search
menu

هتل Taj Fort Aguada Resort & Spa, Goa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taj Fort Aguada Resort & Spa, Goa
امکانات عمومی هتل تاج فورت آگودا ریزورت اند اسپا گوا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تاج فورت آگودا ریزورت اند اسپا گوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taj Fort Aguada Resort & Spa, Goa


هتل تاج فورت آگودا ریزورت اند اسپا از هتل‌های ۵ ستاره مشهور در شهر گوا در هندوستان است. این هتل به دلیل دسترسی به ساحل موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد و به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار عالی خود گزینه مناسبی برای اقامت در هنگام سفرتان به شهر گوا به شمار می‌رود، مخصوصاً برای زوج‌های جوان یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در هنگام خرید بلیط هواپیما محسوب می‌شود.
با انتخاب این هتل تنها با یک دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید و دریای عربی را تماشا کرده و لذت ببرید و تنها ۱۰۰ متر تا قلعه آگودا فاصله دارد. ساحل واگاتور نیز با ۱۲ کیلومتر فاصله و سایر جاهای دیدنی گوا مانند قلعه آگودا، کلیسای بوم ژیزوس و جمعه‌بازار ماپوسا جزو جاذبه‌های دیدنی و مشهور این منطقه به شمار می‌روند که بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود. فرودگاه بین‌المللی گوا با ۷۵ دقیقه فاصله از هتل Taj Fort Aguada Resort & Spa, Goa از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، ساحل اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل تاج فورت آگودا ریزورت اند اسپا گوا


اینترنت وای فای در سراسر نقاط این هتل قابل‌دسترس بوده و به‌صورت رایگان می‌توانید استفاده کنید. بر اساس قوانین رایج در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود داده می‌شود ولی باید بابت این کار درخواست داده و هزینه مربوطه را پرداخت کنید. پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در این هتل دایر شده است که بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در لابی می‌توانید از پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی برای تبدیل ارز، میز تور و گردشگری و اتاق چمدان، خدمات باربری بهره‌مند شوید. خدماتی مانند خشک‌شویی و لباسشویی در لابی این هتل با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. در بخش بیزینس نیز می‌توانید جلسات کاری‌تان را برگزار کرده و از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید، البته لازم به ذکر است که باید بابت استفاده از این امکانات هزینه مجزا کنید. کرایه اتومبیل مخصوص مسافرانی است که علاقه به گشت‌وگذار با ماشین دارند. در قسمت سالن زیبایی و آرایشی هتل Taj Fort Aguada Resort & Spa, Goa می‌توانید از انواع خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی بهره‌مند شوید. برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند، امکانات مناسبی تعبیه‌شده است. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، هندی، پرتغالی و اردو تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


استخر روباز موجود در داخل این هتل در طی سال باز بوده و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید. در کنار استخر نیز می‌تواند از صندلی‌ و چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. در قسمت سلامتی و اسپا نیز علاوه بر اسپا و ماساژ می‌توانید از اتاق بخار، نور تراپی، خدمات مربوط به پوست، مو و ناخن بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که مسافران در قسمت اسپا می‌توانند از انواع ماساژ بهره‌مند شوند و در باشگاه بدن‌سازی با دستگاه‌های مجهز و روز دنیا ورزش کنند. علاوه بر آن‌ها امکاناتی مانند تنیس و اسکواش نیز در هتل Taj Fort Aguada Resort & Spa, Goa دایر شده است. مینی گلف همراه با ورزش‌های آبی جزو امکانات تفریحی دیگر در این هتل به شمار می‌روند. در این هتل اتاق بازی برای کودکان دایر شده است که ساعت‌ها می‌توانند سرگرم شوند و بزرگ‌سالان با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل انواع گوناگونی دارند که عبارت‌اند از اتاق سوپرییر با چشم‌انداز باغ، اتاق دلوکس با چشم‌انداز دریا، سوئیت پریمیوم و چشم‌انداز دریا، اتاق سوپرییر با چشم‌انداز باغ، اتاق دلوکس با چشم‌انداز دریا، کلبه آگودا با چشم‌انداز باغ، اتاق دلوکس با چشم‌انداز دریا، ویلا هرمیتیج با باغ، ویلای پرزیدنتال سه‌خوابه، آپارتمان و سوئیت. همه اتاق‌های هتل Taj Fort Aguada Resort & Spa, Goa چشم‌انداز بی‌نظیری رو به محوطه و دریا دارند. از امکانات ارائه‌شده می‌توان به کمد لباس، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، یخچال، کتری برقی، میز کار و فضای نشیمن اشاره کرد. واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل دارای طراحی زیبایی بوده و هم بالکن اختصاصی دارند. از امکانات ارائه‌شده در داخل این واحد می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد. همچنین در داخل اتاق‌ها از اسباب و وسایل چوبی به سبک کلاسیک استفاده‌شده است و حمام‌های اختصاصی نیز شامل دوش، وان، حوله، سشوار و توالت فرنگی هستند.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید به رستوران سرزده و انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را سفارش دهید. همچنین در قسمت رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی و دریایی را از منو انتخاب کنید. چهار رستوران در داخل این هتل وجود دارند: رستوران Kokum Kitchen انواع غذاهای هندی، محلی و بین‌المللی به‌صورت سلف‌سرویس و منویی، رستوران Il Camino غذاهای ایتالیایی به‌صورت منویی، رستوران Morisco انواع غذاهای پرتغالی، دریایی و محلی به‌صورت منویی و رستوران SFX مخصوص غذاهای بین‌المللی به‌صورت منویی در حال ارائه خدمات هستند. در قسمت کافی‌شاپ انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم ارائه می‌شود.

فاصله هتل تاج فورت آگودا ریزورت اند اسپا گوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه ریس ماگوس: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کاکولو: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه آگودا: ۶ کیلومتر
فاصله تا قصر بیشاپ: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه استیت گوا: ۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است