خوشتان می‌آید و دوست دارید در یک محیط متفاوت که با چوب تزیین شده است، قهوه مورد علاقه‌تان را سفارش دهید و هم‌زمان با دوستان خود گپ و گفت داشته باشید، کافی‌شاپ برج مناسب شما است.
در این کافی‌شاپ می‌توانید قرارهای دوستانه‌ی خود را برگزار کنید یا با خانواده خود دورهمی‌های صمیمانه‌ای را تجربه کنید. اگر اهل کتاب‌خوانی هستید، می‌توانید از کتابخانه این کافه کتابی را برای خود برگزینید تا چند دقیقه‌ای را در فضای این کتاب غرق شوید و ذهنتان از مسائل روزمره فاصله بگیرد. در کافی‌شاپ برج می‌توانید غذاهای خوشمزه، کیک‌های لذیذ و نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواعی از دسرهای جذاب را امتحان کنید.
کافه برج در خیابان کیان‌پارس، خیابان موحدین شرقی، برج کوثر قرار دارد.
کافه‌ های اهواز

کافی‌ شاپ کوچه


یکی از کافه‌های معروف و دنج شهر اهواز که در سفر به این شهر می‌توانید به آن مراجعه کنید، کافی‌شاپ کوچه نام دارد. در این کافی‌شاپ یک کتابخانه وجود دارد تا علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی بتواند لحظات مفیدی را در این کافه تجربه کنند. کافی‌شاپ کوچه ظرفیت پذیرش ۳۵ نفر را دارد.
شاید قیمت منوی این کافه در نگاه اول کمی بالا به‌نظر برسد، اما زمانی که کیفیت نوشیدنی‌های این کافه را امتحان می‌کنید، به ‌احتمال زیاد نظرتان عوض خواهد شد. یکی از نکات جالبی که در این کافه وجود دارد این است که اگر اهل کتاب‌خوانی باشید و با هدف مطالعه کتاب به این کافه بروید، در زمان پرداخت تخفیفی به شما تعلق می‌گیرد.
اگر قصد برگزاری تولد برای دوستان و نزدیکانتان را دارید و در نزدیکی خیابان کیان‌پارس زندگی می‌کنید یا رزرو هتل و هتل آپارتمان خود را در حوالی این اطراف ترتیب داده‌اید، می‌توانید با هماهنگی قبلی در این کافه تولد بگیرید. کافی‌شاپ کوچه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب پذیرای مهمانان کتاب‌خوان و قهوه دوست است. این کافه در خیابان کیان‌پارس شهر اهواز، خیابان ۱۱ غربی قرار دارد.

کافه دیگو


یکی از کافه‌های دنج و معروف شهر اهواز کافی‌شاپ دیگو نام دارد. محیط این کافه بسیار صمیمی و دوستانه است. اگر بخواهید دورهمی جذابی را با دوستان و آشنایانتان داشته باشید، کافی‌شاپ دیگو مناسب شما است. این کافی‌شاپ فضای خوبی برای برگزاری جشن‌های تولد دارد. اگر به دنبال محیط دنجی برای قرارهای دونفره خود هستید، می‌توانید این کافه را امتحان کنید.
در منوی این کافه انواعی از نوشیدنی‌های سرد و گرم که اکثر آن‌ها با قهوه درست می‌شود، انواعی از دسرهای خوشمزه و سالاد وجود دارد. از جمله قهوه‌های خوشمزه‌ی این کافه قهوه اسپرسو است. اسنک‌های این کافه نیز تعریفی هستند.
در کافی‌شاپ دیه‌گو یک کتابخانه برای دوستداران کتاب و کتاب‌خوانی وجود دارد. اگر می‌خواهید صبحانه را بیرون از خانه یا هتل میل کنید، می‌توانید به این کافه‌ی دنج مراجعه کنید و از منوی آن یک صبحانه خوشمزه انتخاب کنید.
کافی‌شاپ دیگو در خیابان کیان‌پارس، انتهای خیابان ۱۱ شرقی قرار دارد.
کافه‌ های اهواز

کافی‌ شاپ سون


یکی دیگر از کافی‌شاپ‌های دنج و جذاب شهر اهواز کافی‌شاپ سون نام دارد. دکوراسیون این کافی‌شاپ چوبی است و در جای‌جای آن عکس‌های زیبا و هنری را مشاهده می‌کنید که به جذابیت فضای داخلی این کافه افزوده است.
در کافی‌شاپ سون انواعی از نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرهای خوشمزه و صبحانه سرو می‌شود. معروف‌ترین نوشیدنی این کافی‌شاپ کوکتل‌های آن است. این کافه ظرفیت پذیرش ۳۵ مهمان را دارد. برخورد کارکنان این کافه خونگرم و حرفه‌ای است. کافی‌شاپ سون از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب پذیرای میهمانان است. در این کافه امکاناتی نظیر اینترنت و پارکینگ نیز وجود دارد.
کافی‌شاپ سون در خیابان کیان‌پارس، انتهای خیابان ششم و هفتم شرقی، در بازارچه ساحلی و در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی اهواز قرار گرفته است.

کافی‌ شاپ فردین


یکی از کافه‌های جذاب شهر اهواز کافی‌شاپ فردین نام دارد. فضای این کافه کوچک و دنج و آرام است و ظرفیت پذیرش ۲۰ میهمان را دارد. اگر به دنبال یک کافه آرام و خلوت می‌گردید که بتوانید لحظات عاشقانه ۲ نفره یا صمیمی و دوستانه‌ای را با همسر یا دوستان خود تجربه کنید، این کافه مناسب شما است. در منوی این کافه نوشیدنی‌های معمول و مرسومی که در کافه‌های مختلف وجود دارد را می‌توانید پیدا کنید. از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب ساعات فعالیت کافه فردین است. ازجمله امکانات موجود در این کافی‌شاپ پارکینگ و اینترنت رایگان آن است.
کافه فردین در کوی ملت، خیابان اقبال، نبش خیابان شانزدهم قرار دارد.

کافه محام


اگر به دنبال کافی‌شاپی می‌گردید که فضای آن با گل و گیاه‌های مختلف عطرآگین و جذاب شده باشد، کافی‌شاپ مُحام در خیابان کیان‌پارس اهواز مناسب شما است. کارکنان این کافی‌شاپ با مشتری‌هایشان خونگرم و مهربانانه برخورد می‌کنند. در منوی این کافه می‌توانید انواعی از نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک‌ها و دسرهای خوشمزه را پیدا کنید. در این کافه پارکینگی برای مشتریان فراهم شده است. اینترنت رایگان نیز در کافی‌شاپ محام مهیا شده است. کافی‌شاپ محام در خیابان کیان‌پارس، ابتدای خیابان میهن قرار دارد.
کافه‌ های اهواز

کافی‌ شاپ پلاک


یکی از بهترین و جذاب‌ترین کافی‌شاپ‌های شهر اهواز که در سفر به این شهر حتماً باید به آن سر بزنید کافی‌شاپ پلاک نام دارد. این کافی‌شاپ در نزدیکی خیابان کیان‌پارس قرار گرفته است. اگر دوست دارید در یک محیط جذاب و زیبا با دوستان و آشنایان خود بنشینید و مدتی را به گپ و گفت بگذرانید، این کافه مناسب شما است. سالن کافی‌شاپ پلاک ظرفیت پذیرش ۳۶ میهمان را دارد. این کافی‌شاپ از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۲ شب باز است. در منوی کافی‌شاپ پلاک می‌توانید انواعی از نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع دسرها و کیک‌های لذیذ و خوشمزه را پیدا کنید.
کافی‌شاپ پلاک در خیابان کیان‌پارس، خیابان هفدهم شرقی، نبش مارون قرار دارد.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است