search
menu

هتل Resort Rio Goa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Resort Rio Goa
امکانات و خدمات عمومی هتل ریزورت ریو گوا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل ریزورت ریو تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Resort Rio Goa


هتل ریزورت ریو اقامتگاهی لوکس و ۵ ستاره در شهر ساحلی گوا است، هتلی که با ارائه نرخ اقامتی مناسب می تواند برای هر گردشگری با هر بودجه ای مقرون به صرفه باشد. ساختمان هتل در مجاورت رودخانه باگا و در نزدیکی روستای گوان ساخته شده و در ۱۰ هکتار زمین بهشت مانند جای گرفته است. این هتل در کنار زیبایی طبیعت و معماری زیبایش از امکانات مدرن و تجربه ۱۰ ساله خود بهره گرفته و تبدیل به اقامتگاهی شده که مهمانانش را با خاطراتی زیبا از فرهنگ، نایت لایف، طعم های لذیذ و غروب های حیرت انگیز راهی خانه هایشان می کند. اگر در فکر گوا هستید به فکر ریزورت ریو باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ریزورت ریو گوا


قرار گرفتن هتل در منطقه آرپورا یعنی دسترسی به بازارهای شبانه معروف، بهترین مراکز خرید گوا، نایت لایف های گوا و سواحل دیدنی گوا که زمینه تفریحات هیجان انگیزی را برای مهمانان فراهم می کنند. از جذابیت های هتل ریزورت ریو استخرهای بزرگ آن است که در حین شنا در آن ها می توان چشم اندازهای زیبایی از طبیعت اطراف و حتی غروب خورشید را نظاره گر بود. این هتل با رستوران های متنوعش بهترین غذاهای راجستانی و گجراتی را طبخ می کند و در طی ۱۰ سال فعالیتش سالن های بزرگ و مجهزی طراحی کرده تا کسانی که با هدف برگزاری همایش ها و ایونت های مهم بلیط هواپیما گوا خریده باشند، با خیال راحت این هتل را انتخاب کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


از مزیت های دیگر هتل ریزورت ریو اتاق های بزرگ و دلباز آن است که در کل گوا هیچ هتل ۵ ستاره ای چنین اتاق های بزرگی برای اقامت ارائه نمی دهند. مهمان نوازی ویژه هتل Resort Rio Goa آن را تبدیل به یکی از بهترین ۵ ستاره های گوا کرده است. هر یک از واحدهای اقامتی، چه ویلاهای خصوصی و اتاق ها و چه آپارتمان های هتل به سبک مدرنی دکور شده اند. متریال های به کار رفته در آن ها، خوش خواب های فوق العاده راحت و مبلمان مجلل از اتاق های هتل ریزورت ریو مکانی ایده آل و دنج ساخته اند. این هتل در مجموع ۲۸۰ واحد اقامتی دارد که در قالب های متفاوتی ارائه می شوند؛ از اتاق های لوکس ۳۷ متری و ۶۵ متری گرفته تا سوئیت های رویال ۱۱۰ متری و ویلاهای ۳ خوابه ۲۶۰ متری.

امکانات رستوران


در هتل ریزورت ریو گوا رستورانی سنتی به نام Jalsa وجود دارد که تا به حال ۷ بار عنوان بهترین رستوران گیاهی گوا را به خود اختصاص داده و به خاطر کیفیت غذاهایش اعتبار هتل را بالاتر برده است. رستوران ماما میا Mamma Mia هتل هم پیتزاها و پاستاهای خوشمزه ای طبخ می کند و در حین میل غذا در آن جا می توان به تماشای غروب نشست. رستوران سلف سرویس Pickled Mango نیز محلی برای اجرای کارائوکه و میل نوشیدنی های دلچسب و میوه ها و غذاهای خوشمزه است. رستوران کنار استخر هتل Resort Rio Goa نیز بوفه رنگارنگی از نوشیدنی ها و غذاهای لذیذ ارائه می دهد. کافه ریو و بار تِرازو نیز محیط دلنشینی دارند و گاهی برای مراسم های خصوصی رزرو می شوند. همانطور که می دانید شهر گوا به غیر از سواحلش با غذاهای لذیذش شناخته می شود و رستوران آگور غذاهای سنتی و محلی این شهر را در تراس بزرگی سرو می کند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


لوکس ترین امکانات هتل ریزورت ریو اسپای آن است که در کنار خدمات زیبایی به سلامت ذهنی و جسمی مهمانان نیز توجه می کند. این مرکز اسپا هم مثل رستوران های هتل در جمع منتخب های شهر است. خدمات متنوعی در اتاق های ماساژ تایلندی، اتاق های بخار و سالن زیبایی این بخش ارائه می شوند. این هتل صاحب بزرگ ترین سالن همایش شهر است و تجهیزات باربیکیو، تراس آفتابگیری، اجراهای زنده، خدمات ترانسفر فرودگاهی، کرایه خودرو، کتابخانه، خدمات تور و مرکز بیزینس از دیگر خدمات و امکانات هتل ریزورت ریو گوا به شمار می روند.

فاصله هتل ریزورت ریو تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار شبانه شنبه ها: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار شبانه باگا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار شناور آنجونا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه چاپورا: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه آگوادا گوا: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است