search
menu

هتل Novotel Mumbai Juhu Beach

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Novotel Mumbai Juhu Beach
امکانات کلی هتل نووتل بمبئی
امکانات تفریحی در هتل نووتل بمبئی
اتاق های هتل نووتل بمبئی
امکانات اتاق های هتل نووتل بمبئی
امکانات غذایی و رستوران
فاصله هتل نووتل بمبئی جوهو بیچ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Novotel Mumbai Juhu Beach


هتل نووتل، هتلی ۵ ستاره در ساحل Juhu شهر بمبئی هندوستان واقع شده است. اقامت در این هتل در واقع راه حلی برای فرار از شلوغی های شهر بمبئی است. هتل نووتل نسبتا نزدیک به فرودگاه قرار گرفته است. این هتل به ساحل دریا مشرف است و به همین دلیل با اقامت در این هتل به آرامش روان خواهید رسید و مهمانانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند، عالی ترین امکانات تفریحی را در این هتل تجربه خواهند کرد. با اینکه در اطراف ساحل جوهو ازدحام جمعیت برای تهیه غذا از غرفه های غذایی وجود دارد، اما هتل Novotel Mumbai Juhu Beach در امتداد ساحل واقع شده و آرامش خاصی القا می کند.

امکانات کلی هتل نووتل بمبئی


در هتل نووتل برای جابجایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. خدمات پذیرش به صورت ۲۴ ساعته انجام می گیرد و در هر ساعتی از شبانه روز به شهر بمبئی رسیدید نگران پذیرش در هتل نباشید، علاوه بر پذیرش شاتل فرودگاهی و خدمات تور نیز در این هتل انجام می گیرد. همچنین می توانید با کرایه اتومبیل از دیدنی های شهر بازدید کنید. هتل نووتل بمبئی شامل گاو صندوق، تبدیل ارز، کمک های اولیه پزشکی، خدمات نظافت روزانه اتاق ها است. خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو و واکس نیز با پرداخت هزینه اضافی همراه است. اینترنت وای فای در همه جای هتل به صورت رایگان قابل دسترس است. خدمات نگهداری از کودکان در هتل Novotel Mumbai Juhu Beach امکان پذیر است. همچنین اتاق جلسه بسیار مجهزی نیز در هتل نووتل وجود دارد. سالن زیبایی و آرایشی نیز در این هتل آماده ارائه خدمات است. در روزهای جمعه می توانید در حیاط خلوت این هتل نوشیدنی سفارش دهید و با تماشای اجراهای زنده موسیقی لذت ببرید. پرسنل مجرب هتل نووتل نیز به زبان های انگلیسی، هندی و مراتی تسلط دارند. اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید. برای افراد کم توان جسمی و ویلچری نیز امکاناتی در نظر گرفته شده است.

امکانات تفریحی در هتل نووتل بمبئی


با اقامت در این هتل می توانید از مرکز اسپا، سونا و استخر روباز استفاده کنید یا از خدمات ماساژ و مرکز آب گرم هتل بهره مند شوید. برای بزرگسالان باشگاه های ورزشی و برای کودکان زمین بازی وجود دارد تا آنجا اوقات خوشی را تجربه کرده و سرگرم شوند. استخر روباز واقع در هتل Novotel Mumbai Juhu Beach نیز در تمام ایام سال باز بوده و به صورت رایگان مناسب برای همه رده های سنی با حضور مربی های خصوصی در اختیار مهمانان است. در کنار استخر نیز حوله، صندلی آفتاب گیری، چترهای ساحلی تعبیه شده است. چشم انداز استخر رو به باغ بسیار زیبایی است.

اتاق های هتل نووتل بمبئی


اتاق های این هتل دارای دو چشم انداز به سوی شهر و به سوی اقیانوس دارند؛ بدین ترتیب که هر نوع اتاق دارای دو جشم انداز است. اتاق دوقلوی سوپرییر با چشم انداز شهر و دیگری با چشم انداز اقیانوس دارای دو تختخواب تک نفره در هر اتاق است. اتاق کینگ سوپریرر با چشم انداز شهر و دیگری با چشم انداز اقیانوس دارای یک تختخواب بزرگ دونفره است. سوئیت اکسکیوتیو با چشم انداز اقیانوس و دیگری با چشم انداز شهر دارای دو تختخواب بزرگ دو نفره است. اتاق کینگ سوپرییر نیز شامل یک تختخواب فوق العاده بزرگ دونفره است.

امکانات اتاق های هتل نووتل بمبئی


هتل Novotel Mumbai Juhu Beach دارای ۲۰۳ اتاق با شیشه های دوجداره است تا از ورود هرگونه سر و صدا جلوگيری کند. خدمات نظافت اتاق ها هر روز به صورت رایگان انجام می گیرد. همه اتاق ها شامل تهویه مطبوع هستند و مینی بار و چای ساز و قهوه ساز در همه اتاق ها قرار داده شده است. همچنین تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، تلفن، اینترنت در همه اتاق ها وجود دارد. در حمام ها نیز سشوار و وسایل بهداشتی و شامپو و غیره قرار داده شده است.

امکانات غذایی و رستوران


در هتل نووتل بمبئنی چندین گزینه برای غذا خوردن وجود دارد، رستوران هایی با تهویه مطبوع و بار و سلف سرویس همراه هستند. در این هتل ۶ رستوران آماده ارائه خدمات که به معرفی هرکدام می پردازیم؛ رستوران The Square غذاهای آمریکایی، چینی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، غذای دریایی، محلی، آسیایی، بین المللی و اروپایی را در وعده های صبحانه، ناهار، شام و موقع چای خوری به صورت سلف سرویس و منویی سرو می کند. رستوران Sampan مخصوص غذاهای چینی در وعده های ناهار و شام به صورت منویی است. رستوران Olio در حال سرو غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای در زمان شام و میان وعده ها به صورت منویی است. رستوران Gadda Da Vida غذاهای هندی، پیتزا و بین المللی در وقت عصرانه و شام ارائه می دهد. رستوران Peche Mignon غذاهای بین المللی به صورت منویی سرو می کند و در نهایت رستوران Bageecha غذاهای هندی به وقت شام برای مهمانان سرو می کند.
در هتل Novotel Mumbai Juhu Beach می توانید شکلات، آب، میوه، نوشیدنی های الکلی و غیرالکلی، غذای مخصوص کودکان را با پرداخت هزینه اضافه سفارش دهید. اگر در رژیم غذایی تان نیز غذای مخصوصی دارید می توانید هنگام رزرو یا زمان پذیرش اولیه به مسئولین مربوطه اطلاع دهید.

فاصله هتل نووتل بمبئی جوهو بیچ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل نووتل بمبئی جوهو بیچ تا بالیوود: ۷٫۹ کیلومتر
فاصله هتل نووتل بمبئی جوهو بیچ تا قلعه بندرا: ۹٫۴ کیلومتر
فاصله هتل نووتل بمبئی جوهو بیچ تا معبد شری محلکشمی ماندیر: ۱۹٫۷ کیلومتر
فاصله هتل نووتل بمبئی جوهو بیچ تا پارک ملی سنجای گاندی: ۲۰٫۹ کیلومتر
فاصله هتل نووتل بمبئی جوهو بیچ تا باغ های معلق بمبئی: ۲۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل نووتل بمبئی جوهو بیچ تا آبنمای فلورا: ۲۴٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است