search
menu

هتل Hotel Paradise Jaipur

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Paradise Jaipur
امکانات رفاهی هتل پارادایس جیپور
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل پارادایس جیپور
اماکن دیدنی نزدیک به هتل پارادایس جیپور

درباره هتل Hotel Paradise Jaipur


هتل پارادایس جیپور را باید یکی از برترین گزینه های اقامتی شهر دیدنی و دل انگیز جیپور هندوستان دانست. این هتل چهار ستاره و باکیفیت که در منطقه‌ای سرزنده و پویا و در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی جیپور واقع شده، نه تنها از امتیاز موقعیت مکانی مناسب برخوردار گشته، بلکه از امکانات رفاهی فراوانی نیز تشکیل شده است. کارکنانی متعهد و کارآزموده، نرخ اقامتی مناسب، طرح های اقامتی متنوع و کیفیت بسیار بالای خدمات رفاهی، همگی دست به دست هم داده اند تا هتل Hotel Paradise Jaipur به هتل منتخب بسیاری از گردشگرانی که بلیط هواپیما ارزان هندوستان را برای اقامت در شهر جیپور خریداری می کنند، مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل پارادایس جیپور


بی‌دلیل نیست که هتل پارادایس جیپور توانسته است عنوان هتل چهار ستاره را ازان خود کند: طیف وسیعی از امکانات رفاهی در این هتل گنجانده شده تا هیچ کمبودی در طول اقامت در این مکان احساس نگردد. از استخر روباز و اسپا گرفته تا سالن اجلاس و پارکینگ رایگان، تمامی امکانات رفاهی برای اقامتی بیادماندنی و آسوده در هتل پارادایس جیپور برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت فراهم گردیده است. کافی شاپ دنج و خوش منظره هتل این امکان را برای میهمانان میسر کرده تا سفارش خود را از میان محدوده وسیعی از نوشیدنی ها و دسرهای دلچسب انتخاب کرده و در فضایی دلنشین و آرام میل کنند. رستوران هتل Hotel Paradise Jaipur گل آفتاب گردان نام دارد، با منوی پر و پیمان خود به خوبی از پس تمامی ذائقه ها و سلیقه های غذایی برآمده و توانسته است گستره وسیعی از انواع غذاهای لذیذ هندی و اروپایی را پوشش دهند. ناگفته نماند که برای آن دسته از گردشگرانی که دوست دارند، غذای خود را طبخ کنند، مکانی برای پخت و پز کباب با کلیه اسباب و وسایل کباب پزی در فضای باز هتل تعبیه شده است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به فروشگاه، مرکز تناسب اندام، اتاق چمدان، آسانسور، نوشگاه، صندوق امانات، دستگاه فکس و پرینت، اتاق خانواده و امکانات برای پذیرایی از اشخاص مهم (وی آی پی) اشاره کرد.

خدمات هتل


افزون بر موارد ذکر شده در بخش امکانات، خدمات رفاهی فراوانی نیز در هتل پارادایس جیپور به گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت ارائه خواهد شد. خدماتی از قبیل: اینترنت پرسرعت و رایگان وایفای، صرافی، واکس کفش، خشکشویی، لباسشویی، روم سرویس، اجاره خودرو و تهیه بلیط هواپیما در این هتل به کلیه میهمانان عرضه خواهد شد. همچنین خدمات ماساژ نیز توسط ماسورهای حرفه ای و کاربلد در این هتل صورت خواهد گرفت.

واحدهای اقامتی هتل


به منظور رفاه و راحتی میهمانان، ۱۱۲ باب واحد اقامتی در ۹ طبقه در هتل پارادایس جیپور گنجانده شده تا محدوده وسیعی از طرح های مختلف اقامتی پیش روی گردشگران قرار گیرد. فضای دلباز و معماری جذاب و تماشایی واحدهای اقامتی و همچنین دکوری مدرن متشکل از تلویزیون صفحه تخت، تخت خواب هایی نرم و تمیز، آباژور، میز تحریر و صندوق امانات، همگی نوید لحظاتی لذت بخش را در هتل Hotel Paradise Jaipur به گردشگران می دهند و اقامتی سرشار از آرامش و آسایش را برای میهمانان هتل تضمین می کنند.

موقعیت مکانی هتل پارادایس جیپور


به لطف قرار گرفتن هتل در مکانی مناسب، امکان دسترسی گردشگران به برخی از جاهای دیدنی جیپور نظیر کاخ هوا محل جیپور و کاخ شهر جیپور در زمانی کوتاه میسر ساخته است. همچنین میهمانان هتل می توانند در طول اقامت خود در اندک زمانی به رصدخانه جانتر مانتر و قلعه جایگر جیپور دست یابند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پارادایس جیپور


فاصله هتل تا کاخ هوا محل جیپور: ۵.۴۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ شهر جیپور: ۵.۵۵ کیلومتر
فاصله هتل تا رصدخانه جانتر مانتر جیپور: ۵.۶۵ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه جایگر جیپور: ۸.۱۷ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه آمبر جیپور: ۸.۷۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است