search
menu

هتل Somy Plaza ( Formerly Somy Resort) Goa

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Somy Plaza ( Formerly Somy Resort) Goa
رستوران های هتل سومای ریزورت گوا
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات ورزشی، رفاهی هتل
خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل سومای ریزورت گوا تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Somy Plaza ( Formerly Somy Resort) Goa


هتل سومای ریزورت که گاها با نام سومای پلازا هم شناخته می شود، ازهتل های رده بالای گوا است که به لطف موقعیت مکانی فوق العاده اش توانسته در دل گردشگران و مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما خارجی به گوا سفر کرده اند جا خوش کند. این هتل ۴ ستاره نه تنها نزدیک ساحل کالانگوته قرار گرفته بلکه فاصله بسیار کمی تا جاهای دیدنی گوا دارد به طوری که فاصله دورترین جاذبه از هتل تنها ۸ کیلومتر است. فرودگاه دابولیم نیز چندان فاصله زیادی تا هتل ندارد و در ۱۸ کیلومتری هتل واقع شده. سومای هتل در کنار این موقعیت خوب مکانی امکانات درجه یکی را برای مهمانانش ایجاد کرده تا لذت سفر و اقامت برایشان دو چندان شود. مهمانان این هتل به رستوران ها،‌ استخر و سایر امکانات دسترسی خواهند داشت.

رستوران های هتل سومای ریزورت گوا


هتل سومای ریزورت ۲ رستوران دارد که یکی رستوران شاک و دیگری شری کریسنا است. رستوران شاک مجموعه ای از غذاهای چینی،‌ هندی، پیتزاها و غذاهای کبابی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. اگر هوس غذاهای دریایی کرده اید و یا می خواهید طعم غذاهای محلی گوا را بچشید باید به رستوران شاک بروید. این رستوران از ساعات اولیه صبح در سه وعده غذایی صبحانه، برانچ و شام در خدمت مهمانان است. رستوران شری کریشنا اما فقط به طبخ غذاهای هندی می پردازد و از صبح تا بعد از شام آماده پذیرایی از مهمانان است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل Somy Resort Goa اتاق ها و سوییت های مختلفی دارد و چشم انداز بعضی از آن ها رو به دریا است. خانواده ها می توانند در اتاق خانواده اقامت راحتی را تجربه کنند. هتل دارای اتاق های بدون سیگار هم هست. خدمات روم سرویس به تمامی اتاق ها ارائه می شود. همه اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای مینی بار هستند. حمام خصوصی اتاق ها دارای دوش بوده و برای رفاه بیشتر مهمانان، لوازم بهداشتی رایگان نیز در سرویس های بهداشتی قرار داده شده است.

امکانات ورزشی، رفاهی هتل


گرچه سواحل گوا اصلی ترین دلیل گردشگران برای خرید بلیط هواپیما گوا است اما گذشته از سواحل، گوا طبیعت زیبایی هم دارد که جان می دهد برای چرخ زدن و با چیزی بهتر از دوچرخه سواری نمی توانید لذت گشت و گذار در طبیعت را حس کنید به همین دلیل به محض رسیدن به Somy Plaza Goa هماهنگی لازم برای کرایه دوچرخه را انجام دهید. ولی اگر ماشین سواری را ترجیح می دهید می توانید با ارائه گواهینامه از خدمات کرایه ماشین هتل استفاده کنید. آرزوی خوانندگی را می توانید در اتاق های کارائوکه هتل به واقعیت تبدیل کنید. اگر از دوچرخه سواری و بازدید از گوا خسته شدید سری به بخش ماساژ بزنید؛ ماساژورهای هتل از نوک انگشتان دست تا نوک پایتان را ماساژ داده و آرامش را دوباره به تن خسته تان بر می گردانند.
عصرها برنامه های سرگرمی مختلفی در هتل اجرا می شوند و بخش زیبایی هتل با خدمات زیبایی و آرایشی باعث می شوند همچون الماس در جمع مهمانان بدرخشید. برای خانواده هایی که کودک خردسال دارند خدمات پرستاری از کودک در صورت تمایل ارائه خواهد شد. استخر روباز هتل در تمام طول سال باز بوده و برای مهمانان رایگان است.

خدمات و امکانات هتل


هتل Somy Resort Goa خدمات و امکاناتی در سطح بین المللی به مهمانان خود ارائه می دهد. رمپ، دستگیره و زنگ خطر در سرویس های بهداشتی از امکاناتی است که برای سالمندان و مهمانان توان یاب هتل در نظر گرفته شده است. اتاق چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، پذیرش۲۴ ساعته، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشکشویی و لباسشویی، صندوق امانات( باهزینه)، اینترنت،‌ پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی و غیره خدمات و امکانات این هتل هستند.

فاصله هتل سومای ریزورت گوا تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا کلیسای سنت الکس: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل کالانگوته: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل کاندولیم: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه آگودا: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه چاپورا: ۸ کیلومتر
فاصله تا پل پانجی: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است