search
menu

هتل Emerald Hotel & Service Apartments Mumbai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Emerald Hotel & Service Apartments Mumbai
امکانات کلی هتل امرالد
امکانات تفریحی هتل امرالد
رستوران هتل امرالد
اتاق های هتل امرالد
امکانات اتاق های هتل امرالد
فاصله هتل امرالد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Emerald Hotel & Service Apartments Mumbai


هتل آپارتمان امرالد به عنوان محلی مناسب برای اقامت در شهر بمبئی بوده و اقامتی عالی در انتظار شماست. هتل امرالد بمبئی در ۴٫۹ کیلومتری فرودگاه بمبئی واقع شده است و دارای محیطی شیک و تمیز همراه با امکانات کامل و چشم انداز بی نظیری از شهر است. هتل امرالد بمبئی یکی از معروفترین هتل های ۴ ستاره شهر بمبئی در منطقه جوهو قرار گرفته و تا ساحل جوهو فقط ۵ دقیقه فاصله دارد. این هتل مشهور در موقعیت مکانی مناسب و نزدیک به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز شهر واقع شده که همواره مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد و با خرید بلیط هواپیما راهی بمبئی می شوند، فاصله هتل امرالد تا فرودگاه بین المللی بمبئی ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن نیز ۱۰ دقیقه است. همچنین مناطق معروف و جاهای دیدنی بمبئی از هتل Emerald Hotel & Service Apartments Mumbai به راحتی قابل دسترس است. هتل امرالد با طراحی مدرن، ساختمان زیبا، امکانات تفریحی، خدمات و امکانات ورزشی و چندین ویژگی قابل توجه دیگر باعث محبوبیت در سطح کشور شده است که با اقامت در این هتل احساس رضایت خواهید داشت و با کوله باری از خاطرات خوش سفرتان را به پایان خواهید رساند.

امکانات کلی هتل امرالد


از امکانات کلی هتل امرالد در شهر بمبئی می توان به وجود اینترنت و پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، رستوران، مرکز سلامتی و اسپا، چای ساز و قهوه ساز در همه اتاق ها و بار اشاره کرد. در فضای بیرونی هتل نیز باغ وجود دارد و مبلمانی بی نظیر چیده شده اند. بهتر است بدانید که اجازه بردن حیوانات خانگی را همراه خودتان به هتل Emerald Hotel & Service Apartments Mumbai ندارید. در قسمت پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و بخش هایی مانند تبدیل ارز و نگهداری چمدان نیز در قسمت لابی وجود دارد و اینکه خدمات تور و بلیط نیز به مهمانان ارائه می شود. توجه داشته باشید که به دلیل ممنوع بودن استعمال سیگار در این هتل باید در محل های مشخص شده سیگار بکشید. همچنین امکاناتی نظیر کرایه اتومبیل نیز در این هتل دایر است و برای دسترسی به طبقات مختلف می توانید از آسانسور استفاده کنید. برای افراد با مشکلات جسمانی و ویلچری نیز امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، هندوستانی، مراتی و گوجاراتی تسلط دارند. خدمات دیگری مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه مربوطه دایر است. اگر برای سفرکاری به شهر بمبئی سفر می کنید بهترین انتخاب می توانید Emerald Hotel & Service Apartments Mumbai باشد، زیرا امکاناتی مانند برگزاری جلسات و مرکز بیزینس، فکس و کپی وجود دارند. پذیرش اتاق ها نیز ساعت ۲ ظهر و ساعت تخلیه هم ۱۲ ظهر است.

امکانات تفریحی هتل امرالد


از جمله امکانات رفاهی در این هتل می توان به باشگاه بدنسازی، ماساژ کل بدن، پکیج های سلامتی و اسپا اشاره کرد تا به آرامش برسید و لحظات خوشی را تجربه کنید. همچنین برای کودکان نیز محلی برای بازی تعبیه شده است تا در فضای بیرونی بازی کنند و همچنین شبکه های تلویزیونی مخصوص کودکان نیز وجود دارد تا کودکانتان اوقات خوشی را تجربه کنند.

رستوران هتل امرالد


در هتل امرالد می توانید به رستورانی به نام Sapphire رفته و غذاهای چینی، هندی و مکزیکی را در وعده های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده به صورت بوفه ای و منویی سفارش دهید.

اتاق های هتل امرالد


در هتل Emerald Hotel & Service Apartments Mumbai می توانید به ۶۷ اتاق و سوئيت دسترسی داشته باشید، انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق سوپریور، اتاق دولوکس با ۱۵ درصد از سفارشات غذاها، استودیو و سوئیت تک خوابه.

امکانات اتاق های هتل امرالد


قسمت نظافتی هتل امرالد شامل نظافت روزانه و رایگان بوده و اتاق ها به طور مرتب تمیز می شوند. امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع با کنترل از راه دور و دسترسی به اینترنت رایگان موجود است. همچنین امکاناتی مانندگاوصندوق، لوازم اتو، کتری برقی، تلفن و تلویزیون، شبکه های جهانی، میز مطالعه در همه اتاق ها در دسترس است. سرویس حمام اتاق ها نیز دارای دوش، وان، لوازم بهداشتی و توالت فرنگی و سشوار هستند. در سوئیت ها نیز علاوه بر امکانات ذکر شده دارای آشپزخانه با مایکروفر، اجاق گاز و چندین وسایل مورد نیاز آشپزی و ظروف است.

فاصله هتل امرالد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل امرالد تا ساحل جوهو: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله هتل امرالد تا رختشویخانه سنتی: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله هتل امرالد تا دریاچه پوآی: ۱۵ کیلومتر
فاصله هتل امرالد تا ساحل آکسا: ۱۹٫۲ کیلومتر
فاصله هتل امرالد تا بالیوود: ۲۰٫۶ کیلومتر
فاصله هتل امرالد تا دروازه هند: ۲۱٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است