search
menu

هتل Nusa Dua Beach Hotel & Spa, Bali

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nusa Dua Beach Hotel & Spa, Bali
امکانات عمومی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران های هتل
فاصله هتل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nusa Dua Beach Hotel & Spa, Bali


هتل ساحلی ۵ ستاره نوسادوآ بیچ اند اسپا در شهر بالی و خط ساحلی نوسادوآ واقع شده است. این هتل به عنوان یک ریزورت بسیار بزرگ مورد توجه مسافرین زیادی قرار می گیرد، مخصوصا برای مسافرانی که برای اولین بار به شهر بالی سفر می کنند، محبوبیت زیادی دارد. هتلی لاکچری و زیبایی که برای اقامت محل مناسبی است و میهمانان خود را با زیبایی های بالی آشنا می کند. سرگرمی ها و مراکز خرید و رستوران های زیادی در فاصله پنج دقیقه ای این هتل قرار دارند. همچنین هتل نوسادوا در فاصله ۹ کیلومتری از فرودگاه بین المللی انگوراه واقع شده است که در عرض ۱۵ دقیقه توسط شاتل فرودگاهی دسترسی خواهید داشت. هتل نوسادوآ بالی ترکیبی از مدرنیته و طراحی چوب با فضایی آرام بخش و رویایی بسیار شیک است که برایتان اقامتی به یاد ماندنی فراهم می‌ کند. همچنین این هتل به مجموعه تفریحی واتربولو و منطقه نوسادوا بسیار نزدیک است و همین ها جزو ویژگی‌ های ممتاز هتل Nusa Dua Beach Hotel & Spa, Bali به شمار می روند. در هنگام خرید بلیط هواپیما به راحتی می توانید به رزرو اینترنتی این هتل اقدام نمایید.

امکانات عمومی هتل


فضای زیبای این هتل به همراه استانداردهای بین المللی از همان بدو ورود قابل بازدید است، به طوری که در ابتدا با دروازه عظیمی از Candi روبرو خواهید شد که بر روی در ورودی هتل نصب شده است و در جای جای این هتل می توانید دکوراسیون مختلفی به سبک بالی را تماشا کنید، همچنین چندین مجسمه و نقاشی در قسمت های مختلف این هتل به چشم می خورند. علاوه بر اینها، اطراف هتل نوسادوآ پوشیده از جنگل ها و باغات سرسبز گرمسیری است که بسیار تماشایی هستند. بی شک با اقامت در این هتل امکانات و خدمات عالی را تجربه خواهید کرد و خاطره انگیزترین سفر عمرتان خواهد بود، تا حدی که تا این لحظه هتل Nusa Dua Beach Hotel & Spa, Bali توانسته رضایت هر نوع مسافری را جلب کند. از امکانات عمومی هتل می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق نگهداری چمدان، سالن آرایشی، خشکشویی و لباسشویی و اتو با هزینه اضافه، امکانات ویژه برای معلولین و افراد ویلچری، بار و کافی شاپ و ... اشاره کرد. در قسمت پذیرش نیز بخش های میز تور، تبدیل ارز و دستگاه خودپرداز دایر هستند. در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در صورتی که به قصد سفرکاری Nusa Dua Beach Hotel & Spa, Bali را انتخاب کنید، امکاناتی نظیر مرکز بیزینس و برگزاری جلسات در این هتل فراهم گردیده است. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، فرانسوی، اندونزیایی، ژاپنی، روسی و چینی تسلط دارند.

اتاق های هتل


این هتل ۳۸۱ اتاق بسیار زیبا دارد و همه اتاق ها چشم انداز بی نظیری رو به باغ یا اقیانوس هند دارند. همچنین در همه اتاق ها یک بالکن اختصاصی وجود دارد که با گلهای کاغذی تزئین شده اند. انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق توئین یا دوبل دولوکس، اتاق کلوب، سوئیت کلوب، اتاق توئین یا دوبل پریمییر، اتاق کلوب لاگون، سوئیت کلوب لاگون، اتاق خانواده، اتاق مجاور دولوکس، سوئیت دوخوابه، سوئیت دوخوابه با استخر خصوصی، رزیدنس رویال، اتاق توئین یا دوبل دولوکس پلاس.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌ های دلباز در این هتل ضد صدا بوده و به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند و همه اتاق ها شامل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون، تلفن، شبکه های ماهواره ای، یخچال، کتری برقی، بالکن، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، میز ناهارخوری، کاناپه و مبلمان، میزکار هستند. توجه داشته باشید که اجازه سیگار کشیدن در اتاق های این هتل را ندارید ولی برای افراد سیگاری محل مخصوصی تعبیه شده است. همچنین در حمام اختصاصی موجود در اتاق ها نیز می توانید به وان، وسایل بهداشتی، توالت فرنگی، حوله، دمپایی و سشوار دسترسی داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل


هتل نوسادوا بیچ بالی شبیه یک قصر بالیایی طراحی شده است که علاوه بر نزدیکی به جاذبه ها و معابد بالی شامل فعالیت ها و سرگرمی های زیادی است که عبارتند از آموزش غواصی رایگان، ایروبیک، ورزش های آبی و کلاس های رقص بالی وجود دارند. بعلاوه، این هتل دارای ۳ استخر روباز است که استخر اول در طول سال باز بوده و مخصوص بزرگسالان است، همچنین این استخر دارای صندلی آفتاب گیری و بار مخصوص است، استخر دوم با صندلی های آفتاب گیری در تمام سال دایر بوده و مناسب افراد بزرگسال است، در نهایت استخر سوم در تمام طول سال قابل دسترس بوده و مخصوص کودکان است. با شنا در هر ۳ استخر چشم انداز بی نظیر و زیبایی از باغ و جنگل را تماشا خواهید کرد. امکانات تفریحی موجود در هتل Nusa Dua Beach Hotel & Spa, Bali به وجود استخر ختم نمی شود، بلکه سونا و جکوزی، کلاس های یوگا، صندلی و چتر آفتاب گیری، سالن تخصصی ماساژ، سالن تناسب اندام، سالن اسپا، اتاق بخار، تورهای ماهیگیری، موج سواری، قایق رانی و غواصی همراه با کلوپ و زمین بازی کودکان جزو محبوب ترین امکانات به شمار می روند، همچنین محلی برای نگهداری کودکان نیز در این هتل دایر است تا بزرگسالان با خیال راحت به تفریح بپردازند. توجه داشته باشید که به جز استخرهای این هتل بقیه امکانات تفریحی شامل هزینه هستند. همچنین این هتل دارای ساحل اختصاصی است که به راحتی می توانید دسترسی داشته باشید، همچنین قسمت بیرونی هتل نیز باغ زیبایی وجود دارد و شامل امکانات باربیکیو است.

رستوران های هتل


در این هتل ۴ رستوران‌ وجود دارد و در وعده صبحانه غذاهای بین المللی به صورت رایگان در همه رستوران های این هتل سرو می شوند. در هنگام ناهار و شام نیز می توانید به رستوران Wedang Jahe بروید و غذاهای بین المللی و بالیایی به صورت بوفه ای نوش جان کنید یا اینکه در رستوران Raja’s Balinese غذاهای اندونزیایی را به صورت منویی سفارش دهید. رستوران Tamarind Mediterranean Brasseie نیز غذاهای بین المللی را به صورت منویی سرو می کند. در نهایت، رستوران Maguro Asian Bistro غذاهای اندونزیایی، ژاپنی، تایلندی، آسیایی و بین المللی به صورت منویی سرو می کند، همچنین برای سرو میان وعده ها نیز ۴ کافی شاپ در این هتل دایر است.

فاصله هتل تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پاسیفیکا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مجموعه تفریحی واتربولو: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل بالی: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا تانجونگ بنوآ: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا روستای ساماستا: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی واتربوم: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است