search
menu

اقامتگاه بومگردی سرو کهن ابرکوه

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی سرو کهن ابرکوه
امکانات اقامتگاه بوم گردی سرو کهن ابرکوه
خدمات اقامتگاه بوم گردی سرو کهن ابرکوه
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا اقامتگاه بوم گردی سرو کهن ابرکوه

درباره اقامتگاه بوم گردی سرو کهن ابرکوه


ابرکوه یکی از شهرهای تاریخی استان یزد است که قدمت زیادی دارد و از این جهت دارای آثار تاریخی گوناگونی است که هرکدام از آن ها زیبایی ها و شگفتی های مخصوص به خود را دارند. درخت سرو ابرکوه با قدمت ۴۵۰۰ سال، پیرترین موجود زنده دنیاست و شهرتی جهانی دارد. به طوری که هرساله مسافران خارجی و داخلی زیادی تنها برای دیدن این درخت به شهر ابرکوه سفر می کنند. گنبد عالی ابرکوه یکی دیگر از جاذبه های تماشایی آن است که برفراز قله کوهی سفید قرار گرفته و معماری قدیمی و شش وجهی آن بسیار زیبا و شگفت انگیز است. یخچال خشتی ابرکوه، خانه آقازاده، ارگ تاریخی شهرسب، قدم گاه امام رضا و... نیز از دیگر مکان های دیدنی این شهر تاریخی زیبا هستند که سالیانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند.
اطراف این شهرستان نیز پر از روستاهای با قدمت است که در فواصل نزدیکی نسبت به هم قرار گرفته اند و جلوه بسیار زیبایی به شهر بخشیده اند. اقامتگاه بوم گردی سرو کهن ابرکوه در کنار درخت سرو ۴۵۰۰ ساله قرار گرفته و با فضای سنتی و زیبایی که دارد اقامت جذابی را به مهمانان خود هدیه می دهد. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر تاریخی در اقامتگاه بوم گردی سرو کهن ابرکوه اقامت داشته باشید و لحظات فوق العاده ای را تجربه کنید.

امکانات اقامتگاه بوم گردی سرو کهن ابرکوه


فضای سنتی و متفاوتی که در اقامتگاه بوم گردی سرو کهن ابرکوه (Sarv Kohan Eco Tourism Abarkoh) وجود دارد بسیار دلچسب و لذت بخش است. اقامتگاه سرو کهن را می توان به یک خانه باغ زیبا که با بافت قدیمی و سنتی عجین شده تشبیه کرد. دیوارهای محوطه اقامتگاه با صنایع دستی و اشیاء قدیمی تزئین شده اند. یک جوی آب روان نیز در محوطه وجود دارد که به همراه درختانی زیبا، آلاچیق های بزرگ و تخت هایی برای نشستن، فضایی بسیار متفاوت و جذاب را برای اقامت مهمانان فراهم می کنند.
تنور گلی که در کنار محوطه اقامتگاه قرار گرفته و در آن نان تازه محلی پخت می شود یکی از ویژگی های جذاب اقامتگاه است که بدون شک نظر مسافران را به خود جلب می کند. علاوه بر آن این اقامتگاه دارای یک آشپزخانه بزرگ مرکزی است که انواع غذاهای سنتی ابرکوه در آن طبخ می شود و مهمانان می توانند به صورت مستقیم با سرآشپز ارتباط داشته باشند و نحوه طبخ غذاهای سنتی این شهر را از نزدیک ببینند. این اقامتگاه داری پارکینگ غیر سقف است که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد. از دیگر امکانات اقامتگاه می توان به وجود آشپزخانه عمومی و امکان پخت و پز، اینترنت رایگان، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه و... اشاره کرد.

خدمات اقامتگاه بوم گردی سرو کهن ابرکوه


خدماتی که در اقامتگاه بوم گردی سرو کهن ابرکوه به مهمانان ارائه می شود باعث شده است که این اقامتگاه در میان گردشگران شهر شهرت ویژه ای داشته باشد و به انتخاب اول مسافران شهر ابرکوه تبدیل شود. مهمانانی که قبلا سکونت در اقامتگاه را تجربه کرده اند همگی از فضای دوستانه و صمیمانه ای که در اقامتگاه وجود دارد احساس رضایت داشتند. تمام کادر اقامتگاه مسلط به زبان انگلیسی هستند و به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرش و خدمت رسانی به مهمانان هستند. پرسنل اقامتگاه در وعده عصرانه با میوه و انواع دمنوش های خوش طعم به صورت رایگان از مهمانان پذیرایی می کنند. اقامتگاه مجهز به خدمات خشکشویی است که خیال مسافران را از بابت شست و شوی لباس هایشان راحت می کند. از دیگر خدمات اقامتگاه می توان به آژانس مسافرتی، کافی نت، تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی اقامتگاه بوم گردی سرو کهن ابرکوه از مصالح خشت و گلی ساخته شده اند که نماد بافت سنتی شهرستان ابرکوه است و فضایی سرشار از آرامش و دلچسب را برای اقامت مهمانان فراهم می کنند. این اقامتگاه دارای ۸ واحد اقامتی است که ۴ واحد آن به صورت کف خواب ارائه می شوند و مهمانان در صورت تمایل برای تجربه سفری متفاوت می توانند از آن ها بهره مند باشند. سرویس بهداشتی و حمام در بین اتاق ها به دلیل حفظ بافت سنتی اقامتگاه مشترک است و تنها یکی از واحدها دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی است. واحدهای اقامتی اقامتگاه بوم گردی سرو کهن ابرکوه مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند که همین مسئله اقامت در اتاق ها را دلچسب تر می کند. از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدها می توان به یخچال، رخت آویز، لوازم بهداشتی، چای ساز، صبحانه رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و... اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا اقامتگاه بوم گردی سرو کهن ابرکوه


فاصله تا پایانه مسافربری ابرکوه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه آقا زاده: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا يخچال خشتی آقازاده: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا ارگ شهرسب: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا گنبد عالی: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه تاریخی هارونی: ۳۰ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است