search
menu

هتل Vivanta Goa, Panaji Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vivanta Goa, Panaji Hotel
امکانات کلی هتل ویوانتا پاناجی گوا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویوانتا پاناجی گوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Vivanta Goa, Panaji Hotel


هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس ویوانتا پاناجی گوا در مرکز شهر واقع شده است و با اقامت در آن از چشم‌انداز رودخانه ماندوی و تپه‌های آلتینهو لذت خواهید برد. گوا برای اکثر مردم شن‌های نرم، آب‌های درخشان و نخل‌های تکان‌دهنده است اما موارد بیشتری برای کشف در این برش کوچک و در عین حال درخشان هند وجود دارد. گذشته استعماری این شهر با معماری باشکوهی که به جا گذاشته است به غذا و فرهنگ آن طعمی متمایز بخشیده است. موزه ایالتی گوا،کاخ اسقف، قلعه آگوادا و کلیسای بوم ژیزوس از جمله جاذبه‌های محبوب نزدیک هتل هستند که مورد توجه گردشگران بسیاری واقع شده‌اند. فرودگاه دابولیم ۱۲.۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به گوا را داشته باشید، هتل Vivanta Goa, Panaji Hotel با ارائه امکانات رفاهی عالی و مدرن گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل ویوانتا پاناجی گوا


پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، دربان، میز تور و خدمات اتاق از جمله امکاناتی هستند که در این هتل ارائه می‌شود. استخر روباز و صبحانه رایگان نیز به اقامت با کیفیت شما کمک می‌کند. اگر در حال رانندگی به سمت هتل ویوانتا پاناجی گوا هستید، پارکینگ رایگان در دسترس است. اینترنت بی سیم رایگان نیز در سراسر هتل وجود دارد. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای رفتن به طبقات بالاتر می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین برای گشت و گذار در شهر امکان کرایه خودرو وجود دارد. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید.
برای علاقمندان به ورزش، یک مرکز تناسب اندام مجهز در این هتل در نظر گرفته شده است. بعد از ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. سونا، آرایشگاه و انواع ماساژها نیز در هتل Vivanta Goa, Panaji Hotel ارائه می‌شوند. این هتل دوستدار حیوانات خانگی است. مرکز تجاری ۲۴ ساعته خدماتی مانند اجاره لپ تاپ ارائه می‌دهد. سفرهای یک روزه را می‌توان در میز تور ترتیب داد. کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی و هندی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Vivanta Goa, Panaji Hotel عبارتند از:
• اتاق سوپریور با چشم انداز شهر
• اتاق لوکس با چشم انداز شهر
• اتاق پرمیوم با چشم انداز شهر
• سوئیت ویوانتا
• اتاق‌های خانوادگی
اتاق‌های هتل ویوانتا پاناجی دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع جهانی، تهویه مطبوع، میز کار و مینی‌بار هستند که راحتی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند و میهمانان می‌توانند با وای فای رایگان آنلاین شوند. کف‌پوش‌های چوبی بر زیبایی هر چه بیشتر اتاق‌ها افزوده است. حمام‌ها دارای وان مجزا، دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


میهمانانی که در هتل ویوانتا پاناجی گوا اقامت می‌کنند، می‌توانند در طول اقامت خود از یک صبحانه بوفه‌ای قاره‌ای یا ایتالیایی لذت ببرند. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن نیز در دسترس هستند. Latitude مجموعه ای از غذاهای هند شمالی، گوان و ایتالیایی را سرو می‌کند. دیگر گزینه‌های غذاخوری عبارتند از: غذاهای پان آسیایی در Tamari، دسر در Caramel و کوکتل در .Tease Bar پیشنهاد می‌شود زمانی که این‌جا هستید، حتما برخی از رستوران‌های چینی، از جمله Sharda Classic، Daawat، و Tao Goa را که همگی در فاصله کوتاهی از هتل Vivanta Goa, Panaji Hotel قرار دارند، امتحان کنید.

فاصله هتل ویوانتا پاناجی گوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید کاکولو: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه ایالتی گوا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه آگوادا: ۵ کیلومتر
فاصله تا بندر مورموگائو: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای بوم ژیزوس: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا معبد شری مانگشی گوا: ۱۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است