search
menu

هتل Spazzio Bali Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Spazzio Bali Hotel
اماکن نزدیک به هتل اسپازیو بالی

درباره هتل Spazzio Bali Hotel


هتل اسپازیو بالی (Spazzio Hotel)، یک هتل ۳ ستاره در جزیره بالی کشور اندونزی است. هتل اسپازیو بالی اقامتگاه مناسبی برای مهمانانی است که دوست دارند علاوه بر بهره مندی از امکانات خوب و استاندارد اقامتی، به ساحل نزدیک باشند و منظره زیبای اقیانوس را از اتاق هایشان تماشا کنند. موقعیت مکانی هتل اسپازیو بسیار خوب است و فاصله کمی از سواحل کاتا (Kuta) و دابل سیکس (Double Six) و مرکز خرید بالی گالریا (Bali Galeria) دارد. همچنین، فاصله هتل از فرودگاه بین المللی انگوراه رای (Ngurah Rai International Airport) چیزی حدود ۲۰ دقیقه با ماشین است.
هتل اسپازیو بالی با وجود سه ستاره بودن امکانات رفاهی و اقامتی بسیار مناسبی دارد. جهت رفاه و آسایش بیشتر مهمانان خدماتی نظیر ماساژ فول بادی، ماساژ سر، ماساژ صورت، ماساژ پا، ماساژ گردن، ماساژ پشت و کلاس های یوگا در مرکز اسپا و درمان ارائه می گردند و معمولا مشموا هزینه هستند.
استخر روباز هتل نیز برای شنا، گرفتن حمام آفتاب و استراحت مکان فوق العاده ای است. در محوطه هتل اسپازیو بالی باغ، تراس آفتاب و مبلمان فراهم شده اند تا مهمانان بتوانند ساعاتی را که در هتل سپری می کنند، به استراحت بپردازند. همچنین، خدمات پارکینگ و اینترنت وای فای برای مهمانان ساکن هتل Spazzio Bali Hotel رایگان می باشد. پارکینگ هتل اسپازیو کاملا امن بوده و قابل دسترس است. دسترسی به اینترنت وای فای نیز در داخل اتاق ها، محوطه هتل و مکان های عمومی وجود دارد و رایگان است.
رستوران هتل اسپازیو بالی در سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان غذاهای متنوع تدارک می بیند. منوی این رستوران به صورت بوفه ای (سلف سرویس) و آلا کارته (انتخابی) می باشد. تمامی اتاق های هتل اسپازیو بالی با اسباب و لوازم چوبی مدرن دکوره و طراحی شده اند. امکاناتی چون مبلمان، تخت، تلویزیون ال سی دی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی و حمام در تمامی واحدهای اقامتی هتل موجود هستند.
خدمات خانه داری، روم سرویس و صبحانه در اتاق به تمامی واحدها تعلق داشته و ارائه می گردند. مهمانان برای درخواست خدماتی چون لاندری، خشکشویی و اتو می توانند به پذیرش ۲۴ ساعته هتل مراجعه کنند و با پرداخت هزینه محاسبه شده از آن ها بهره مند شوند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل اسپازیو بالی به طور شبانه روزی فعالیت می کند و به تمام نیازها، سوال ها و درخواست های مهمانان با صبر و شکیبایی پاسخ می دهند.
تمامی پرسنل هتل Spazzio Bali Hotel به زبان انگلیسی و اندونزی مسلط هستند و با خوشرویی از مهمانان استقبال می کنند. خدماتی که توسط پذیرش هتل ارائه می گردند عبارت اند از: شاتل سرویس، شاتل فرودگاهی (مشمول هزینه)، کرایه اتومبیل، فکس، فتوکپی، پرینت، خدمات بلیط، نگهداری چمدان، کانسرج و... به طور کلی، امکانات و خدماتی که در هتل اسپازیو بالی برای مهمانان در نظر گرفته شده اند، در حد بسیار مناسب و استاندارد هستند و اکثر مهمانان از اقامت در این هتل احساس رضایت و خرسندی می کنند.

اماکن نزدیک به هتل اسپازیو بالی


فاصله هتل اسپازیو بالی از رستوران اندونزیایی: ۸۰۰ متر
فاصله هتل اسپازیو بالی از میدان کاتا: ۹۰۰ متر
فاصله هتل اسپازیو بالی از سان ست استار، استارباکس: ۱ کیلومتر
فاصله هتل اسپازیو بالی از باغ اسکای: ۲ کیلومتر
فاصله هتل اسپازیو بالی از بانتی کلاب: ۲ کیلومتر
فاصله هتل اسپازیو بالی از پارک آبی واتربوم بالی: ۳ کیلومتر
فاصله هتل اسپازیو بالی از مارکت هنری کوتا: ۵ کیلومتر
فاصله هتل اسپازیو بالی از مرکز خرید میدان سمینیاک: ۶ کیلومتر
فاصله هتل اسپازیو بالی از فرودگاه بین المللی انگوراه رای: ۸ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است