search
menu

پارک آبی واتربوم بالی

[ پنهان کردن ]
درباره پارک آبی واتربوم بالی
چرا بازدید از پارک آبی واتربوم بالی پیشنهاد می شود؟
تجربه بازدید از پارک آبی واتربوم بالی
تفریحات پارک آبی واتربوم بالی
هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از پارک آبی واتربوم بالی چقدر است؟
فصل مناسب برای پارک آبی واتربوم بالی چه زمانی است؟
چگونه به پارک آبی واتربوم بالی برویم؟
در نزدیکی پارک آبی واتربوم بالی از چه جاهای دیدنی دیگری می توان بازدید کرد؟
چه هتل هایی در نزدیکی پارک آبی واتربوم بالی برای اقامت وجود دارد؟
چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به پارک آبی واتربوم بالی هستند؟

درباره پارک آبی واتربوم بالی


پارک آبی واتربوم بالی (به انگلیسی: Waterbom Bali Indonesia) به عنوان بهترین پارک آبی کشور اندونزی و سومین پارک آبی برتر جهان، بیش از ۲۰ سال است که بی خطرترین و در عین حال جذاب ترین تفریحات آبی مهیج را در مکانی شاد و مفرح به مردم دنیا ارائه می دهد. این پارک مدرن و پربازدید که جزء باسابقه ترین پارک های آبی و محبوب ترین جاذبه های کشور اندونزی بشمار می رود، با داشتن امکانات و تجهیزاتی مطابق با استانداردهای جهانی، تجهیزاتی که با طراحی بسیار دقیق، احتمال بروز حوادث ناگوار را به پایین ترین میزان ممکن رسانده اند، خیال بازدیدکنندگان را از بابت امنیت جانی خود و خانواده خود آسوده ساخته و لحظاتی سرشار از شادی و هیجان را پیشکش خریداران بلیط هواپیما بالی می کند.
پارک آبی واتربوم بالی

چرا بازدید از پارک آبی واتربوم بالی پیشنهاد می شود؟


بهترین پارک قاره آسیا و سومین پارک برتر دنیا محسوب می شود.
از تجهیزاتی تفریحی بی شماری برخوردار بوده و امکانات رفاهی متنوعی نظیر رستوران، کافی شاپ و... را در فضای وسیع و مفرح خود جای داده است.
با بخش های متنوع و مفرح خود قادر است کلیه بازدیدکنندگان با سنین مختلف، از خردسال گرفته تا کهنسال را راضی نگه می دارد.

تجربه بازدید از پارک آبی واتربوم بالی


«پارکی رنگ و رو رفته با فضایی بی روح و تجهیزاتی منسوخ و زهوار در رفته که به جای حس شادی و هیجان، حس رخوت و کسالت را به بازدیدکنندگان منتقل می کند.»
توصیف فوق تصویری است که با شنیدن نام «پارک آبی» در ذهن بسیاری از ما نقش می بندد. اما آیا وقت آن نرسیده که این تصویر جای خود را به تصویری دهد که شایسته نام پارک آبی است؟ اگر موافقید، بیاید باهم سری به پارک آبی واتربوم بالی، جایی که به شایستگی عنوان بهترین پارک آبی آسیا را از آن خود کرده، بزنیم تا با تعریف جدیدی از پارک آبی آشنا شوید. برای بازدید از پارک آبی واتربوم بالی باید به روستای کوتا واقع در استان سرسبز و زیبای بالی اندونزی سفر کنید. این پارک در میان انبوه جنگل های گرمسیری اندونزی نهفته و به زیبایی با طبیعت سرسبز و زیبای استان دیدنی بالی ادغام شده است. در هنگام ورود به پارک از شما هزینه ورودی دریافت خواهد شد؛ هزینه ای که شما را از پرداخت بلیط برای استفاده از بسیاری از تجهیزات و وسایل تفریحی پارک معاف خواهد ساخت. ناگفته نماند که برای استفاده از شماری از تجهیزات پارک، باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنید، که به لطف دستبندهای هوشمندی که در حین ورود به پارک در اختیار شما قرار خواهد گرفت، عمل خرید بلیط بدون حمل پول نقد و صرفا با شارژ کردن دستبند و قرار دادن آن در مقابل سنسور معین، تسهیل گردیده است.
پارک آبی واتربوم بالی

تفریحات پارک آبی واتربوم بالی


بیش از ۱۰۰ وسیله تفریحی مدرن در این پارک ۳.۸ هکتاری گنجانده شده تا هر فرد با هر سلیقه و سنی قادر باشد تفریحی مهیج و مفرح را برای خود بیابد. وجود سه سرسره طویل، مارپیچ و پرشتاب که به دلیل شباهت ظاهری که به مارها دارند، با اسامی پیتون، افعی و بوآ نامگذاری شده اند، نوید لحظاتی خوش و فرح بخش را در این پارک به بازدیدکنندگان می دهد. از دیگر سرسره های هیجان انگیز این پارک می‌توان به سرسره های سوپربل، کلایمکس، پیچ دابل، سقوط پرشیب، بومرنگ، توئین ری سِز، فانتستیک، تند و درنده و پایپ لاین اشاره کرد. اما وجه تمایز این پارک با دیگر پارک های آبی این است که پارک واتربوم بالی صرفا به ارائه سرسره هایی هیجان انگیز بسنده نکرده، بلکه برای سرگرم ساختن بازدیدکنندگان پا را فراتر گذاشته و با استفاده از ابتکار و خلاقیت، طیف وسیعی از تفریحاتی مهیج را برای بازدیدکنندگان ابداع کرده است: از شبیه ساز موج سواری گرفته تا بازی های هیجان انگیزی چون یوروبانجی و واتر بلستر، هرآنچه برای گذراندن روزی پرنشاط و خاطره انگیز بدان نیاز داشته باشید، در این پارک تفریحی شگفت انگیز برای شما فراهم شده است.

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از پارک آبی واتربوم بالی چقدر است؟


برای خرید بلیط هواپیما و بازدید از پارک آبی واتربوم بالی باید هزینه ورودی بپردازید، البته همان طور که پیش تر نیز گفته شد، هزینه ورودی این مکان جواز استفاده از اکثر تجهیزات تفریحی پارک را بدون نیاز به پرداخت بلیط برای شما فراهم می کند. اما زمان پیشنهادی بازدید از پارک آبی واتربوم بالی برای افرادی که دوست دارند کلیه تجهیزات تفریحی موجود در این پارک را بدون عجله و در نهایت آرامش امتحان کنند، دست کم یک روز است. البته اگر محدودیت زمانی دارید، می توانید طی ۲ ساعت از برخی از جذاب ترین تجهیزات تفریحی پارک استفاده کنید.
پارک آبی واتربوم بالی

فصل مناسب برای پارک آبی واتربوم بالی چه زمانی است؟


اگر دوست دارید در هوایی مساعد و وقتی مناسب، زمانی که ازدحام جمعیت به کمترین میزان خود می رسد، از پارک آبی واتربوم بالی بازدید کنید، زمانی بین ماه های مه تا سپتامبر را برای سفر به بالی و بازدید از این مکان برگزینید. ناگفته نماند که این مکان در ماه های جولای و آگوست (به خصوص در آخر هفته ها) بسیار شلوغ است.

چگونه به پارک آبی واتربوم بالی برویم؟


خوشبختانه این پارک در مکانی مناسب و در نزدیکی فرودگاه بین المللی بالی قرار گرفته است. اما در نظر داشته باشید که در روستای کوتا وسایل حمل و نقل عمومی مناسبی وجود ندارد و بهترین راه برای دسترسی به این مکان، استفاده از تاکسی سرویس یا اجاره خودرو است.

در نزدیکی پارک آبی واتربوم بالی از چه جاهای دیدنی دیگری می توان بازدید کرد؟


پارک آبی فان شاپ واتربوم بالی: ۱۶ متر
مرکز خرید دیسکاوری: ۸۲ متر
بازار ویک بالی آرت: ۹۰ متر
پارک آبی سیرک کوتا: ۲ کیلومتر
مرکز خرید گالریا بالری: ۴ کیلومتر
دنیای وارونه: ۵.۳ کیلومتر

چه هتل هایی در نزدیکی پارک آبی واتربوم بالی برای اقامت وجود دارد؟


هتل بالی گاردن بیچ ریزورت: ۹۳ متر
هتل بالی رانی: ۲۲۰ متر
هتل رادها بالی: ۲۳۰ متر
هتل موستیکا این: ۳۵۰ متر
هتل فلامبویان: ۴۰۰ متر

چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به پارک آبی واتربوم بالی هستند؟


رستوران وارونگ دامار: ۱۵ متر
رستوران آریبار: ۳۰ متر
رستوران بامبو بار اند گریل: ۳۶ متر
رستوران سوتو دوبراک: ۱۴۰ متر
رستوران وارون ماکان ساری راسا: ۳۵۰ متر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است