search
menu

هتل The O Hotel Beach Resort & Spa, Goa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The O Hotel Beach Resort & Spa, Goa
رستوران های هتل د او بیچ ریزورت اند اسپا گوا
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل د او بیچ ریزورت اند اسپا گوا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل The O Hotel Beach Resort & Spa, Goa


هتل د او بیچ ریزورت اند اسپا گوا از هتل های ۵ ستاره هند در گوای زیباست که در فاصله ۱۵۰ متری یکی از زیباترین سواحل گوا به نام ساحل کاندولیم واقع شده است. گوا محبوب ترین مقصد ساحلی هند است که با سبک زندگی کولی وار خود توجه گردشگران از نقاط مختلف دنیا را به خود جلب کرده است. علاوه بر این گوا به عنوان مقصدی نسبتا ارزان هم شناخته شده که بازدید از آن به ویژه در زمان تابستان و فستیوال ها پیشنهاد می شود. خدمات و امکاناتی که این هتل ارائه می دهد مطابق با استانداردهای بین المللی هتلداری است که حس شاهانه ای را به مهمانانش القا می کند. استخر روباز، اسپا و اتاق هایی رو به دریا بخشی از امکانات موجود در این هتل هستند.

رستوران های هتل د او بیچ ریزورت اند اسپا گوا


رستوران کیتش با فضای آنتیک خود مجموعه ای از انواع غذاهای محلی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. در آن سوی هتل The O Hotel Beach Resort & Spa, Goa روی ماسه های نرم ساحل سفید کاندولیم، رستوران آدا طعم متفاوتی از غذاهای هندی را ارائه می دهد.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل د او بیچ ریزورت گوا هند دارای واحدهای اقامتی مختلفی است که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند و هنگام رزرو اتاق باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی از اتاق های این هتل مانند اتاق او دلوکس دارای بالکن، برخی اتاق ها مانند سوئیت کینگ دارای چشم اندازی رو به دریا و برخی از سوئیت ها دارای استخر خصوصی هستند. جدای از این تفاوت ها امکانات اتاق ها چندان تفاوتی با یکدیگر ندارد. در همه اتاق ها مینی بار و تلویزیون صفحه تخت با شبکه های کابلی قرار داده شده است. حمام خصوصی اتاق ها مجهز به جکوزی و دوش بارانی هستند.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


دوستداران ورزش و اهل فعالیت های فیزیکی می توانند در باشگاه مجهز هتل حسابی ورزش کرده و برای اینکه دچار کوفتگی و خستگی عضلات نشوند در جکوزی هتل The O Hotel Beach Resort & Spa, Goa ریلکس کرده و یا از خدمات بخش ماساژ هتل استفاده کنند. استخر روباز هتل در طول سال باز است. از آن جا که هتل نزدیک ساحل و دریا است امکانات و تجهیزات ورزش های آبی در هتل ایجاد شده است. برای خانواده های دارای کودک خدمات پرستاری کودک ارائه می شود.

امکانات و خدمات کلی هتل


همانطور که در ابتدا گفتیم گوا مقصد ساحلی محبوبی است که گردشگران از سرتاسر دنیا را به خرید بلیط هواپیما گوا ترغیب می کند و این محبوبیت باعث افزایش حجم گردشگران در صف های تهیه بلیط رستوران ها و جاهای دیدنی گوا می شود اما مهمانان هتل د او بیچ ریزورت اند اسپا گوا نگرانی ای از این بابت نخواهند داشت چون کارکنان بخش کانسیرج هتل تنها با چند تلفن بلیط مورد نظر شما را تهیه خواهند کرد. اگر به دنبال مرکز خریدی برای تهیه یادگاری و سوغات هستنید لازم نیست راه خیلی طولانی ای بروید چون در مجموعه هتل فروشگاه کادویی وجود دارد. برای اهالی خبر و روزنامه خوانی در لابی هتل روزنامه قرار داده شده است. خدمات تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق های بدون سیگار، خدمات نظافت روزانه، صندوق امانات، پارکینگ و اینترنت رایگان از دیگر خدمات و امکاناتی هستند که با اقامت در هتل The O Hotel Beach Resort & Spa, Goa رده بالا به آن ها دسترسی خواهید داشت.

فاصله هتل د او بیچ ریزورت اند اسپا گوا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کاندولیم: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل سینکریم: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه آگودا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت الکس: ۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گوا: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا پل پانجی: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است