search
menu

هتل Resort DoubleTree by hilton hotel Goa Panaji

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Resort DoubleTree by hilton hotel Goa Panaji
امکانات کلی هتل ریزورت دابل تری بای هیلتون گوا پاناجی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریزورت دابل تری بای هیلتون گوا پاناجی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Resort DoubleTree by hilton hotel Goa Panaji


هتل ۵ ستاره ریزورت دابل تری بای هیلتون مشرف به رودخانه دیدنی Mandovi، تنها چند دقیقه با ساحل Panaji و Miramar فاصله دارد. این هتل بسیار شیک و زیبا در شهر گوا به دلیل امکانات بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای که دارد مورد توجه توریست‌ها قرار گرفته است. گوا شهر ساحلی در جنوب غربی هند است. بهترین زمان سفر به این مکان دیدنی فصل پاییز و زمستان است. این هتل با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به جاهای دیدنی شهر مانند قلعه آگودا، جمعه بازار ماپوسا، سواحل گوا را فراهم می‌کند. هتل هیلتون گوا پاناجی با موقعیت مکانی ایده‌آل و امکانات مناسب، از بسیاری جهات به نقطه مطلوبی رسیده است. در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران محل پروازتان نباشید، زیرا فرودگاه دابلیم از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس هستند.

امکانات کلی هتل ریزورت دابل تری بای هیلتون گوا پاناجی


از جمله مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به استخر رو باز، سالن زیبایی، اسپا، رستوران و پارکینگ رایگان اشاره کرد. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، نگران ماشین خود نباشند زیرا می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به‌صورت رایگان استفاده کنند. در هنگام ورود به این هتل با قسمت پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند. در قسمت مربوط به شستشو می‌توانید از خدماتی مانند لباسشویی، خشک‌شویی، و اتوکشی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند، خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده تا همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. این اقامتگاه دارای روم سرویس و صرافی است که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به این قسمت مراجعه کنید. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته‌شده است. دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Resort DoubleTree by hilton hotel Goa Panaji ممنوع است. اتاق چمدان یکی از امن‌ترین مکان‌ها برای نگهداری از چمدان‌های مسافران است. برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار این هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق شده است. همچنین این هتل مجهز به دوربین مداربسته در همه قسمت‌ها است.
همه اتاق‌ها مجهز به وای‌فای رایگان، میز کار، مبل و تلویزیون ماهواره‌ای و کابلی هستند. همه مناطق هتل راحت و دارای تهویه مطبوع هستند. خدمات فکس و فتوکپی، یک مرکز تجاری و اتاق جلسه نیز در هتل دایر گردیده شده‌اند تا مسافرانی که به قصد کار عازم هند می‌شوند، خیالشان از این بابت راحت باشد. کارکنان مجرب و بااخلاق هتل هیلتون گوا پاناجی به زبان‌های انگلیسی و هندی مسلط بوده و با گشاده‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند. این هتل خدمات تاکسی، کرایه ماشین و شاتل فرودگاهی رفت‌وبرگشت با هزینه ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند به جایی که می‌خواهید بروید. این هتل سالن زیبایی مجهزی دارد که خدمات مختلفی از جمله مدل مو، رنگ کردن مو، اصلاح مو، پدیکور، مانیکور، خدمات گریم، خدمات اپیلاسیون، درمان‌های صورت و خدمات زیبایی ارائه می‌دهد. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا قبل از ۱۲ صورت می‌گیرد. برای ورود به این هتل محدودیت سنی وجود دارد و حداقل سن برای ورود ۱۸ سال است.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل بی‌نظیر برای شما عزیزان تفریحات متنوعی تدارک‌دیده‌شده است که بنا به سلیقه خودتان می‌توانید از آن لذت ببرید. مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و سلامتی، کلاس آشپزی، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، گالری‌های هنری موقت، رویدادهای ورزشی زنده، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، غواصی، قایق‌رانی، دارت، بیلیارد، اتاق بازی و ماهیگیری از جمله تفریحات در این هتل هستند. همچنین این هتل دارای استخر بزرگ روباز با دسترسی ۲۴ ساعته به مرکز تناسب اندام، باشگاه کودکان، و اسپا با خدمات کامل است. انواع ماساژهای درمانی از جمله ماساژ کامل بدن، ماساژ دست، ماساژ سر، ماساژ پا، ماساژ گردن، ماساژ پشت و پاشویی انجام می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌ها و سوئیت‌ها منظره‌ای پانوراما از رودخانه ماندوی یا سبزه‌های سرسبز اطراف هتل دارند. اتاق‌های اجرایی و سوئیت‌ها دسترسی انحصاری به سالن اجرایی با نوشیدنی‌های رایگان در طول اقامت دارند. اتاق‌های موجود در این هتل همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر نقش بسزایی دارند. هر اتاق دارای بالکن خصوصی بزرگ است. همچنین حمام‌های اختصاصی بسیار شیک و تمیز در داخل همه اتاق‌ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. اتاق‌های هتل هیلتون گوا پاناجی انواع مختلفی دارند که به‌صورت اتاق و سوییت‌های لوکس با مناظر مختلف هستند که می‌توانید انتخاب کنید. سوئیت پرزیدنت دارای تراس خصوصی، جکوزی و امکانات استراحت است. در هتل Resort DoubleTree by hilton hotel Goa Panaji همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم رایگان، میز کار، یخچال هستند. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها فراهم‌شده است. همه واحدها بسیار شیک و تمیز و دارای بالکن بوده و از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدها می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار با نوشیدنی‌های خوشمزه اشاره کرد.

رستوران هتل


در این هتل دو رستوران وجود دارد: رستوران کومیدا منویی از غذاهای گوان و بین‌المللی و انواع غذاهای آمریکایی، هندی، ایتالیایی، مدیترانه‌ای، مکزیکی، خاورمیانه، پیتزا، تایلندی، محلی، آسیایی سرو می‌کند و در تمام طول روز برای صبحانه، ناهار، شام، چای آماده پذیرایی از میهمانان عزیز هتل Resort DoubleTree by hilton hotel Goa Panaji است و دومین رستوران فلیز که رستوران فضای باز ما با منتخبی از غذاهای مانگالور، گوان، و غذاهای ساحلی است که غذاهای محلی در آن تهیه و سرو می‌شود که فقط برای شام باز است. صبحانه قاره‌ای، ایرلندی، گیاهی، حلال، بدون گلوتن، آسیایی و آمریکایی در رستوران Comida سرو می‌شود. دو رستوران و یک سالن پذیرایی مجموعه‌ای از غذاها را برای هر سلیقه‌ای ایده‌آل ارائه می‌دهند. میوه، کیک، کوکی و شیرینی، تنقلات، انواع نوشیدنی‌ها، منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در این رستوران قابل تهیه هستند.

فاصله هتل ریزورت دابل تری بای هیلتون گوا پاناجی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پناهگاه پرندگان سلیم علی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت فرانسیس آسیزی: ۳ کیلومتر
فاصله تا طاق نایب‌السلطنه: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا پل پنجی: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای کوهستانی بوم عیسی: ۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ایالتی گوا: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا جزیره دیوار کوهستان: ۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل میرامار: ۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل وانگوینیم: ۹ کیلومتر
فاصله تا بندر مورموگائو: ۱۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است