search
menu

هتل Taj Exotica Resort & Spa, Goa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taj Exotica Resort & Spa, Goa
امکانات کلی هتل تاج اگزوتیکا ریزورت اند اسپا گوا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تاج اگزوتیکا ریزورت اند اسپا گوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taj Exotica Resort & Spa, Goa


هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس تاج اگزوتیکا ریزورت اند اسپا گوا با الهام از مدیترانه در Benaulim در ساحل جنوب غربی گوا و مشرف به دریای عرب قرار دارد. این استراحتگاه ساحلی دارای بیش از ۵۶ هکتار فضای سرسبز است و به ساختمان اصلی هتل با سوئیت‌های لوکس و بزرگ و اتاق‌های ویلا تقسیم شده است. تمام این فضا همراه با معماری دنیای قدیم و پاسیوهای گل ‌کاری ‌شده یک تعطیلات رمانتیک یا خانوادگی کامل را ایجاد می‌کند. تاج اگزوتیکا ریزورت و اسپا، گوا همچنین مکان مناسبی برای فعالیت‌های اجتماعی، کنفرانس‌ها و جلسات کاری است. این هتل ۳ کیلومتر تا ساحل کولوا و ۱۲ کیلومتر تا شهر مادگان فاصله دارد. کلیسای بوم ژیزوس از جمله جاذبه‌های گردشگری گواست که در ۳۸ کیلومتری هتل قرار دارد. ۴۵ دقیقه با ماشین طول می‌کشد تا خود را به فرودگاه دابولیم برسانید. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به گوا را داشته باشید، هتل Taj Exotica Resort & Spa, Goa با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل تاج اگزوتیکا ریزورت اند اسپا گوا


پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، اینترنت بی سیم رایگان، انبار چمدان و صرافی از جمله خدماتی هستند که برای راحتی و آسایش میهمانان در هتل Taj Exotica Resort & Spa, Goa ارائه می‌شوند. این اقامتگاه همچنین دارای یک مرکز تناسب اندام و خدمات اتاق ۲۴ ساعته است. کوچولوها می‌توانند از مجموعه‌ای از فعالیت‌ها در مرکز فعالیت کودکان لذت ببرند. سالن رقص هتل، یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های ضیافت بدون ستون در گوا با مساحت ۴۲۷ متر مربع، برای مراسم عروسی ایده آل است. همچنین می‌توانید در سالن استراحت در کنار استخر، استرس را از بین ببرید و با درمان‌های جوان‌کننده در Jiva Spa، اعصابتان را آرام کنید. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل پارک کنند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گشت و گذار می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. هتل دارای دو استخر روباز یکی برای کودکان و دیگری برای بزرگسالان است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و آفتاب بگیرید یا به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. یکی از مزایای اقامت در تاج اگزوتیکا ریزورت اند اسپا گوا این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را با خیال راحت به داخل هتل بیاورید. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان مجرب هتل به زبان‌های بنگالی، انگلیسی، هندی، مراتی، پرتغالی و روسی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


با اقامت در هتل تاج اگزوتیکا ریزورت اند اسپا گوا می‌توانید بعدازظهرهای آفتابی را به بازی تنیس، بدمینتون، گلف، بیلیارد و دوچرخه‌سواری بپردازید. همچنین برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های آشپزی، یوگا و تورهای پیاده‌روی شرکت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Taj Exotica Resort & Spa, Goa عبارتند از:
• اتاق لوکس رو به دریا
• اتاق پرمیوم رو به دریا
• ویلا
• ویلای پریزیدنتال
• سوئیت لوکس
• سوئیت اکسکیوتیو
• سوئیت جونیور
• اتاق سه تخته
• آپارتمان با دو تخت دبل
اتاق‌هایی که با رنگ‌های خنثی تزئین شده‌اند، مبلمان کلاسیک از چوب تیره دارند. هر کدام دارای بالکن مشرف به باغ، استخر یا دریا هستند. اتاق‌های منتخب دارای استخر خصوصی یا وان هیدروماساژ هستند. هر یک از اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع بوده و دارای تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، تلفن و وای فای رایگان هستند. در هر واحد حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد.

رستوران هتل


در استراحتگاه مجلل و ۵ ستاره Taj Exotica Resort & Spa, Goa می‌توانید از بهترین غذاهای هندی و بین المللی لذت ببرید. همچنین می‌توانید در غذاخوری‌های معمولی و یا رستوران‌های رسمی غذا صرف کنید. منوهای رژیم غذایی نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل تاج اگزوتیکا ریزورت اند اسپا گوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل وارکا: ۸۰۰ متر
فاصله تا ساحل سرناباتیم: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مارتینز کرنر: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای مادر خدا: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است