search
menu

هتل Fariyas Hotel Mumbai , Colaba

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fariyas Hotel Mumbai , Colaba
امکانات کلی هتل فریاس
امکانات تفریحی و سلامتی هتل فریاس
اتاق های هتل فریاس
امکانات اتاق های هتل فریاس
امکانات غذایی و رستوران هتل فریاس
فاصله هتل فریاس بمبئی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Fariyas Hotel Mumbai , Colaba


هتل ۴ ستاره فریاس در قلب شهر بمبئی در هندوستان قرار گرفته است. این هتل به مراکز خرید و جاهای دیدنی و ایستگاه راه آهن و فرودگاه نزدیک است و به خاطر همین موقعیت جغرافیایی عالی طرفداران زیادی دارد که برای اقامت هتل فریاس را انتخاب کرده و بلیط هواپیما تهیه می کنند. هتل فریاس به داشتن استخر روباز، وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق خانواده، باشگاه ورزشی، مینی بار شهرت دارد.

امکانات کلی هتل فریاس


هتل فریاس دارای خدمات روم سرویس و آسانسور است. در این هتل اقامتی امن را تجربه خواهید کرد. در همه قسمت های هتل Fariyas Hotel Mumbai , Colaba می توانید به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشید. هتل فریاس دارای مرکز بیزینس و اتاق جلسه است و همچنین این هتل امکانات خاصی برای افراد ویلچری فراهم کرده است. امکان کرایه اتومبیل برای گشت و گذار در شهر و تبدیل ارز و خدمات تور در Fariyas Hotel Mumbai , Colaba امکان پذیر است. همچنین در فضای بیرونی هتل تراس و امکانات باربیکیو وجود دارد. به یاد داشته باشید اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید. ترانسفر فرودگاهی در هتل فریاس با هزینه اضافی امکان پذیر است. خدمات پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته انجام می گیرد، بنابراین هنگام خرید بلیط هواپیما ساعت پروازتان هر چه ساعتی باشد نگران پذیرش در این هتل نباشید.خدماتی مانند نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می گیرد. خدمات خشکشویی و لباسشویی و اتو با هزینه اضافی انجام می گیرد. خدماتی مانند فکس، فتوکپی و اتاق کنفرانس و جلسه کاری نیز در این هتل با هزینه امکان پذیر است. کارکنان هتل فریاس نیز به زبان های عربی، انگلیسی و هندی و مراتی تسلط دارند.

امکانات تفریحی و سلامتی هتل فریاس


هتل فریاس شامل یک استخر روباز با محدوده ای مناسب برای کودکان است. استخر روباز به صورت رایگان در تمام ایام سال به صورت شبانه روزی برای تمامی سنین آماده ارائه خدمات است و همچنین اطراف استخر برای پیاده روی و ریلکس شدن بسیار مناسب است. برای مهمانان فعالیت های سرگرم کننده ای مانند باشگاه ورزشی، میز تنیس، سونا و اسپا با هزینه ای جداگانه وجود دارد. همچنین کلوب شبانه برای سرگرمی و گذراندن اوقات خوشی در این هتل دایر است. خدمات ماساژ نیز با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. در کنار استخر نیز حوله، دمپایی قرار داده شده است.

اتاق های هتل فریاس


هتل فریاس دارای ۸۵ اتاق و ۵ سوئیت است. انواع اتاق در هتل Fariyas Hotel Mumbai , Colaba عبارتند از اتاق دوبل سوپرییر دارای یک تختخواب دونفره بزرگ یا دو تختخواب تک نفره است. اتاق دوبل دولوکس دارای دو تختخواب تک نفره یا یک تختخواب دو نفره است. اتاق دوبل اکسکیوتیو نیز با ظرفیت سه نفر دارای یک تختخواب دونفره و یک تختخواب تک نفره است. سوئیت های موجود در هتل فریاس نیز شامل یک سالن پذیرایی با مبل تختشو و یک اتاق خواب با تختخواب بزرگ دونفره هستند.

امکانات اتاق های هتل فریاس


اتاق های موجود در این هتل تهویه مطبوعی دارند و شامل سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند. در همه اتاق ها مینی بار، یخچال و چای ساز و قهوه ساز با استانداردهای جهانی قرار داده شده است. همچنین اتاق های هتل فریاس شامل تلویزیون، تلفن مستقیم و اینترنت وای فای رایگان است. در اتاق های هتل فریاس مبلمان و صندلی های مدرن قرار دارد. کل اتاق ها با نور طبیعی از صبح تا شب نورگیر و روشن هستند. همچنین در همه اتاق ها می توانید به تلویزیون و شبکه های ماهواره ای دسترسی داشته باشید. حمام های موجود در اتاق ها مجهز به دوش و وسایل حمام و بهداشتی هستند. همچنین هتل Fariyas Hotel Mumbai , Colaba شامل اتاق های مخصوص خانواده و ۱۸ اتاق مخصوص برای افراد غیرسیگاری و ۱ اتاق مخصوص افراد سیگاری است.

امکانات غذایی و رستوران هتل فریاس


گزینه های غذایی و خوراکی متعددی در هتل Fariyas Hotel Mumbai , Colaba فراهم شده است که شامل رستوران، کافی شاپ و مینی بار است. صبحانه های مقوی و خوشمزه در این هتل برایتان روز خوبی ایجاد می کند. در رستوران Tamarind می توانید از غذاهای آمریکایی، چینی، بریتانیایی، هندی، آسیای شرقی، پیتزا، غذاهای دریایی، استرالیایی، روسی، محلی، بین المللی، اروپایی، آفریقای جنوبی و کبابی به صورت سلف سرویس و منویی سفارش داده و نوش جان کنید. همچنین نوشیدنی های خنک و خوشمزه، شکلات، میوه، بطری آب، نوشیدنی های الکلی و غیرالکلی، غذای مخصوص کودکان، اسنک بار در کافی شاپ هتل فریاس در انتظار شماست.

فاصله هتل فریاس بمبئی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل فریاس بمبئی تا دروازه هند: ۸۵۰ متر
فاصله هتل فریاس بمبئی تا منطقه هنری کالا گودا: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل فریاس بمبئی تا تالاب بانگاگا: ۸٫۴ کیلومتر
فاصله هتل فریاس بمبئی تا آرامگاه حاج علی: ۸٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است