search
menu

هتل Sun-n-Sand Mumbai Juhu Beach

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sun-n-Sand Mumbai Juhu Beach
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل سان اند سند
امکانات اتاق های هتل سان اند سند
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل سان اند سند
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Sun-n-Sand Mumbai Juhu Beach


هتل سان اند سند بمبئی یکی از هتل های لوکس و ۵ ستاره شهر است که از سال ۱۹۶۲ در ساحل جوهو آشیانه کرده است و اقامتگاه ایده آلی برای سفرهای تفریحی و حتی کاری به حساب می آید. این هتل با چشم اندازهای معرکه از دریای هند روحتان را جلا می دهد و منظره های غروب آفتاب را به خاطره های شما اضافه می کند. یعنی با اقامت در هتل Sun-n-Sand Mumbai Juhu Beach لحظه هایی را زندگی می کنید که رنگشان تا ابد از ذهنتان محو نمی شوند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


نام هتل سان اند سند بمبئی صرفا به خاطر قرارگیری در ساحل جوهو پرآوازه نشده بلکه امکانات رفاهی متنوع و کیفیت خدماتش به این محبوبیت دامن زده است. استخر روباز و جکوزی هتل تنها چند قدم با ساحل جوهو فاصله دارند و سالن آرایش و زیبایی، ترانسفر فرودگاهی، مغازه کادویی، پارکینگ رایگان، ساحل اختصاصی و فروشگاه تنها بخشی از امکانات و خدمات هتل هستند.

انواع اتاق های هتل سان اند سند


با اینکه هتل سان اند سند دارای واحدهای اقامتی مجلل و لوکسی است ولی دست مهمانان را در انتخاب بهترین یا مناسب ترین آن ها باز گذاشته است. این هتل ۵ طبقه در ۱۲۰ واحد اقامتی متشکل از اتاق و سوئیت از مهمانانش میزبانی می کند. اتاق های گرند، پرمیر، تویین، اگزکیوتیو دبل، سوئیت جونیور و کویین هر کدام دارای چشم اندازهای استخر، دریا، اقیانوس و یا شهر هستند و با مزیت های مشابهی در اختیار گردشگران قرار می گیرند.

امکانات اتاق های هتل سان اند سند


طراحی و دکوراسیون اتاق های هتل Sun-n-Sand Mumbai Juhu Beach به شکل کاملا مدرنی انجام شده و زیبایی آن ها چشم و قلب را به تسخیر در می آورد. گذشته از زیبایی و نورگیری عالی اتاق ها، امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، میز کار یا آرایش، مبلمان مدرن، چای ساز، گاو صندوق الکترونیکی، مینی بار، یخچال، حوله، بیده، سشوار و حمام اختصاصی نیز در این واحدها قرار گرفته است.

گزینه های صرف غذا


هتل سان اند سند دست مهمانان را در انتخاب غذا نیز باز گذاشته است. هتل Sun-n-Sand Mumbai Juhu Beach با داشتن رستوران های متنوع قادر است طیف گسترده ای از غذاهای محلی، چینی و بین المللی را سرو کند و هر مهمانی می تواند به راحتی غذای سازگار با ذائقه خود را از منوی یکی از این رستوران ها پیدا کند. کافی شاپ آکوا با دکوراسیون متفاوت خود به صورت ۲۴ ساعته دایر است و آن جا می توان نظاره گر زیبایی های دریای هند بود. رستوران هاووچی هتل نیز انواع غذاهای چینی را سرو می کند ولی کسانی که به دنبال صرف غذا در فضای باز باشند باید به رستوران کباب هات یا کافه سانست لانژ هتل بروند.

دیگر خدمات و امکانات هتل سان اند سند


وقتی بعد از رزرو بلیط هواپیما بمبئی، هتل سان اند سند را انتخاب کنید از تلفیق طبیعت و امکانات رفاهی مدرن لذت می برید. می توانید ساعاتی را به آفتابگیری در ساحل یا تراس آفتابگیری بروید یا در محوطه سرسبز باغ قدم بزنید. خستگی روز را نیز در اتاق ماساژ، سالن اسپا و باشگاه بدنسازی از تن بیرون کنید. هتل Sun-n-Sand Mumbai Juhu Beach با داشتن سالن ها و اتاق های همایش و جلسه در سفرهای کاری نیز انتخاب معقولانه ای خواهد بود. هتل سان اند سند حتی برگزاری مراسم های عروسی را نیز در برنامه های خود دارد.

دلایل انتخاب هتل


پرسنل مجرب و خوش برخورد
چشم اندازهای زیبای اتاق ها
موقعیت مکانی خوب

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل سان اند سند بمبئی تا ساحل جوهو: ۱۰۰ متر
فاصله هتل سان اند سند بمبئی تا تئاتر پریتوی: ۴۰۰ متر
فاصله هتل سان اند سند بمبئی تا معبد ایسکون: ۵۰۰ متر
فاصله هتل سان اند سند بمبئی تا ساحل ورسووا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل سان اند سند بمبئی تا گیلبرت هیل: ۲ کیلومتر
فاصله هتل سان اند سند بمبئی تا بازار استار: ۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است