search
menu

هتل W Goa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل W Goa
رستوران های هتل دبلیو گوا
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل دبلیو گوا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل W Goa


هتل دبلیو گوا ریزروتی ۵ ستاره نزدیک یکی از دلفریب ترین سواحل گوا است. این هتل لوکس با خدمات و امکانات درجه یک خود توانسته رضایت مهمانان را جلب کرده و خاطره ای خوش از سفر به گوا را برایشان رقم زده است. دبلیو به خاطر موقعیت مکانی اش نیز محبوبیت خاصی دارد. بسیاری از جاذبه های گوا فاصله ای کمتر از ۵ کیلومتر با هتل دارند و اگر اهل پیاده روی هستید می توانید با صرف چند دقیقه به جاهای دیدنی گوا دسترسی داشته باشید. موقعیت هتل، راحتی اتاق ها و سایر امکانات هتل، دبلیو را به برترین انتخاب مهمانان به ویژه زوج های جوان تبدیل کرده است.

رستوران های هتل دبلیو گوا


هتل دبلیو انواع مختلفی از رستوران ها و کافه بارها را برای مهمانانش ایجاد کرده که هرکدام با مجموعه ای از غذاهای بین المللی و محلی لبخند رضایت به لب مهمانان می آورند. رستوران اسپایس ترایدرز با مواد اولیه تازه ای که تهیه می کند غذاهای مقوی و سالمی را در وعده های غذایی مختلف سرو می کند. در طرف دیگر، "راک پول" و" ووبار" با مجموعه ای از نوشیدنی های گوارا و انواع اسنک های سبک از ظهر تا شب پذیرای مهمانان اند. رستوران هتل W Goa منوی رژیمی مخصوصی هم دارد که در صورت درخواست تقدیم خواهد شد.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل W Goa دارای اتاق هایی رو به دریا، باغ و ساحل هستند. این هتل ویلاهایی نزدیک ساحل هم دارد بنابراین هنگام رزرو اتاق به چشم انداز اتاق ها دقت داشته باشید. مهمانانی که دارای آلرژی هستند اقامت آسوده ای را در اتاق های بدون آلرژی تجربه خواهند کرد. برای زوج های جوان سوئیت عروس آماده شده است. سیگاری ها می توانند در اتاق های بدون سیگار اقامت داشته باشند و مهمانان دارای کودک می توانند در اتاق خانواده اقامت کنند. همه اتاق های هتل فضای نشیمن دارند و مهمانان می توانند ساعاتی را در مبلمان این بخش استراحت کرده و از منظره باغ یا دریا لذت ببرند. برخی اتاق ها ایوان و حوضچه عمیق هم دارند. اتاق های دارای حمام خصوصی و مجهز به لوازم بهداشتی رایگان هستند. دمپایی، حوله تن پوش و سشوار از دیگر امکانات موجود در اتاق ها هستند. به همه اتاق ها خدمات روم سرویس و صبحانه در صورت تمایل ارائه می شود.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


یکی از جالب ترین امکانات تفریحی هتل فضای سبز آن است که فضای مخصوص پیک نیک و امکانات باربیکیو را در اختیار مهمانان قرار می دهد. زوج های جوان می توانند پس از تجربه پیک نیک دو نفره عصر را در کنار یکدیگر از تماشای اجرای زنده موسیقی لذت ببرند و شب را در کلوب شبانه با مجموعه ای از موسیقی های جذاب به پایان برسانند. برای علاقه مندان به یادگیری کلاس های آشپزی و تورهایی مرتبط با فرهنگ محلی برگزار می شود. برای ماجراجویان و علاقه مندان به ورزش امکانات تیراندازی با کمان، تورهای دوچرخه سواری، اسنورکلینگ، غواصی، کانو سواری، موج سواری، ماهیگیری و اتاق بازی ایجاد شده است. هتل W Goa کودکان را از یاد نبرده و برای این مهمانان خردسال فضای بازی سرپوشیده و روباز، شبکه تلویزیونی مخصوص کودک، بازی های فکری، کتاب ها، دی وی دی ها، موسیقی های مخصوص کودکان و استخر کودکان فراهم کرده است. باشگاه ورزشی با مربی خصوصی، کلاس های یوگا، خدمات ماساژ، اسپا و سونا دیگر امکانات ورزشی و تفریحی هتل هستند.

امکانات و خدمات هتل


یکی از قابل توجه ترین امکانات هتل دبلیو امکاناتی است که برای حیوانات خانگی ایجاد کرده است. بسیاری از هتل ها اجازه ورود حیوانات خانگی را به هتل W Goa نمی دهند و پیدا کردن هتلی که این اجازه را بدهد چالشی نسبتا بزرگ برای مهمانانی است که می خواهند همراه با حیوان خانگی خود بلیط هواپیما خریده و سفر کنند. این دسته از مهمانان نه تنها می توانند همراه با حیوان خانگی محبوب خود در هتل اقامت داشته باشند بلکه هتل برای آسایش آن ها کاسه ها و سبد مخصوص حیوانات نیز در اختیارشان قرار می دهد. برای سالمندان و افراد توان یاب امکانات ویژه ای مانند دسترسی معلولان، توصیح در خطوط بریل، سینک های روشویی مطابق با ویلچر، دستگیره در سرویس های بهداشتی و حمام و سرویس بهداشتی بالاتر از سطح معمولی در نظر گرفته شده است. اینترنت و پارکینگ رایگان، چک این/ چک اوت اختصاصی، دستگاه خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات کانسیرج، خدمات تبدیل ارز، خدمات نظافت روزانه، صندوق امانات و سالن همایش بخشی دیگر از خدمات و امکانات این هتل اند.

فاصله هتل دبلیو گوا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل اوزران: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه چاپورا: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل طلایی مورجیم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا رود چاپورا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار آزاد دستفروشان آنجونا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت میشل: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است