search
menu

سواحل بالی

[ پنهان کردن ]
درباره سواحل بالی
ساحل کوتا (Kuta Beach)
ساحل نوسا دوآ (Nusa Dua Beach)
ساحل پسیر پوتی (Pasir Putih Beach)
ساحل سانور بالی (Sanur Beach)
ساحل لگیان (Legian Beach)
ساحل پادانگ پادانگ (Padang Padang Beach)
ساحل سولوبان (Suluban Beach)
ساحل پانداوا بوکیت (Pandava Beach)
ساحل پادانگ بای (Padangbai Beach)
ساحل سمینیاک کانگو (Seminyak Beach)
ساحل بالنگان (Balangan Beach)
ساحل بالیان (Balian Beach)
ساحل جیمباران بوکیت (Jimbaran Beach)

درباره سواحل بالی


یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا با سواحل زیبا و جاذبه های جذاب جزیره بالی در اندونزی است. جزیره بالی که به جزیره خدایان معروف است، با امواج بی شمارش برای موج سواری، جاذبه های طبیعی شگفت انگیزش، هنرمندان خوش ذوق و مراسم متعددش دل میلیون ها گردشگر را برده و شیفته خود کرده است. اگر بگوییم بالی در دنیا همتا ندارد، اشتباه نکرده ایم. زیرا بالی نمونه ای از بهشت زمینی است و جذابیتش حیرت انگیز است. صخره های سنگی، ماسه های سفید، ماسه های سیاه آتش فشانی، سواحل طلایی، آفتاب گرم، منظره فیروزه ای آبی و کلی تفریحات هیجان انگیز باعث شده اند تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا بلیط هواپیما بالی خریداری کنند. سواحل بالی (Bai Beaches) از پرطرفدارترین و پربازدیدترین جاذبه های بالی هستند و یکی از یکی زیباترند. برای آشنایی بیشتر شما با سواحل بالی، لیستی از آن ها را تهیه کرده ایم که در ادامه می توانید مطالعه کنید.
سواحل بالی

ساحل کوتا (Kuta Beach)


ساحل کوتا علاوه بر اینکه یکی از زیباترین سواحل و جاهای دیدنی بالی است، در کشور اندونزی نیز جزو مشهورترین سواحل به حساب می آید. اگر در سفر به بالی تنها امکان بازدید از یک ساحل را داشته باشید، حتما از ساحل کوتا بازدید کنید. این ساحل در اکثر مواقع شلوغ است و همین باعث به وجود آمدن فضای سرگرم کننده آن می شود. اگر شناگر و موج سوار حرفه ای هستید، ساحل کوتا بهترین ساحل برای شماست. زیرا که این ساحل در اکثر اوقات بسیار مواج است. اگر از شنا کردن در امواج ترس دارید، می توانید روی ماسه های سفید ساحل دراز بکشید و موج سواران را تماشا کنید. اگر تا اوایل غروب در ساحل کوتا حضور داشته باشید، شانس تماشای غروب قرمز رنگ آسمان بالی را خواهید داشت. بعد از غروب نیز می توانید در کافه و کلوب های ساحلی به رقص و لذت بردن از موسیقی بپردازید. نوشیدنی خنکتان را سر بکشید و از هوای دلنشین ساحل لذت ببرید. این ساحل هیچ هزینه ورودی ندارد.
سواحل بالی
هتل و اقامتگاه های نزدیک به ساحل کوتا
اقامتگاه کوتا لاگون (Kuta Lagoon)
آدرس: اندونزی، بالی، کوتا
امکانات: استخر روباز، استخر کودک، رستوران و کافه، باغ و تراس، باشگاه بدنسازی، سالن کنفرانس، اتاق قرار کاری، سرویس اتاريال سرویس لباسشویی، صبحانه، مراقبت از کودک، پارکینگ رایگان، اینترنت وای فای رایگان، خدمات اسپا.
هتل بالی داینَستی (Bali Dynasty)
آدرس: اندونزی، بالی، کوتا
امکانات: استخر بزرگسال، استخر کودک، سرسره آبی، باشگاه کودک، اتاق بازی، رستوران و کافه، باغ و تراس، باشگاه بدنسازی، سرویس اتاق، سالن کنفرانس، اتاق قرار کاری، سرویس لباسشویی، صبحانه، مراقبت از کودک، پرکینگ رایگان، اینترنت وای فای رایگان، خدمات اسپا.

ساحل نوسا دوآ (Nusa Dua Beach)


ساحل نسا دوآ در بالی همان ساحل سفید رویاهای شماست. این ساحل بسیار تر و تمیز و سفید است و اطراف آن را اقامتگاه های لوکس و مجلل احاطه کرده اند. قدم زدن در ساحل نوسا دوآ و انجام تفریحاتی چون قایق سواری و جت اسکی بسیار لذت بخش است. تماشای صخره مرجانی، گوش سپردن به آرامش حاکم بر ساحل و لم دادن روی شن های سفید حس غیرقابل وصفی دارد. در اطراف ساحل درختان نخل قد علم کرده اند و گیاهان وحشی، ارکیده ها و درختان گلدار به جذابیت ساحل چندین برابر افزوده اند. ورود به ساحل نوسا دوآ هزینه ندارد و برای دسترسی به آن بایستی از یک بزرگراه شناور ۵.۱۲ کیلومتری عبور کنید که خود یکی از جاذبه های معروف بالی محسوب می شود. فاصله این ساحل تا فرودگاه نیز با اتومبیل تنها ۳۰ دقیقه است. موقعیت ساحل در منطقه زیبای بوکیت (Bukit) قرار دارد و برای کسانی که به دنبال تجربه ناب سفر به بالی هستند، مکان بسیار خوبی است.
سواحل بالی
هتل و اقامتگاه های نزدیک به ساحل نوسا دوآ
ویلای میراکل (Miracle Villa)
آدرس: اندونزی، بالی، نوسا دوآ
امکانات: استخر، رستوران، ترانسفر فرودگاهی، استخر خصوصی، سرویس اتاق، اینترنت وای فای رایگان.
اقامتگاه آمنایا (Amnaya Resort Benoa)
آدرس: اندونزی، بالی، نوسا دوآ
امکانات: استخر شنا، استخر روباز، استخر خصوصی، رستوران و کافه، باشگاه بدنسازی، سرویس اتاق، صبحانه، اینترنت وای فای رایگان. (ایده آل برای مسافرانی که تنها به بالی سفر می کنند).

ساحل پسیر پوتی (Pasir Putih Beach)


یکی دیگر از سواحل بکر و دست نخورده بالی، ساحل پسیر پوتی است که به "ساحل ماسه سفید" یا "خلیج ماسه سفید" شهرت دارد. این ساحل در ۹ کیلومتری شمال شرق شهر تفریحی کاندیداسا قرار دارد. ساحل پسیر پوتی با ماسه های سفید، آب فیروزه ای رنگ و صخره های رنگارنگ می تواند روزتان را بسازد. هزینه ورودی ساحل کمتر از یک دلار است.
سواحل بالی
هتل و اقامتگاه های نزدیک به ساحل پسیر پوتی
ویلای سالما بالی (Salema Bali)
آدرس: اندونزی، بالی، پسیر پوتی
امکانات: استخر شنا، استخر روباز، رستوران، باغ و تراس، سرویس اتاق، کتابخانه، پارکینگ رایگان، اینترنت وای فای رایگان، سرویس لباسشویی، مراقبت از کودک، خدمات اسپا.
ویلای ماتانای بالی (Matanai Bali)
آدرس: اندونزی، بالی، پسیر پوتی
امکانات: استخر شنا، استخر روباز، رستوران و کافه، باغ و تراس، پارکینگ رایگان، اینترنت وای فای رایگان، سرویس لباسشویی.

ساحل سانور بالی (Sanur Beach)


ساحل مواج سانور بالی یکی از پرطرفدارترین سواحل بالی که برخلاف ساحل کوتا که مناسب جوانان بود، برای خانواده ها و کودکان بسیار مناسب است. بیش از نیم قرن پیش که مهاجران هنرمند در این منطقه ساکن شدند، سانور با سرعت زیادی به اولین مکان رسمی گردشگری بالی تبدیل شد. فاصله فرودگاه بالی تا بخش طلایی سانور که جاذبه اصلی این ساحل می باشد، با اتومبیل تنها ۳۰ دقیقه است. تفرجگاه ساحلی طویل، امواج اقیانوس، مناظر جذاب آفتاب، محیط آرامش بخش ساحل سانور را به مکانی فوق العاده برای شنا و گرفتن حمام آفتاب تبدیل کرده اند. در این ساحل می توانید آفتاب بگیرید، نوشیدنی خنک و طبیعی دست ساز نوش جان کنید و در انتهای روز در امتداد تفرجگاه ساحلی بدوید.
در ساحل سانور کارهای زیادی می توانید انجام دهید و سرگرم شوید. در این ساحل بازارهای روزانه و شبانه وجود دارند که محصولات تازه، صنایع دستی سنتی و سوغاتی ارزان قیمت به فروش می رسانند. می توانید پس از خرید و گشت و گذار در بازار در یکی از رستوران های این ساحل بنشینید و غذای خوشمزه امتحان کنید. سپس سراغ دوچرخه سواری و بادبادک بازی بروید. یکی دیگر از جاذبه های زیبای ساحل سانور خیابان جالان دانا تامبلینگان (Jalan Danau Tamblingan) است که رستوران ها و گالری های هنری زیادی را در خود جای داده و پاتوق گردشگران است. اگر به هنر، تاریخ و فرهنگ علاقه مند هستید، از موزه "لمایور" (Le Mayeur) که متعلق به خانه نقاش معروف بلژیکی، یکی از پیشگامان اولیه بالی بازدید کنید. معبد سنگی "پورا بلاژونگ" (Pura Blanjong) نیز از قدیمی ترین آثار هنری بالی است که نزدیک ساحل سانور قرار دارد.
خدمات حمل و نقل به جزایر نزدیک بالی نظیر پنیدا (Penida)، سنینگان (Ceningan) و لمبنگان (Lembongan) ار بندر کوچک سانور به طور مرتب در حال انجام شدن هستند. این جزایر نسبتا کم توسعه یافته اند و در عرض نیم ساعت با قایق موتوری قابل دسترس هستند. غواصی در آب ها آرام ساحل سانور و رفتن به این جزایر یک تور روزانه عالی خواهد بود. سانور، یکی از بهترین سواحل برای دسترسی آسان به اکثر جاذبه های محبوب جزیره است. ورود به ساحل نیز رایگان است.
سواحل بالی
هتل و اقامتگاه های نزدیک به ساحل سانور
ویلای کمرا (Camera Villa)
آدرس: اندنونزی، بالی، سانور
امکانات: ۵ اتاق و قابل سکونت برای ۱۰ نفر، خدمه، سرآشپز اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، استخر خصوصی.
ویلای باتوجیمبار (Batujimbar Villa)
آدرس: اندونزی، بالی، سانور
امکانات: ۹ اتاق و قابل سکونت برای ۱۸ نفر، خدمه، سرآشپز اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، استخر خصوصی.

ساحل لگیان (Legian Beach)


ساحل لگیان به ساحل کوتا نزدیک بوده و نسبت به کوتا خلوت تر و کم طرفدارتر است. فضای این دو ساحل به دلیل نزدیک بودن به یکدیگر شبیه هم است اما لگیان به اندازه کوتا پیشرفته تر نیست. در این ساحل می توانید محیطی آرام و دلنشین تجربه کنید و به پیاده روی ماسه های سفید بپردازید. لگیان در زبان محلی بالی به معنای "شیرین" است. در این ساحل کافه و رستوران های خوب زیادی وجود دارند و ورود به ساحل هزینه ندارد.
سواحل بالی
هتل و اقامتگاه های نزدیک به ساحل لگیان
اقامتگاه ساحلی نیکسوما (Niksoma)
آدرس: اندونزی، بالی، لگیان
امکانات: استخر شنا، استخر روباز، باشگاه بدنسازی، کافه و رستوران، خدمات اسپا، صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت وای فای رایگان.
اقامتگاه ساحلی پادما (Padma)
آدرس: اندونزی، بالی، لگیان
امکانات: استخر شنا، استخر روباز، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اسپا، باشگاه بدنسازی، کافه و رستوران، صبحانه، اینترنت وای فای رایگان.

ساحل پادانگ پادانگ (Padang Padang Beach)


ساحل پادانگ پادانگ یک ساحل نسبتا کوچک با ماسه های سفید و صخره های سنگی است و برای دسترسی به آن باید از یک مسیر غار مانند عبور کنید. این ساحل از سواحل محبوب بالی است و بخشی از فیلم "خوردن، دعا، عشق" در سال 2010 با بازی "جولیا رابرتز" در این ساحل بازی شده بود. هزینه ورودی این ساحل کمتر از یک دلار است.
هتل و اقامتگاه های نزدیک به ساحل پادانگ پادانگ:

اقامتگاه ساحلی پادما (Padma)
آدرس: اندونزی، بالی، پادانگ پادانگ
امکانات: کافه و رستوران و سالن غذاخوری، ترانسفر فرودگاهی، ساحل، اینترنت وای فای رایگان.
اقامتگاه اوریجین اولوواتو (Origin Uluwatu)
آدرس: اندونزی، بالی، پادانگ پادانگ
امکانات: رستوران و کافه و سالن غذاخوری، ترانسفر فرودگاهی، ساحل، سرویس نظافت، دسترسی به دوچرخه، استخر، مراقبت از کودک، کتاب و موسیقی برای کودک، صبحانه رایگان، اینترنت وای فای رایگان.

ساحل سولوبان (Suluban Beach)


یکی از بهترین سواحل بالی برای تجربه فوق العاده ساحل سولوبان استکه بعد از خرید بلیط هواپیما بالی و سفر به این شهر خوش آب و هوا باید از آن دیدن کنید. یک کافه صخره ای به نام سینگل فین بالی (Single Fin Bali) در بالای نوار ساحلی وجود دارد که پاتوق محبوب اهالی و گردشگران است. یک غار مخفی نیز در پایین نوار ساحلی وجود دارد. زمانی که جذر و مدر آرام است، می توانید برای شنای مخفیانه وارد غار مخفی شوید. قبل از ورود به ساحل سولوبان حتما نسبت به وضعیت جذر و مدر اطلاع داشته باشید. ورود به ای ساحل هزینه دارد.
هتل و اقامتگاه های نزدیک به ساحل سولوبان
اقامتگاه دریم سی (Dream Sea)
آدرس: اندونزی، بالی، اولوواتو
امکانات: رستوران و کافه و سالن غذاخوری، ترانسفر فرودگاهی، ساحل، اینترنت وای فای رایگان.
ویلای پوری اولوواتو (Puri Uluwatu)
آدرس: اندونزی، بالی، اولوواتو
امکانات: استخر روباز، صبحانه، سرویس لباسشویی، سرویس اتاق، ترانسفر فرودگاهی، ساحل، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان.

ساحل پانداوا بوکیت (Pandava Beach)


ساحل پانداوا مانند همسایه اش ساحل نوسا دوآ بسیار زیبا و جذاب است. ماسه های این ساحل سفید هستند و خوشبختانه ساحل بکر و دست نخورده اش تحت حفاظت محیط زیستی شدید قرار دارد. بازدید از این ساحل زیبا حتما پیشنهاد می شود.
هتل و اقامتگاه های نزدیک به ساحل پانداوا بوکیت:
ویلای کانتیک پانداوا بالی (Cantik Pandava)
آدرس: اندونزی، بالی، بوکیت
امکانات: اتاق ۶ نفره و ظرفیت سکونت ۱۲ نفر، خدمه، سرآشپز اختصاصی، استخر خصوصی، اینترنت وای فای رایگان.
گرند کلیف آنگاسن بالی (Grand Cliff Ungasan)
آدرس: اندونزی، بالی، بوکیت
امکانات: اتاق ۵ نفره و ظرفیت سکونت ۱۰ نفر، خدمه، سرآشپز اختصاصی، استخر خصوصی، اینترنت وای فای رایگان.

ساحل پادانگ بای (Padangbai Beach)


پادانگ بای بندری برای کشتی های عمومی است که در شمال سانور و در ساحل شرقی بالی قرار دارد و برای ماهیگیری بسیار مناسب است. یک تالاب آبی با ماسه های سفید درخشان در سمت راست پادانگ بای وجود دارد و بسیاری از گردشگران از وجود آن بی خبرند. در سمت چپ نیز یک ساحل متروکه وجود دارد. برای رسیدن به این ساحل زیبا از تپه ماسه ای بالا بروید، از میان جنگل عبور کنید و از آن طرف تپه پایین بروید و به خلیج ماسه ای سفید برسید. از آب کریستالی و ماسه های نقره ای نرم ساحل لذت ببرید. از کلبه های ساحل نیز می توانید میان وعده و نوشیدنی تهیه کنید.
سواحل بالی
هتل و اقامتگاه های نزدیک به ساحل پاداگ بای:
ویلای آسادا (Asada Villa)
آدرس: اندونزی، بالی، کاندیداسا
امکانات: اتاق ۴ نفره و قابل سکونت برای ۸ نفر، خدمه، سرآشپز اختصاصی، استخر خصوصی، اینترنت وای فای رایگان.
ویلای تیرتا نیلا (Tirta Nila Villa)
آدرس: اندونزی، بالی، کاندیداسا
امکانات: اتاق ۴ نفره و قابل سکونت برای ۸ نفر، خدمه، سرآشپز اختصاصی، استخر خصوصی، اینترنت وای فای رایگان.

ساحل سمینیاک کانگو (Seminyak Beach)


این ساحل به "ایتخت مهمانی" معروف است زیرا بهترین کلوب های ساحلی، رستوران ها و کافه ها را دارد. در منطقه کوتا (Kuta) این ساحل ماسه های سفید و امواج کوتاه و در منطقه کانگو (Canggu) ماسه های تیره و امواج شدید را می توانید تجربه کنید. ورود به این ساحل هزینه ندارد.
سواحل بالی
هتل و اقامتگاه های نزدیک به ساحل سمینیاک کانگو:
ویلای جما (Jemma Villa)
آدرس: اندونزی، بالی، سمینیاک
امکانات: اتاق ۴ نفره و ظرفیت برای سکونت ۸ نفر، خدمه، سرآشپز اختصاصی، استخر خصوصی، اینترنت وای فای رایگان.
ویلای دِ سوما (De Suma Villa)
آدرس: اندنوزی، بالی، سمینیاک
امکانات: اتاق ۴ نفره و ظرفیت برای سکونت ۸ نفر، خدمه، سرآشپز اختصاصی، استخر خصوصی، اینترنت وای فای رایگان.

ساحل بالنگان (Balangan Beach)


این ساحل در شبه جزیره بوکیت و خط ساحلی جنوب غرب بالی واقع شده است. در این ساحل می توانید روی صندلی ها دراز کشیده و حمام آفتاب بگیرید و در رستوران هایش غذاهای اندونزی را امتحان کنید. بازدید از این ساحل برای موج سواری و عکاسی از طبیعت پیشنهاد می شود. اکثر عروس و دامادها روی صخره های ساحل عکاسی می کنند. برای رفتن به ساحل می توانید از اسکوتر استفاده کنید. ورود به ساحل بالنگان هزینه ندارد.
سواحل بالی
هتل و اقامتگاه های نزدیک به ساحل بالنگان:
ویلای کانانگ ساری (Canang Sari)
آدرس: اندونزی، بالی، اولوواتو
امکانات: دوخوابه و سه خوابه، خدمه، آشپزخانه مجهز، ۴ ستاره و لوکس، استخر خصوصی، فضای بزرگ نشیمن، باغ های زیبا، حمام های داخلی و خارجی، چشم انداز اقیانوس، اینترنت وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، باشگاه بدنسازی، خدمات اسپا، سرویس اتاق، نزدیک به سواحل و کافه و رستوران ها، ایده آل برای دوستان و خانواده و زوج ها.
ویلای بوکال ساری (Bukal Sari)
آدرس: اندونزی، بالی، اولوواتو
امکانات: دوخوابه و سه خوابه، ۳ ستاره و متوسط، آشپزخانه مجهز، استخر روباز، باغ، رستوران، حمام اختصاصی برای هر اتاق، چشم انداز اقیانوس، اینترنت وای فای رایگان، صبحانه قاره ای یا آلاکارته، نزدیک به معبد و سواحل اولوواتو، ایده آل برای خانواده، دوستان و زوج ها.

ساحل بالیان (Balian Beach)


زیبایی های این ساحل شما را شگفت زده خواهند کرد. غروب های جذاب، امواج قدرتمند و کافه های شیک را در این ساحل می یابید. برای موج سواری به این ساحل بروید و در غروب نوشیدنی خنکتان را به دست بگیرید و آسمان را تماشا کنید. بالیان در زبان محلی به معنای "مقدس" است. این ساحل با اینکه به ساحل کوتا نزدیک است اما در آن خبری از فروشندگان تیشرن فروش و کفش های تقلبی نایکی فروش نیست. ورود به ساحل رایگان است و بهتر است برای رفت و برگشت به ساحل بالیان یک سرویس یا تاکسی اجاره کنید.
هتل و اقامتگاه های نزدیک به ساحل بالیان:
خانه های ییلاقی سوکا ایندا (Soka Indah)
آدرس: اندونزی، بالی، سلمادگ (Selmadeg)
امکانات: ۱۹ کلبه ساحلی، رستوران، قطار رایگان، مرکز کنفرانس، تراس، باغ، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق روزانه، اینترنت وای فای رایگان.
اقامتگاه ساحلی گاجا مینا (Gajah Mina)
آدرس: اندونزی، بالی، سلمادگ (Selmadeg)
امکانات: ۱۱ اتاق، ۳ ستاره، استخر عمومی، استخر روباز، باغ، رستوران و کافه و سالن غذاخوری، حمام اختصاصی، تلویزیون، صبحانه رایگان، اینترنت وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، سرویس اتاق، نزدیک ساحل، خدمات اسپا.

ساحل جیمباران بوکیت (Jimbaran Beach)


این ساحل در دهانه شبه جزیره بویکت و جنوب کوتا واقع شده است. صبح زود زمانی که صیادان از مایهیگیری برمی گردند، بهترین زمان برای دیدن ماسه های نرم ساحل است. در این ساحل غذاهای خوشمزه دریایی بخورید و عکس های زیبا با پشت زمینه قایق ها بگیرید. بهترین غذای کبابی دریایی را در این ساحل با ماهی های کبابی می توان تجربه کنید. این ساحل در بوکیت بالی قرار دارد و ویلاهایش به ساحل پانداوا نزدیک هستند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است