search
menu

هتل آپارتمان آسمان عباس آباد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آسمان عباس آباد
اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل آپارتمان آسمان عباس آباد تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل آپارتمان آسمان عباس آباد


هتل آسمان از هتل آپارتمان های شمالی کشور در عباس آباد مازندران است که در سال ۱۳۹۰ افتتاح و چند سال بعد در سال ۱۳۹۵ تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت. این هتل آپارتمان به دلیل اینکه در مسیر نمک آبرود و رامسر قرار گرفته از مزیت جغرافیایی بهره برده و به بسیاری از جاهای دیدنی رامسر شمال دسترسی راحتی دارد. همه آن هایی بلیط هواپیما خریده و به شمال سفر می کنند قطعا می خواهند در طول سفرشان اقامتی نزدیک ساحل یا جنگل داشته باشند، هتل آپارتمان آسمان با موقعیت خاص خود این امکان را به شما می دهد تا علاوه بر نزدیکی به ساحل و دریا به جنگل های شمال نیز دسترسی راحتی داشته باشید.

اتاق های هتل و امکانات آن ها


این هتل ۶ طبقه ۲۸ واحد اقامتی از اتاق های یک تخته گرفته تا سوئیت های چهار نفره را دارد. اصلی ترین تفاوتی که این اتاق ها با یکدیگر دارند منظره پیش رویشان است که برخی رو به دریا و برخی رو به خیابان هستند بنابراین اگر می خواهید صبح که از خواب بیدار می شوید چشمتان به امواج زیبای دریا بیافتد حتما هنگام رزرو اتاق به این مسئله دقت و تاکید داشته باشید. البته وجود بالکن در برخی واحدها نیز دیگر تفاوت اتاق های آسمان هستند. بد نیست بدانید که اتاق های هتل فاقد ظرفیت نفر اضافه اند. خدمات و امکانات اتاق های هتل آپارتمان آسمان مشابه یکدیگرند با این تفاوت که برخی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی و برخی دیگر سرویس ایرانی دارند. خدمات روم سرویس و صبحانه به تمامی اتاق ها ارائه شده و روز ورود به اتاق آب رایگان در یخچال قرار داده می شود. علاوه بر یخچال،‌ اتاق ها دارای چای ساز هم هستند. تمامی اتاق ها مبله بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوعند. سرویس حمام اتاق ها شامل دوش حمام و لوازم بهداشتی (صابون،‌ شامپو،‌ مسواک،‌ خمیردندان، حوله و سشوار) بوده و برای سرگرمی مهمانان در اتاق ها تلویزیون تعبیه شده است.

رستوران هتل


هتل آپارتمان آسمان در طبقه ششم خود رستوران گردونی دارد که با چرخش ۳۶۰ درجه ای خود شهر را زیر پای مهمانان قرار می دهد. این رستوران با استفاده از مواد اولیه محلی انواع غذاهای خوش طعم و مزه ایرانی را با بالاترین کیفیت در اختیار مهمانانش قرار می دهد. آسمان کافی شاپ مدرنی هم دارد که در صورت تمایل می توانید از اسنک ها و نوشیدنی های آن میل کنید.

امکانات و خدمات کلی هتل


اگر قید خرید بلیط ارزان هواپیما را زده و ترجیح داده اید با اتومبیل شخصی به شمال سفر کنید حتما به دنبال اقامتگاهی با پارکینگ مناسب خواهید بود اما نگران نباشید می توانید اتومبیلتان را در پارکینگ اختصاصی هتل پارک کرده و سپس برای اینکه خستگی راه از تنتان دور شود سری به بخش سونا و جکوزی زده و از خدمات این بخش استفاده کنید. هتل آپارتمان آسمان فروشگاهی هم در مجموعه خود دارد تا مهمانان اقلام و وسیله های مورد نیاز خود را بدون خارج شدن از هتل تهیه کنند. هتل آسمان خدمات گردشگری مانند آژانس مسافرتی،‌ تاکسی سرویس و خدمات تهیه بلیط نیز به مهمانان خود ارائه می دهد. لابی در طبقه همکف هتل قرار دارد و مهمانان در این بخش به فتوکپی،‌ فکس،‌ تلویزیون و اینترنت دسترسی خواهند داشت. خدمات خانه داری،‌ خدمات خشکشویی،‌ صندوق امانات و آسانسور از دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مهمانان گرامی است.

فاصله هتل آپارتمان آسمان عباس آباد تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا شهرک گلفام: ۴ کیلومتر
فاصله تا دریاچه شایان: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان متل قو: ۱۰.۵ کیلومتر
فاصله تا آبشار سوتراش: ۱۲.۹ کیلومتر
فاصله تا مرداب نشتارود: ۱۳.۶ کیلومتر
فاصله تا جنگل عباس آباد: ۲۰ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است