search
menu

هتل Radisson Goa Candolim

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Radisson Goa Candolim
رستوران های هتل رادیسون گوا کاندولیم
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله اماکن و جاهای دیدنی نزدیک تا هتل رادیسون گوا کاندولیم

درباره هتل Radisson Goa Candolim


هتل رادیسون کاندولیم گوا بدون شک یکی از بهترین هتل های رده بالا در گوا است. این هتل ۵ ستاره در کاندولیمی واقع شده که ساحلش یکی از زیباترین سواحل گوا است و امواج فیروزه رنگ دریایش همه نگاه ها را به سمت خود معطوف می کند. هتل رادیسون گوا کاندولیم جزو هتل های لوکس گروه هتلداری رادیسون است که از سال ۱۹۰۹ فعالیت خود را به عنوان گروه هتلداری آغاز کرده و با ارائه خدمات وامکاناتی مناسب توانسته اند اعتماد گردشگران را جلب و با ایجاد شعبات مختلف در نقاط مختلف دنیا لذت سفر را برای مهمانانشان دو چندان کنند. حضور نام این برند به عنوان هتل کافی است تا بدانید با رزرو هتل رادیسون کاندولیم گوا قرار است خدمات و امکاناتی شاهانه دریافت کنید.

رستوران های هتل رادیسون گوا کاندولیم


با اقامت در هتل Radisson Goa Candolim انواع غذاهای خوش مزه بین المللی و محلی بدون اینکه حتی یک قدم از هتل دور شوید در دسترستان خواهد بود. رستوران پالمز هتل از ساعات اولیه صبح با مواد اولیه تازه صبحانه ای قوی برای مهمانان تهیه کرده و در طول روز با ارائه غذاهای سالم و مغذی انرژی مورد نیاز مهمانان برای تفریح و گشت و گذار را فراهم می کند این درحالی است که رستوران رد مانگو با مجموعه ای از غذاهای دریایی و نوشیدنی های گوارا در کنار استخر هتل آماده پذیرایی از مهمانان است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


رادیسون ۷۸ واحد اقامتی دارد که شامل اتاق های استاندارد، اتاق های سوپریور، اتاق های دلوکس، اتاق های اگزکیوتیو، سوئیت و سوئیت جونیور هستند. بعد از این که مراحل چک این تمام شد، رادیسون با نوشیدنی ای غیر الکلی به استقبالتان خواهد آمد و سپس ایمیلی به شما ارسال می شود که شامل رمز وای فای هتل است. اتاق های مجهز به سیستم تهویه مطبوع هتل بهترین پناه گاهتان پس از یک روز آفتابی خواهد بود و مینی بار هتل Radisson Goa Candolim با انواع نوشیدنی های خنک انرژی دوباره ای به شما خواهد داد. اگرهم به سرگرمی بیشتری در اتاق نیاز دارید کافی است تلویزیون ال سی دی هتل را روشن کرده و از برنامه های آن لذت ببرید. حمام خصوصی، وان و دوش، سشوار، دمپایی، میز تحریر و صندوق امانات از دیگر امکانات موجود در اتاق ها است.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


گرچه جاهای دیدنی گوا به اندازه ای هست که فرصت بیکاری و فراغت نداشته باشید ولی با این حال هتل رادیسون برای سرگرمی و تفریح شما برنامه های خاصی را تدارک دیده است. برای مهمانان فضایی مخصوص پیک نیک ایجاد کرده است. برای اهالی مطالعه کتابخانه ای نسبتا کوچک با گلچینی از کتاب های مختلف وجود دارد. ورزشکاران و مهمانانی که به دنبال فعالیت های فیزیکی بیشتری هستند سری به استخر هتل زده و یا در یاشگاه ورزشی هتل تمرین کنند. اگر اهل رقابت هستید بد نیست در بخش بیلیارد و تنیس روی میز مهارت خود را به رخ رقیبان بکشید.

امکانات و خدمات کلی هتل


هدفتان از خرید بلیط هواپیما گوا تفریحی باشد یا کاری فرقی نمی کند چون فقط هتلی با امکانات خوب است که اقامت و سفر را به کامتان خوش خواهد کرد و هتل رادیسون گوا کاندولیم یکی از آن ها است. هتل Radisson Goa Candolim امکاناتی مانند آسانسور، روزنامه، اتاق های بدون سیگار، رمپ و دستگیره در سرویس های بهداشتی و پارکینگ رایگان را برای مهمانانش ایجاد کرده است. علاوه بر موارد گفته شده مهمانان این هتل از خدماتی مانند خدمات کانسیرج، خدمات نظافت روزانه، اتوپرس، خدمات روم سرویس، خدمات تبدیل ارز، خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات کرایه خودرو و فروشگاه کادویی استفاده خواهند کرد.

فاصله اماکن و جاهای دیدنی نزدیک تا هتل رادیسون گوا کاندولیم


فاصله تا ساحل کاندولیم: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل سینکریم: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا دریای عرب: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه آگودا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت الکس: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گوا: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است