search
menu

هتل ویونا ابیانه

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ویونا ابیانه
امکانات عمومی هتل ویونا ابیانه
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویونا ابیانه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ویونا ابیانه


هتل سه ستاره ویونا در روستای تاریخی ابیانه واقع شده است که این روستا در دامنه رشته کوه‌ های کرکس و ۷۰ کیلومتری کاشان قرار دارد. در واقع، هتل ویونا در محله پایین و در ۱۰۰ متری روستای ابیانه در سال ۱۳۹۲ افتتاح گردیده و برای هرچه بهتر شدن ارائه خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی کامل قرار گرفته است. نمای این هتل از معماری سنتی روستای ابیانه الهام گرفته و به صورت پلکانی ساخته شده است. این هتل دارای ۵ طبقه و ۳۱ باب اتاق و سوئیت است و ظرفیت ۹۴ مسافر را داراست. هتل ویونا به دلیل قرارگیری در موقعیت جغرافیایی خوب و مجاورت با دشت های سرسبز در دامنه رشته کوه های کرکس بهترین چشم انداز رو به روستای تاریخی ابیانه دارد، لازم به ذکر است که روستای ابیانه از مسیر جاده قدیم کاشان به نطنز و از مسیر آزاد راه کاشان به نطنز قابل دسترسی است، همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه کاشان نیز حدودا ۶۰ کیلومتر است و از طریق تاکسی سرویس موجود در فرودگاه قابل دسترس است.
جاذبه های تاریخی و گردشگری روستای ابیانه عبارتند از مسجد پرزله، مسجد یوسمون، زیارتگاه ابیانه، مسجد حاجتگاه و موزه مردم شناسی ابیانه که مسافت کوتاهی تا هتل Viuna دارند و به راحتی و به صورت پیاده می توانید از این جاذبه ها بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل ویونا ابیانه


از جمله خدمات ارائه شده در این هتل می توان به پارکینگ، فضای بازی برای کودکان، فضای سبز در محوطه اشاره کرد که برایتان لحظات خوشی رقم خواهد خورد. قسمت پذیرش هتل ویونا به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و از میهمانان استقبال می کنند. هتل ویونا با فضای دلپذیر خود به جاذبه های دیدنی و تاریخی مانند دره هیتزا و معبد آناهیتا نزدیک است، همچنین با اقامت در این هتل از چشم انداز سرسبز ابیانه لذت خواهید برد و سفری خاطره انگیز برایتان خواهد بود. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به این خطه را دارید، پیشنهاد ما سفر در فصل بهار است تا در مراسماتی مانند گلاب گیری و انواع عرقیجات شرکت کنید و از مراسمات اهالی این منطقه با لباس های محلی و حیوانات بومی لذت ببرید.
خدماتی نظیر خشکشویی در این هتل با هزینه جداگانه انجام می گیرد. در لابی هتل علاوه بر اینترنت وای فای رایگان، خدماتی مانند تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی، اتاق چمدان و اتاق سیگار وجود دارد. به یاد داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل این هتل ندارید.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی موجود در این هتل می توان به فوتبال دستی، میز تنیس و بیلیارد اشاره کرد که هرکدام شامل هزینه جداگانه هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل ویونا عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، اتاق پنج تخته و سوئيت شش نفره. برای دسترسی به اتاق ها می توانید از آسانسور استفاده کنید. توجه داشته باشید که برخی از اتاق ها دارای بالکن بوده ولی هیچ یک از اتاق ها دارای ظرفیت اضافی نیستند، و تنها سوئیت با ظرفیت ۳ نفره خود امکان اضافه شدن ۳ نفر دیگر را نیز دارد که سرویس اضافی به صورت کاناپه تختشو است.
همچنین با اقامت در این هتل صبحانه به صورت رایگان و سلف سرویس در اختیار میهمانان قرار داده می شود اما برای وعده های دیگر باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. هزینه اقامت برای کودکان تا ۳ سال رایگان و برای کودکان ۳ تا ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه به صورت نیم بها و برای افراد بالای ۷ سال به طور کامل دریافت می گردد. در داخل اتاق ها نیز امکاناتی نظیر تلویزیون، تلفن، رخت آویز، یخچال، مینی بار باهزینه، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آب معدنی رایگان وجود دارد. همچنین در داخل اتاق ها حمام اختصاصی دایر است که این حمام ها شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله و دمپایی هستند.

رستوران هتل


رستوران این هتل در طبقه اول قرار دارد و انواع غذاهای سنتی و ایرانی ارائه می دهد. رستوران هتل ویونا دارای طراحی و معماری به سبک سنتی با ظرفیت ۳۰۰ نفر بوده و دارای فضای سرپوشیده برای زمستان و فضای روباز برای تابستان به صورت آلاچیق با چشم اندازی رو به روستای ابیانه آماده خدمت رسانی به میهمانان از سراسر کشور است. علاوه بر رستوران می توانید به کافی‌شاپ و چایخانه سنتی این هتل سر بزنید و از فضای باز و امکانات تفریحی بهره مند شوید.

فاصله هتل ویونا ابیانه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد هینزا: ۳۰۰ متر
فاصله تا چشمه ابیانه: ۵۵۰ متر
فاصله تا مسجد جامع ابیانه: ۶۰۰ متر
فاصله تا قلعه ابیانه: ۶۵۰ متر
فاصله تا موزه مردم شناسی ابیانه: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد حاجتگاه ابیانه: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است